Junan viemää

Anonyymi-ap

33

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi nenä mikä NEGA uutinen! Tällaista ei kukaan kaipaa Kemijärvellä! Juna, joka tunnetaan huippu matkustuskeinona on loppumassa??? Kansa ei todellakaan kaipaa tällaista, vaan reitti jatkuvaan toimintaan! Tulkaa tänne nyt uudet yrittäjät! On IHANA paikka, kun tulee esimerkiksi uimahallista voi hypätä junan eteen!!! <3 <3 <3 Tosi suosittu paikkakunta, on päivän surkein uutinen nyt meille Kemijärvellä. ONNEN TUNTEEN KAUPUNKI tarvitsee oman IHANAN pikajunan!

    • Anonyymi

      Eihän nykyisin asemalla ole sitä merkitystä mitä ennen oli. Enemmän kannattaa olla huolissaan kulkuyhteyksistä. Nyt halutaan säästää onko valtio valmis rahoittamaan junaliikennettä Kemijärvelle? Yö-junasta ollaan oltu ennenkin lakkauttamassa.

      • Anonyymi

        On sillä paikkansa, niin kuin Anti-Nega sanoi, junanalle hyppääminen on helpompaa aseman laiturilta.


    • Anonyymi

      Iltalehti.... Hahahahahaaaaa

      • Anonyymi

        Eikö tuo ole sama mikä lehti kirjoittaa Vr tiedotetta. Ei tämä ole lehden keksintöä..


    • Anonyymi

      Juna kulkee kuten ennenkin ja tulee kulkemaan

      • Anonyymi

        Kemijärvelle erillinen leikkijuna jotta massaselluköpöt rauhoittuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvelle erillinen leikkijuna jotta massaselluköpöt rauhoittuvat.

        Saattaa tulla lähitulevaisuudessa aika että massaselluköpöjä tulee ikävä. Eiköhän nämä köpöt ole vieläkin varteenotettavia veronmaksajia. Teitä joutilaita pellejä on aivan liikaa, toivottavasti uusi hallitus häätää teitä johonkin suuntaan, ettei aika tule pitkäksi.


      • Anonyymi

        Tän tyhjän kotikaupungin
        Nyt aijon jättää muistoihin
        Kun tuijotan mä
        ruutuun vanhan television
        Muistan kun juoksin
        perään pallon
        Mä läpi synkän laitakaupungin
        Ja alla vaunusillan
        yksin haaveilin

        Kun juna kulkee vaan, Kulkee
        On sillä suunta
        tuonne etelään
        Se kulkee vaan
        Kulkee ja sinne palaa
        ei enää koskaan


      • Anonyymi

        Naisyrittäjät taistelivat junan ! Jotku hyppivät kyytiin kun huomasivat hyötyvänsä itse siitä ?


    • Anonyymi

      Vau, olet kyllä todella taitava sanaseppo

    • Anonyymi

      Aloittajalla vaikuttaa olevan puutteita luetun ymmärtämisessä. Tiedotteessaan ja sitä lainaavissa uutisissa VR on ilmoittanut luopuvansa pääosasta vielä omistamistaan asemarakennuksista. Junien operointiin ei ole asialla merkitystä.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on vanhaa viisautta. Jos viedään pikkusormi silloin voi mennä koko käsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on vanhaa viisautta. Jos viedään pikkusormi silloin voi mennä koko käsi.

        Aloitus on muotoiltu yksikäsitteisesti, "Junan tulo loppumassa."

        Lainauksena liitetyn Iltalehden uutisen luettuaan, voi todeta, että ei ole aloittajalla viisautta lainkaan, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on muotoiltu yksikäsitteisesti, "Junan tulo loppumassa."

        Lainauksena liitetyn Iltalehden uutisen luettuaan, voi todeta, että ei ole aloittajalla viisautta lainkaan, päinvastoin.

        Kaikki loppuu aikanaan. Aloittaja ei maininnut milloin loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on muotoiltu yksikäsitteisesti, "Junan tulo loppumassa."

        Lainauksena liitetyn Iltalehden uutisen luettuaan, voi todeta, että ei ole aloittajalla viisautta lainkaan, päinvastoin.

        Kyllä se vr on huononnuksia tekemässä, säästääkseen, tuohon ei jää. Joutas lopettaa koko junaliikenteen verovaroin koska epäoikeudenmukaisesti hinnoittelee kalliita lippujakin eikä takeita etteikö pihalla olisi odotettava junaa talvipakkasillakin asemien lopetettua. Huonoa "palvelua" tässä kalliissa itsepalvelumaassa. Kenen laariin valuu huononnuksista tulevat rahat? Hävetköön se ahne riistäjäpomo!


    • Anonyymi

      Täällä ollaan oltu niin kovin innostuneita kun saadaan se oikeisto hallitus alkaa aurinko paistelemaan joka suunnalta.

      Minä vielä pysyn kannassani että tästä politiikasta tulee eniten kärsimään syrjäseudut jotka ovat eniten tukiaisten ja avustusten varassa. Saattaa olla että ne hurraahuudot on olleet ennenaikaisia. Toivotaan että ainakin junaliikenne Kemijärvelle asti jatkuu vielä pitkään.

      Eteläsuomalainen työssäkäyvälle näistä leikkauksista ei ole haittaa jopa hyötyä voi olla jos veroja lasketaan.

      • Anonyymi

        Olet tuossa kyllä oikeassa, koska aina kun leikataan, niin se tapahtuu sieltä missä apua on tarvittu. Köyhät elää muiden kustannuksella ja kun on rahasta tiukkaa, niin se otetaan pois sieltä hyväntekeväisyydestä. Näin ollen syrjäseudut toki kärsivät siitä, koska ne ei omin voimin toimeen tule.

        Oikeistohallitus on maan edun mukaista, mutta ei kansalaisten jotka tukia tarvitsee.
        Minä kyllä olen aina kannattanut oikeistoa, mutta tukia en ole koskaan tarvinnut, tai saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuossa kyllä oikeassa, koska aina kun leikataan, niin se tapahtuu sieltä missä apua on tarvittu. Köyhät elää muiden kustannuksella ja kun on rahasta tiukkaa, niin se otetaan pois sieltä hyväntekeväisyydestä. Näin ollen syrjäseudut toki kärsivät siitä, koska ne ei omin voimin toimeen tule.

        Oikeistohallitus on maan edun mukaista, mutta ei kansalaisten jotka tukia tarvitsee.
        Minä kyllä olen aina kannattanut oikeistoa, mutta tukia en ole koskaan tarvinnut, tai saanut.

        Olen ollut liikkuva äänestäjä, ja niin aion olla vieläkin. Olen halunnut katsella politiikkaa ylhäältä päin, silloin näkee jokaisesta niin hyvät kuin huonotkin puolet. Ikäni olen ollut työelämässä, muuta korvausta en yhteiskunnalta ole saanut kuin sen mitä Kela korvaus lääkkeistä.
        Olen jopa joskus antanut äänen Persuillekkin, mutta nyt tarkemmin seurattuani pettävät eniten kansaa. Jokainen tulee sen huomaamaan, jos menevät hallitukseen tai jos ei mene.
        Nyt tulee se totuus eteen joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuossa kyllä oikeassa, koska aina kun leikataan, niin se tapahtuu sieltä missä apua on tarvittu. Köyhät elää muiden kustannuksella ja kun on rahasta tiukkaa, niin se otetaan pois sieltä hyväntekeväisyydestä. Näin ollen syrjäseudut toki kärsivät siitä, koska ne ei omin voimin toimeen tule.

        Oikeistohallitus on maan edun mukaista, mutta ei kansalaisten jotka tukia tarvitsee.
        Minä kyllä olen aina kannattanut oikeistoa, mutta tukia en ole koskaan tarvinnut, tai saanut.

        Ei kai...? Persuthan ovat vaalien jälkeen kartalla suurin syrjäseutujen puolue.
        Nyt leikataan tyhjän höpötyksistä ja maailmanparantamisesta.
        Pöhöttyneistä valtionhallinnoista,yleisradiosta ja ,monesta muusta jokka ei kuulu perinteiseen verorahoilla tehtäviin perustehtäviin .
        Ensin hoijetaan lasten koulutus sairaat ja vanhukset ja maanpuolustus. Sit katotaan mihin muuhun rahat rittää. Näin me persut aattelemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai...? Persuthan ovat vaalien jälkeen kartalla suurin syrjäseutujen puolue.
        Nyt leikataan tyhjän höpötyksistä ja maailmanparantamisesta.
        Pöhöttyneistä valtionhallinnoista,yleisradiosta ja ,monesta muusta jokka ei kuulu perinteiseen verorahoilla tehtäviin perustehtäviin .
        Ensin hoijetaan lasten koulutus sairaat ja vanhukset ja maanpuolustus. Sit katotaan mihin muuhun rahat rittää. Näin me persut aattelemma.

        Tarkoitin juuri sitä. Nyt ei vielä tiedetä mitä Perussuomalaiset todellisuudessa puolustaa, ja kenen lauluja laulaa. Tähänastihan Perussuomalaiset ovat puhuneet kauniisti, ja toisia arvostelleet, ja antaneet sen kuvan että kaikki on toisin jos me oltaisiin hallituksessa.

        Nyt sitten tuleekin totuus eteen mitä niistä lupauksista jää käteen, ja mitä sanotaan äänestäjille. Hallitukseen meno on vieläkin epävarmaa kestääkö kantti.

        Jos Perussuomalaiset sinne hallitukseen menee lupauksista on luovuttava, koska niissä on ollut paljon ilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin juuri sitä. Nyt ei vielä tiedetä mitä Perussuomalaiset todellisuudessa puolustaa, ja kenen lauluja laulaa. Tähänastihan Perussuomalaiset ovat puhuneet kauniisti, ja toisia arvostelleet, ja antaneet sen kuvan että kaikki on toisin jos me oltaisiin hallituksessa.

        Nyt sitten tuleekin totuus eteen mitä niistä lupauksista jää käteen, ja mitä sanotaan äänestäjille. Hallitukseen meno on vieläkin epävarmaa kestääkö kantti.

        Jos Perussuomalaiset sinne hallitukseen menee lupauksista on luovuttava, koska niissä on ollut paljon ilmaa.

        Pian nähdään muuttuuko lupaukset toteen vaiko tynnyrien kolinaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai...? Persuthan ovat vaalien jälkeen kartalla suurin syrjäseutujen puolue.
        Nyt leikataan tyhjän höpötyksistä ja maailmanparantamisesta.
        Pöhöttyneistä valtionhallinnoista,yleisradiosta ja ,monesta muusta jokka ei kuulu perinteiseen verorahoilla tehtäviin perustehtäviin .
        Ensin hoijetaan lasten koulutus sairaat ja vanhukset ja maanpuolustus. Sit katotaan mihin muuhun rahat rittää. Näin me persut aattelemma.

        Heh heh, saahan sitä aatella, mutta sanoista tekoihin on vielä pitkä matka. Äkkiä ne syrjäkylät unohtuu, kun realisoituu mitä se haalituksessa olo onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuossa kyllä oikeassa, koska aina kun leikataan, niin se tapahtuu sieltä missä apua on tarvittu. Köyhät elää muiden kustannuksella ja kun on rahasta tiukkaa, niin se otetaan pois sieltä hyväntekeväisyydestä. Näin ollen syrjäseudut toki kärsivät siitä, koska ne ei omin voimin toimeen tule.

        Oikeistohallitus on maan edun mukaista, mutta ei kansalaisten jotka tukia tarvitsee.
        Minä kyllä olen aina kannattanut oikeistoa, mutta tukia en ole koskaan tarvinnut, tai saanut.

        Oletpa sinä ylhäinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä ylhäinen!

        Minusta hän on kirjoituksissaan vain rehellinen. Tietenkin tukia leikataan eniten sieltä mihin niitä on maksettu. Sekin on totta että köyhempi kansa elää toisten kustannuksella, tarkemmin ajateltuna näinhän on.
        Totesi myös.

        "Oikeistohallitus on maan edun mukaista, mutta ei kansalaisten jotka tukia tarvitsee."
        Tämäkin on tosi.
        Eniten minua ihmetyttää, kun täällä ollaan täysin tulien varassa, ja siitä huolimattaa ollaan oikeistolaisia, ja jopa pilkataan vasemmistoa. Eikös siinä pissitä vähän omille nilkoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän on kirjoituksissaan vain rehellinen. Tietenkin tukia leikataan eniten sieltä mihin niitä on maksettu. Sekin on totta että köyhempi kansa elää toisten kustannuksella, tarkemmin ajateltuna näinhän on.
        Totesi myös.

        "Oikeistohallitus on maan edun mukaista, mutta ei kansalaisten jotka tukia tarvitsee."
        Tämäkin on tosi.
        Eniten minua ihmetyttää, kun täällä ollaan täysin tulien varassa, ja siitä huolimattaa ollaan oikeistolaisia, ja jopa pilkataan vasemmistoa. Eikös siinä pissitä vähän omille nilkoille.

        Kemijärvellähän ollaan suuria porvareita, mutta eletään kuin vasemmistolaiset.
        Kaikki mahdollinen nyhdetään yhteiskunnalta, ja jopa lisää ollaan vailla. Hiekoitus sepelikin piti yhteiskunnan ostaa, vaikka se maksoi vain muutaman euron.


    • Anonyymi

      Maitojunalla pääsette pois. Menkää kun vielä voitte.

      • Anonyymi

        Joo,ei se juna tänne enää kauaa kulje, ei auta enää protestit kun ne sen lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,ei se juna tänne enää kauaa kulje, ei auta enää protestit kun ne sen lopettaa.

        Keskustapuoluehan on näitä syrjäseutuja puoltanut. Mikä on tilanne nyt kun Perussuomalaiset ovat antaneet Kepulle niskalaukauksen.

        Kemijärven junaliikenne on tappiollista ja juna ajelee nyt valtion lisärahoituksilla. Valtiohan rahoittaa lentoliikennettä tappiollisille kuudelle kentälle. Junaliikenteessä Lappiin muut linjat ovat kannattavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustapuoluehan on näitä syrjäseutuja puoltanut. Mikä on tilanne nyt kun Perussuomalaiset ovat antaneet Kepulle niskalaukauksen.

        Kemijärven junaliikenne on tappiollista ja juna ajelee nyt valtion lisärahoituksilla. Valtiohan rahoittaa lentoliikennettä tappiollisille kuudelle kentälle. Junaliikenteessä Lappiin muut linjat ovat kannattavia.

        Kepu on puoltanut vain omia juttujaan. Kepu on mätä.


    • Anonyymi

      MINNE LIENEE PIILOTETTU BERNERIN MUIJAN OSTAMAT SWEITSILÄISET VETURIT KUN SUOMEEN TUOTAESSA OLIVAT JO AJOKELVOTTOMIA MUISTAAKSENI 100 MILJOONAA MAKSO. VARMAAN VR SAI KYLKIÄISINÄ KÄKIKELLOJA ROMUIHIN.

      • Anonyymi

        Ongelmaa oli saksalaisissa vetureissa jossa on yleiseurooppalainen kulunvalvontajärjestelmä.
        Suomessa oli oma järjestelmä. Toimivat nykyisin hyvin.
        https://yle.fi/a/3-10720045


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe