Moi oon siis 12v poika ja mä haluisin laihtua 10kg niin oisin sit 34kg ja se ois mun tavote. Joten voitteko kertoa vinkkejä miten laihtua viikossa 10kg
Kuinka laihtua 10kg viikossa 12 vuotiaana
23
893
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi laihtua 10 kg:a viikossa.
Laihduttajilla on aina kiire.- Anonyymi
Anteeksi kielioppivirhe, siis ei voi laihtua 10 kg:aa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi kielioppivirhe, siis ei voi laihtua 10 kg:aa viikossa.
Et saa anteeksi,mutta eiköhän olekin parempi alkaa hiihtää 5 iisi tuntia päivässä niin paino laskee.
Avaajalle tiedoksi että pedot saalistavat tyhmiä. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853812M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
et voi laihtua 10kg viikossa
- Anonyymi
Oletko edes ylipainoinen? Lasten painoindeksin mukaan 44 kg:n paino olisi ihan sopiva paino niille 12½-vuotiaille pojille, joiden pituus on 145 cm:n ja 172 cm:n välillä.
https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004 - Anonyymi
Lapsi, joka painaa 44 kg, ei mitenkään pysty laihtumaan 10 kiloa viikossa, ei edes kahdessa viikossa eikä kuukaudessakaan.
44 kiloa on erittäin hyvä ja sopiva paino 12-vuotiaalle.- Anonyymi
Etkö ymmärtänyt että avaus oli pilailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt että avaus oli pilailua.
Et itse aamulla ymmärtänyt, että pyllystäsi tuli kakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Huonosti sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaaja havaittu.
- Anonyymi
Lihavuusleikkaus on yksi vaihtoehto.
- Anonyymi
MINÄHÄN TÄÄLLÄ PAINAN LIIKA HALUAISIN PAINAA EDES 45KG! MUTTA PAINANKIN 5 KG! JA OLEN 12V!!
- Anonyymi
Sinun pitäisi keskustella tukihenkilösi kanssa. Häneltä voi saada vinkkejä poikaystävän löytämiseksi. Monilla luokkakavereillasi on jo poikaystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi keskustella tukihenkilösi kanssa. Häneltä voi saada vinkkejä poikaystävän löytämiseksi. Monilla luokkakavereillasi on jo poikaystävä.
Vieläkö viiltelet itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö viiltelet itseäsi?
Olen lopettanut sellaisen. Olen avannut solmujani tukihenkilöni kanssa ja olen löytänyt myös poikaystävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lopettanut sellaisen. Olen avannut solmujani tukihenkilöni kanssa ja olen löytänyt myös poikaystävän.
Hienoa, ja kun nyt olet päässyt eroon tuosta vanhasta harrastuksestasi, voit samalla lopettaa myös sairaalloisen naapurikyttäämisen. Elät vain ihan omaa elämääsi, yrität sopeutua yhteiskuntaan ja tähänkin foorumiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, ja kun nyt olet päässyt eroon tuosta vanhasta harrastuksestasi, voit samalla lopettaa myös sairaalloisen naapurikyttäämisen. Elät vain ihan omaa elämääsi, yrität sopeutua yhteiskuntaan ja tähänkin foorumiin.
Huoli-ilmoituksia voi aina tehdä naapureistaan ja kannattaakin tehdä, jos aihetta on. Itse olen tehnyt naapureistani ja naapuritalon asukkaista noin 15 huoli-ilmoitusta. Esim. yksinhuoltaja jolla on alaikäisiä lapsia, ei saa kävellä ulkona alinomaa pienessä hiprakassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoli-ilmoituksia voi aina tehdä naapureistaan ja kannattaakin tehdä, jos aihetta on. Itse olen tehnyt naapureistani ja naapuritalon asukkaista noin 15 huoli-ilmoitusta. Esim. yksinhuoltaja jolla on alaikäisiä lapsia, ei saa kävellä ulkona alinomaa pienessä hiprakassa.
Sinusta tulee mieleen Jammu-setä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulee mieleen Jammu-setä!
Tekikö Jammu-setä paljon naapureista huoli-ilmoituksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekikö Jammu-setä paljon naapureista huoli-ilmoituksia?
Uskon että sinä tiedät sen parhaiten, kun muistutatte toisianne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että sinä tiedät sen parhaiten, kun muistutatte toisianne.
Jammu-setä oli seksuaalirikollinen, joka myöhemmin tappoi ja poltti kaksi 8-vuotiasta tyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859