Naimisiin ei kannata mennä

Anonyymi-ap

Sanna marin eroaa. Eli rakkaus ei ole ikuista ja naimisiin ei kannata mennä.

28

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avioliitto on romantisoitua hömppää. Se on just sitä romantisointia. Ei romanttisuutta.

❄️

• Anonyymi

Ne suhteet, jotka kestää, ne kestää ilman avioliittoakin ja ne mitkä ei kestä, ei kestä sitä avioitumallakaan. Fakta.

❄️

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17853587o

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Oliko Sannan kulissiavioliitossa rakkautta?
      Mikäli parisuhdetta ei hoideta, se näivettyy ja kuolee pois. Kumppanin valinnassa kannattaa käyttää harkintaa ja olla tarkkana.

Itse olen ikuinen romantikko ja uskon aitoon rakkauteen. 😍

• Anonyymi

Hyeenat on aina toisten kulissien kimpussa ja niillä on olevinaan paremmat ihmissuhdetaidot, koska osaavat hyökätä haavan ollessa avoimena. Kyllä Sannan mies kelpaa varmaan monellekin, jonka parisuhde ei ole tuottanut ympärilleen mitään yhtä näkyvää

• Mä olen tosi outo.

Elän rakkauden huumassa, mutta samaan aikaan kyseenalaistan tuon tunteen olemassaolon, siinä muodossa, kuin se yleensä esitetään.

Rakkaus on romantisoitu käsite, joka parhaimmillaan on olemassa vain hetken aikaa.
      Rakkaus on ohimenevä mielenhäiriö.

• Järjen pulssi iski aivoihin, haluaisin olla patologi rakkauden ruumishuoneella.

• Anonyymi

Se taitaa olla ainut järjellinen muoto, jolla pitkän liiton saa pysymään kuosissa. Ei sillä, että itse olisin onnistunut, mutta arvostan heitä jotka siihen pystyvät.

• Anonyymi

Valtakunnan esikuvan perässä seuraa eroaalto.

Ätmitkin on varmaan kokemuksesta viisastuneet että jännä-jennat jää vaille laastariseuraa.

• Anonyymi

Tää on muuten aivan totta. Hyvin mahdollista kaiken superstaraihannoinnin ja idoliin samaistumisen kautta.

• Anonyymi

Villi veikka, kumpi tahtoo ensin lehtiin, "Löysin uuden onnen"?. Veikkaan ettei se ainakaan Sanna Marin.

• Anonyymi

Avoliitosta erotaan vielä useammin kuin avioliitosta.

- Sheena

• Anonyymi

Ihanko tosi? Häntäkö tässä täytyisi pitää idolinaan ja esimerkkinään elämässä 🤣?

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa niin tulee ero. Markus ei tainnut päästä baareihin juomaan viinaa joten se haki eroa.

T: viinamies

• Anonyymi

Voi jumalauta mitä roskaa.

• Anonyymi

Oon tullut viimeaikoina samaan lopputulokseen. Ja oon samalla myös helpottunut siitä, että oon tajunnut asian tässä iässä. Tai no, aina pitää olla mahdollisuus poikkeukseen, mutta sitten pitääkin olla niin erikoislaatuinen tyyppi kyseessä, etten osaa edes kuvitella. En olisi ikinä uskonut nauttivani sinkkuudestani niin paljon. Helpolla en tätä muuksi muuta :D
      N31

• Anonyymi

Ei rakkautta ole tässä maailmassa . Se on hävinnyt jo kauan sitten . Tehdään vaan pahasti toiselle ja petetään . Sairas maailma . Jos joskus kelpaisi naiselle niin olisin iloinen . Vaikka tuskin oikeasti välittää .

• Anonyymi

Sanna Marin ehti olla naimisissa vajaa kolme vuotta...

• Anonyymi

Pitivät yhtä yli viisitoista, voiko enempää keltään vaatia. Aikansa kutakin.

• Anonyymi

Jaksamista tälle(kin) eroavalle pariskunnalle. Kukaan ei tätä toiselle soisi; eroaminen ei ole kivaa kenellekkään osapuolelle. Varsinkaan lapselle / lapsille. Pitkään olivat yhdessä, teineinä tavanneet. Harva avioliitto tuota painetta kestäisi, varsinkin jos se on nainen joka tekee uraa ja pärjää. Odotettavissa oli, mutta silti ikävää. No, elämä jatkuu - kaikkea hyvää heille.

• Anonyymi

Olisit toista mieltä, jos eropari olisi ollut perussuomalainen.

• Anonyymi

Voimia! Harvoin on helppo päätös. Aiheuttaa myös surua ja pettymyksen tunteita. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Minä olin aikoinaan naimisissa. Eihän se vaadi, kuin allekirjoituksen ja pari todistajaa.

Eroaminen ei vaadi edes todistajia. Helppoa hommaa ja onpahan tullut koettua.

Nykyään en taitaisi mennä naimisiin. Miksi menisin, kun avoliitossa elävät eivät ole oikeudellisesti eri arvoisessa asemassa avioliittoon verrattuna.

>simiti<

• Onhan se oikeudellinen ero edelleen olemassa. Avioliiton päättyessä omaisuutta tasataan. Samoin aviopuoliso perii, ellei rintaperillisiä ole tai testamentilla muuta ole säädetty.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Onhan se oikeudellinen ero edelleen olemassa. Avioliiton päättyessä omaisuutta tasataan. Samoin aviopuoliso perii, ellei rintaperillisiä ole tai testamentilla muuta ole säädetty.

Niin tottahan kerrot. Tuli minullekkin oikein virallinen kirje jälkikäteen. Siinä luki, että teidät on TUOMITTU avioeroon.

Voi pahus mikä tuomio. 🤣🤣🤣

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tottahan kerrot. Tuli minullekkin oikein virallinen kirje jälkikäteen. Siinä luki, että teidät on TUOMITTU avioeroon.

Voi pahus mikä tuomio. 🤣🤣🤣

>simiti<

Hah. Kirkossa tai maistraatissakin sen kaavan kuuluisi mennä, että "TUOMITSEN teidät aviomieheksi ja vaimoksi" (tai tietenkin nykyään myös "tuomitsen aviomieheksi ja aviomieheksi", "tuomitsen vaimoksi ja vaimoksi" tai "tuomitsen aviohenkilöksi ja aviohenkilöttäreksi").

Eräs lähisukulaiseni aikanaan äimisteli myös tuota "tuomitsen"-sanaa eron yhteydessä ja oli siitä jotenkin silminnähden loukkaantunut.

• Anonyymi

En mene minäkään enää naimisiin. Kerta riitti ymmärtämään kuvion turhuuden.

"Vaikka avoliitto ei tuokaan mukanaan juridisia oikeuksia, on puolisoiden mahdollista luoda avioliittoa vastaavia oikeuksia keskinäisillä sopimuksillaan. Avopuolisot voivat esimerkiksi sopia etukäteen siitä, miten omaisuus jaetaan eron tullessa. -Avoliitto ei synnytä juridisia oikeuksia tai velvollisuuksia."

Lähde:https://www.minilex.fi/a/avoliitto-juridiset-oikeudet

Vaikka avoliitto ei mitään oikeuksia juridisesti anna, niin en ole mitään vaillakaan. Saan itse hommattua kaiken mitä tarvitsen, siihen ei miestä eikä avioliittoa tarvittu ennenkään.

❄️

• Anonyymi

Miehen pitää erota juoposta naisesta. Nainen pistänyt maan velkavankeuteen ikuiseksi ajaksi myös ja sotkenut kaiken. Ei tuollaisen naisen kanssa voi seurustella. Pihtarikin varmaan on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      84
      3413
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3043
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2942
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2793
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2608
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2588
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2369
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2241
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe