Sinkut-palstan väritesti

37

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      200 euron setelin väri aika hakusessa...

      - Sheena

      • Hieno tulos =)


    • Anonyymi

      12/12 mutta olin tehnyt tuon olisiko jotain viikko sitten, silloin taisi olla tuota 8 oikein luokkaa.

      -harmiseikirj-

      • Huippua!


    • Olet hyvin perillä erilaisten asioiden väreistä!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      Viron lipun alin väri ja tomaatin kukka menivät väärin. - Molemmat olis kyllä pitänyt tietää..

      • Ja juu, 200€ setelin väri meni kyllä vain arvaamalla oikein 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ja juu, 200€ setelin väri meni kyllä vain arvaamalla oikein 😄

        Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)


    • Anonyymi

      "Rakastat kaikkia sateenkaaren värejä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Walesin lipun värejä jouduin hetken miettimään, että kummin päin ne ovat. 🙂

      • Tosi hieno tulos!


    • Mä tein tän täällä muistaakseni jo aikaisemmin ja jos en väärin muista niin tulos oli 8/12.😊.

      • Hieno tulos!
        Oon mää ennenkin laittanut saman testin kuin Rande, kun en oo tajunnu, että hän on kerenny jo laittamaan. Mutta eipä tuo kai haittaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno tulos!
        Oon mää ennenkin laittanut saman testin kuin Rande, kun en oo tajunnu, että hän on kerenny jo laittamaan. Mutta eipä tuo kai haittaa.

        Ei...ei haittaa mitään ystäväni.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei...ei haittaa mitään ystäväni.😊.

        Miten on menny?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Miten on menny?

        Ihan ok. Perus arkea ei sen kummempaa.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan ok. Perus arkea ei sen kummempaa.😊.

        Sellaista elämä yleensä on.


      • Mikkojuhan
        Norppa83 kirjoitti:

        Sellaista elämä yleensä on.

        Niinhän se on mutta on siellä onneksi ne hienot ja upeat hetkensä eikä tuossa perusarjessakaan mitään vikaa ole ihan onnellista se on nykyään kuitenkin varsinkin entiseen verrattuna.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niinhän se on mutta on siellä onneksi ne hienot ja upeat hetkensä eikä tuossa perusarjessakaan mitään vikaa ole ihan onnellista se on nykyään kuitenkin varsinkin entiseen verrattuna.🙂.

        Pienet asiat voi tehdä arjestakin juhlaa kuten vaikka kahvi-tai teekupillinen päivän kiireiden keskellä (kun on hetki aikaa hengähtää), elokuvan katselu illalla, saunominen kylmänä talvipäivänä, luonnon näkeminen tai mikä muu asia tahansa mikä tuottaa tai saa arjenkin tuntumaan hieman juhlavammalta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pienet asiat voi tehdä arjestakin juhlaa kuten vaikka kahvi-tai teekupillinen päivän kiireiden keskellä (kun on hetki aikaa hengähtää), elokuvan katselu illalla, saunominen kylmänä talvipäivänä, luonnon näkeminen tai mikä muu asia tahansa mikä tuottaa tai saa arjenkin tuntumaan hieman juhlavammalta.

        Kyllä näin se on ja niistä hetkistä kannattaa nauttia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä näin se on ja niistä hetkistä kannattaa nauttia.🙂.

        Jep. Näinpä.


    • 7 pistettä.

    • Anonyymi

      Pöh. 8 oikein. Koskaan en ole nähnyt alle tonnin seteliä ja mikä ja kenen se koirakin oli? En ole koskaan kuullutkaan.

      Nipsun sentään tiesin, kun aikoinaan tenavan kanssa tuli tuijotettua muumeja.

      >simiti<

      • Hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      Kiinnitän testin mukaan selvästi huomiota muihin kuin väreihin. 4 oikein.

      • No parempi tulos tuokin on kuin nolla.


    • Tomaatin kukan väri meni väärin. Muuten ihan kelpo tulos. 😀

      "Olet hyvin perillä erilaisten asioiden väreistä!

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Kiitti testistä. 😊

      • Hyvä tulos =)
        Eipä kestä. Kiva laittaa testejä muiden iloksi tai harmiksi.


    • 11/12.. mutta tein testin jo toistamiseen. Rande kerkesi jo linkkaamaan tän testin viime viikolla.

      • Hyvä tulos =)
        En aina ole selvillä siitä onko Rande jo laittanut testin. Katson yleensä vain etusivulta, korkeintaan toiselta onko Rande laittanut testiä, jonka aion laittaa (jos on IS:n testi) ja jos ei ole, niin laitan testin. Mutta kertaus on opintojen äiti tai niin ainakin sanotaan =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)
        En aina ole selvillä siitä onko Rande jo laittanut testin. Katson yleensä vain etusivulta, korkeintaan toiselta onko Rande laittanut testiä, jonka aion laittaa (jos on IS:n testi) ja jos ei ole, niin laitan testin. Mutta kertaus on opintojen äiti tai niin ainakin sanotaan =D

        Alkuperäinen tulokseni taisi olla 8 oikein.. ja oikeassa olet, kertaamalla voi oppia uutta. Nyt tiedän että 200€ setelin väri ei ole violetti..

        Ikuna ollut isompaa seteliä kuin viisikymppinen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Alkuperäinen tulokseni taisi olla 8 oikein.. ja oikeassa olet, kertaamalla voi oppia uutta. Nyt tiedän että 200€ setelin väri ei ole violetti..

        Ikuna ollut isompaa seteliä kuin viisikymppinen..

        Mulla ei yleensä ees oo rahaa lompakossa, kun maksan aina kortilla. Joskus voi joku seteli tai kolikoita olla. Harvoin tavallinen tallaaja näkee noin isoja rahoja kuin 200 euron seteli, kun harvoin 100 euron seteliäkään.


    • Anonyymi

      11/12
      Olen ilmeisen alitajuisesti melko visuaalinen ihminen.

      -keinovaginamies-

      • Tosi hyvä tulos!


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos!

        Niin minustakin, hieno ominaisuus.
        En ole esim. koskaan elämässäni herännyt ruman naisen vierestä :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Meni alle penkin, niin huonosti etten kehtaa mainita.

      AV

      • No ei se maailma tähän kaadu =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe