Sinkut-palstan väritesti

37

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      200 euron setelin väri aika hakusessa...

      - Sheena

      • Hieno tulos =)


    • Anonyymi

      12/12 mutta olin tehnyt tuon olisiko jotain viikko sitten, silloin taisi olla tuota 8 oikein luokkaa.

      -harmiseikirj-

      • Huippua!


    • Olet hyvin perillä erilaisten asioiden väreistä!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      Viron lipun alin väri ja tomaatin kukka menivät väärin. - Molemmat olis kyllä pitänyt tietää..

      • Ja juu, 200€ setelin väri meni kyllä vain arvaamalla oikein 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ja juu, 200€ setelin väri meni kyllä vain arvaamalla oikein 😄

        Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)


    • Anonyymi

      "Rakastat kaikkia sateenkaaren värejä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Walesin lipun värejä jouduin hetken miettimään, että kummin päin ne ovat. 🙂

      • Tosi hieno tulos!


    • Mä tein tän täällä muistaakseni jo aikaisemmin ja jos en väärin muista niin tulos oli 8/12.😊.

      • Hieno tulos!
        Oon mää ennenkin laittanut saman testin kuin Rande, kun en oo tajunnu, että hän on kerenny jo laittamaan. Mutta eipä tuo kai haittaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno tulos!
        Oon mää ennenkin laittanut saman testin kuin Rande, kun en oo tajunnu, että hän on kerenny jo laittamaan. Mutta eipä tuo kai haittaa.

        Ei...ei haittaa mitään ystäväni.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei...ei haittaa mitään ystäväni.😊.

        Miten on menny?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Miten on menny?

        Ihan ok. Perus arkea ei sen kummempaa.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan ok. Perus arkea ei sen kummempaa.😊.

        Sellaista elämä yleensä on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sellaista elämä yleensä on.

        Niinhän se on mutta on siellä onneksi ne hienot ja upeat hetkensä eikä tuossa perusarjessakaan mitään vikaa ole ihan onnellista se on nykyään kuitenkin varsinkin entiseen verrattuna.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niinhän se on mutta on siellä onneksi ne hienot ja upeat hetkensä eikä tuossa perusarjessakaan mitään vikaa ole ihan onnellista se on nykyään kuitenkin varsinkin entiseen verrattuna.🙂.

        Pienet asiat voi tehdä arjestakin juhlaa kuten vaikka kahvi-tai teekupillinen päivän kiireiden keskellä (kun on hetki aikaa hengähtää), elokuvan katselu illalla, saunominen kylmänä talvipäivänä, luonnon näkeminen tai mikä muu asia tahansa mikä tuottaa tai saa arjenkin tuntumaan hieman juhlavammalta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pienet asiat voi tehdä arjestakin juhlaa kuten vaikka kahvi-tai teekupillinen päivän kiireiden keskellä (kun on hetki aikaa hengähtää), elokuvan katselu illalla, saunominen kylmänä talvipäivänä, luonnon näkeminen tai mikä muu asia tahansa mikä tuottaa tai saa arjenkin tuntumaan hieman juhlavammalta.

        Kyllä näin se on ja niistä hetkistä kannattaa nauttia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä näin se on ja niistä hetkistä kannattaa nauttia.🙂.

        Jep. Näinpä.


    • 7 pistettä.

    • Anonyymi

      Pöh. 8 oikein. Koskaan en ole nähnyt alle tonnin seteliä ja mikä ja kenen se koirakin oli? En ole koskaan kuullutkaan.

      Nipsun sentään tiesin, kun aikoinaan tenavan kanssa tuli tuijotettua muumeja.

      >simiti<

      • Hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      Kiinnitän testin mukaan selvästi huomiota muihin kuin väreihin. 4 oikein.

      • No parempi tulos tuokin on kuin nolla.


    • Tomaatin kukan väri meni väärin. Muuten ihan kelpo tulos. 😀

      "Olet hyvin perillä erilaisten asioiden väreistä!

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Kiitti testistä. 😊

      • Hyvä tulos =)
        Eipä kestä. Kiva laittaa testejä muiden iloksi tai harmiksi.


    • 11/12.. mutta tein testin jo toistamiseen. Rande kerkesi jo linkkaamaan tän testin viime viikolla.

      • Hyvä tulos =)
        En aina ole selvillä siitä onko Rande jo laittanut testin. Katson yleensä vain etusivulta, korkeintaan toiselta onko Rande laittanut testiä, jonka aion laittaa (jos on IS:n testi) ja jos ei ole, niin laitan testin. Mutta kertaus on opintojen äiti tai niin ainakin sanotaan =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)
        En aina ole selvillä siitä onko Rande jo laittanut testin. Katson yleensä vain etusivulta, korkeintaan toiselta onko Rande laittanut testiä, jonka aion laittaa (jos on IS:n testi) ja jos ei ole, niin laitan testin. Mutta kertaus on opintojen äiti tai niin ainakin sanotaan =D

        Alkuperäinen tulokseni taisi olla 8 oikein.. ja oikeassa olet, kertaamalla voi oppia uutta. Nyt tiedän että 200€ setelin väri ei ole violetti..

        Ikuna ollut isompaa seteliä kuin viisikymppinen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Alkuperäinen tulokseni taisi olla 8 oikein.. ja oikeassa olet, kertaamalla voi oppia uutta. Nyt tiedän että 200€ setelin väri ei ole violetti..

        Ikuna ollut isompaa seteliä kuin viisikymppinen..

        Mulla ei yleensä ees oo rahaa lompakossa, kun maksan aina kortilla. Joskus voi joku seteli tai kolikoita olla. Harvoin tavallinen tallaaja näkee noin isoja rahoja kuin 200 euron seteli, kun harvoin 100 euron seteliäkään.


    • Anonyymi

      11/12
      Olen ilmeisen alitajuisesti melko visuaalinen ihminen.

      -keinovaginamies-

      • Tosi hyvä tulos!


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos!

        Niin minustakin, hieno ominaisuus.
        En ole esim. koskaan elämässäni herännyt ruman naisen vierestä :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Meni alle penkin, niin huonosti etten kehtaa mainita.

      AV

      • No ei se maailma tähän kaadu =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2749
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1402
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1172
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      375
      1060
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1021
    6. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      920
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      920
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      844
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      44
      840
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      806
    Aihe