Älä esiinny minuna. Älä puhu myöskään minusta. En ole vapailla markkinoilla enkä ole mikään markkina hevonen jonka ominaisuuksista voi keskustella julkisesti tai paremminkin valehdella julkisesti.
Älä esiinny
Anonyymi-ap
4
413
Vastaukset
- Anonyymi
Kulta, rakastan ja haluan vain sua aina vaan. 💔 Tämä mun aviomiehelle.
Toivottavasti mun ei enää täydy käydä täällä lukemassa kuinka minuna esiinnytään tai minusta puhutaan. Se on esineellistämistä. Naiset jos ette ole aiemmin tajunneet teitä esineellistetään täällä. Olkaa kriittisiä millaisten miesten perään olette. Olette tottuneet huonoon. Olette enemmän arvoisia.- Anonyymi
Hae apua jostain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae apua jostain!
Hyvä yritys maalittaja, joka tarvitsee itse apua. Ei tuo anonyymin trollaajamiehen matinea ole oikein käyttökelpoista kamaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850