Kuinka unohtaa hyvä seksi?

Anonyymi-ap

Leikitään ajatuksella olisit hakemassa parisuhdetta, saisit pitkän kuivan kauden jälkeen tajunnan räjäyttävää seksiä, pystyisitkö unohtamaan sen toisen? ..Ja jos pystyisit, niin mistä syystä?

87

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei niin hyvää seksiä ole olemassakaan, että se koukuttaisi. Se mikä koukuttaa jäämään toisen ihmisen viereen, on tunteet, rakkaus ja vilpitön välittäminen.

❄️

• Juuri näin. Se toinen ihminen merkitsee. Seksi on pelkkä fyysinen suorite ilman tunteita.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Juuri näin. Se toinen ihminen merkitsee. Seksi on pelkkä fyysinen suorite ilman tunteita.

Nimenomaan. 🙂👍

❄️

• Anonyymi

Aika tekee tehtävänsä. Jos taas lähtee etsimään uudestaa sitä tajunnan räjäyttävää seksiä kaikkialta, on lopputulos se että harrastaa vaan huonoa seksiä. Joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen. Etsimällä ei löydy.

Joskus joidenkin asioiden on tarkoituskin olla vaan ohikiitäviä hetkiä elämässä. Ne tuo jotain järkeä tähän järjettömään ihmisten maailmaan ja säilyttää uskon ja toivon siitä, että tässä on jotain muutakin kuin pelkkä tämä skeida mitä kaikkialla nähdään. Niistä hetkistä kannattaa ottaa koppi ja vaalia niitä hienoina kokemuksina ja muistoina. Ne pitää sinutkin parempana ihmisenä mitä muuten olisit... :)

• Anonyymi

I agree 100%.

• Miksi se tarvitsisi unohtaa?

Mä jos saisin tajunnan räjäyttävää seksiä, niin siinä olisi paljon muutakin silloin mukana. En edes harrastaisi seksiä, jos ei olisi.

• Vastasin vähän tuohon otsikkoon....muuten tarkoitan "häntä".

• Anonyymi

just näin eihän sitä voi olla jos ei tykkää ja kunnolla

• Jos olisin sinkkuna hakemassa parisuhdetta, niin kuka tässä kuviosa on "se toinen"? Joku vanha exä?
      Miksi se pitäisi unohtaa, jos sitä ei olisi edes olemassa ja haetaan uutta parisuhdetta?
      Kysymys on ristiriitainen.

• Anonyymi

Voi typy. Parisuhde on wanhanaikaista. Itse kokeneena ukkona olen lopettanut seukkaamisen ja muut hömpät.

Kunhan vain hengailen ja pidän mummojen kanssa joskus hauskaa. Se riittäköön.

Missä hemmetin välissä meistä tuli mummoja, sekä vaareja? Omasta mielestäni olen edelleen 17 vuotias pojankloppi.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Voi typy. Parisuhde on wanhanaikaista. Itse kokeneena ukkona olen lopettanut seukkaamisen ja muut hömpät.

Kunhan vain hengailen ja pidän mummojen kanssa joskus hauskaa. Se riittäköön.

Missä hemmetin välissä meistä tuli mummoja, sekä vaareja? Omasta mielestäni olen edelleen 17 vuotias pojankloppi.

>simiti<

Tuon aloituksen mukaan siellä ollaan hakemassa parisuhdetta, niin mikä ylimääräinen "se toinen" muka on? Silloin keskitytään yhteen tapaukseen kerralla ja menneet on menneitä. Niiden perään ei enää nillitetä.

Jos sinulle, nuorelle pojanklopille, sopii useampi mummo samaan aikaan, niin mikäpäs siinä. Se on tietysti sinun tyylisi ja varmsti tekee sinut onnelliseksi.
        Itselleni tuollainen ei sovi. Liian ruuhkaista ja monimutkaista. 😀

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tuon aloituksen mukaan siellä ollaan hakemassa parisuhdetta, niin mikä ylimääräinen "se toinen" muka on? Silloin keskitytään yhteen tapaukseen kerralla ja menneet on menneitä. Niiden perään ei enää nillitetä.

Jos sinulle, nuorelle pojanklopille, sopii useampi mummo samaan aikaan, niin mikäpäs siinä. Se on tietysti sinun tyylisi ja varmsti tekee sinut onnelliseksi.
        Itselleni tuollainen ei sovi. Liian ruuhkaista ja monimutkaista. 😀

Noh, jos on ruuhkaista, niin sehän kertoo vetovoimastasi.

Itselläni on ruumita tullut kovin monta, ehkä he eivät eläneet yhtä kurinalaista eloa kuin minä. Viina, kilju ja tupakointi pitää ihmisen hengissä.

Sunnuntaisin syödään perhepizza tuplajuustolla. Siinä se pitkän elämän salaisuus.

>simiti<

• Anonyymi

Minkä "sen toisen"? En harrasta seksiä kenenkään sellaisen kanssa, josta en ole muutenkin kiinnostunut, enkä koskaan kiinnostu useammasta yhtä aikaa.

• Anonyymi

Mitä oikein koitat tuolla kysymyksellä etsiä? Jotain vinkkejäkö miten päästä eroon kiimaisesta vanhastapiiasta jota haluat ehdottomasti edes kerran nussia?

Toivottavasti akka puhkoo renkaat rumasta mersustasi, niin minä tekisin jos joutuisin lisätyksi jonkun henkilökohtaisiin saavutuksiin:)

• Anonyymi

”toinen”=se uus tuttavuus..

• Etsimällä kumppani jolta saa mielestään vielä parempaa seksiä.

• Anonyymi

Äläs nyt. Parasta seksiä sain Katja vainaan kanssa. Hänen tuhkat ripoiteltiin virreiselle raviradalle, koska oli pohjoismaiden parhaimpia ohjastajia.

Vieläkin on hieman ikävä, mutta on tuhkattu. Miksi minä olen lääkäreiden pöyristyksestä huolimatta vielä hengissä?

Teoriassa minun pitäisi olla liikenneonnettomuuden takia kuollut.

Ehkä olenkin, en vain ole ymmärtänyt sitä vielä.

>simiti<

• Seksi on tylsää ja siitä keskustellaan nykyään aivan liikaa.

• Seksin älyllistäminen hirvittää, samoin iltapäivälehtien määritelmät hyvästä seksistä.

• Gattino kirjoitti:

Seksin älyllistäminen hirvittää, samoin iltapäivälehtien määritelmät hyvästä seksistä.

Itse olen siirtynyt antiseksualistien leiriin ja koska ketään ei enää saa loukata millään tavalla, niin kaikkien seksiasioiden käsittely pitää välittömästi lopettaa.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Seksin älyllistäminen hirvittää, samoin iltapäivälehtien määritelmät hyvästä seksistä.

Kyllä. Paska seksikin tuntuu hyvältä, koska se on seksiä.

Ihmiset tuntuu pahalta, ei seksi, valot pooois ja jeedusteipillä kita umpeen, niin minä ainakin voin nussia ihan ketä vaan, kunhan ei haise raadolta🤣

• buddy-love kirjoitti:

Itse olen siirtynyt antiseksualistien leiriin ja koska ketään ei enää saa loukata millään tavalla, niin kaikkien seksiasioiden käsittely pitää välittömästi lopettaa.

Täällä on enemmän seksijuttuja kuin seksi-osiossa.
        Mutta sitten täältä löytyy mukavasti seksin paheksujia, jotka tasapainottavat tilannetta.
        Minustakin on tulossa korrekti.

• Gattino
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Paska seksikin tuntuu hyvältä, koska se on seksiä.

Ihmiset tuntuu pahalta, ei seksi, valot pooois ja jeedusteipillä kita umpeen, niin minä ainakin voin nussia ihan ketä vaan, kunhan ei haise raadolta🤣

...ja muistathan sitten hygienian. Erilaiset hajut kiihottavat vain tiettyyn rajaan saakka.

• Anonyymi

En harrasta seksiä jos ei ole tunteita mukana kun mulla sattuu yläpää määräämään mitä alapää tekee eikä päin vastoin. Vain yksi mies sais minut syttymään.

• Anonyymi

Hyvä seksi ei unohdu.

Mun jännimmät kalutuntumat ovat 30 vuoden takaa ja hyvässä muistissa.
      Tietysti muistikuvaa pitää välillä vähän korjata ja sen autenttisuus kärsii.

• Anonyymi

Seksi on nuorten ihmisten hapatusta. Sille ei ole mitään tarvetta,enää lasten syntymisen jälkeen.

• Anonyymi

Tärkein seksinharrastusvälineeni on korvienväli. Minun on täysin mahdoton harrastaa tajunnanräjäyttävää tai edes hyvää seksiä, jollei korvienväli ole mukana. Eikä se ikinä ole mukana, jos tunteet eivät ole mukana.

• Anonyymi

Kerran elämässäni harrastin kahdenkeskistä heteroseksiä.
      Ei ollut sen vääritiä.
      Oma käsi riittää hyvin jatkossa.
      Se mitä mediassa tuputetaan on yliarvostettua.

• Kyllä varmaan koukuttaisi, jos noin kävisi. Täällä on noita aseksuaaleja aika paljon. Heiltä on ihan turha kysyä edes mitään seksiin liittyvää.

• Anonyymi

Jaa jaa ... itse olen kyllä seksuaalisesti hyvin aktiivinen, mutta en harrasta seksiä kenenkään kanssa ilman tunteita. Kun ei sellaista seuraa nyt ole, niin homma hoituu itsekseen. Seksin kuuluu aina olla hyvää ja mieluiten myös tajunnanräjäyttävää. Muuten sitä ei kannata vaivautua harrastamaan.

• Anonyymi

Koita ymmärtää ettei kaikki ole niin fyysisiä, vaan henkisiä olentoja.

Toiset on fyysisyyden kautta eläviä, toiset enemmän henkisyyden.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ymmärtää ettei kaikki ole niin fyysisiä, vaan henkisiä olentoja.

Toiset on fyysisyyden kautta eläviä, toiset enemmän henkisyyden.

❄️

Toiset siis lämpenee, kun kropassa tuntuu kivalle munissa ja pillussa, toiset taas lämpenee, kun sydämessä ja ja mielessä tuntuu hyvälle.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Toiset siis lämpenee, kun kropassa tuntuu kivalle munissa ja pillussa, toiset taas lämpenee, kun sydämessä ja ja mielessä tuntuu hyvälle.

❄️

No itselläni vaikuttaa kyllä nuo molemmat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No itselläni vaikuttaa kyllä nuo molemmat.

Juu, niin varmasti useimmilla. Mutta tuleeko seksi ensin mieleen vai tykästytkö toiseen miettimättä seksiä ensimmäiseksi? Vissi ero. 😉

Toiset lähtee alapäästä liikkeelle ja toiset yläpäästä.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin varmasti useimmilla. Mutta tuleeko seksi ensin mieleen vai tykästytkö toiseen miettimättä seksiä ensimmäiseksi? Vissi ero. 😉

❄️

En minä viimeksi, kun ihastuin kunnolla, miettinyt alapäätä silloin yhtään. En, vaikka ei oltu tutustuttu ollenkaan. Tätä on vaikea muille selittää, kun eivät tunnu uskovan ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Jos pystyy hyppää ventovieraan kanssa seksiin, on tyyppiä alapäästä liikkeelle lähtijä.

Helppo esimerkki.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pystyy hyppää ventovieraan kanssa seksiin, on tyyppiä alapäästä liikkeelle lähtijä.

Helppo esimerkki.

❄️

Luultavammin ihmistyyppiä, jolle seksi on edellytys jotta ylipäänsä mitään syntyy kahden välille.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Helppo esimerkki.

❄️

Juu, siis kyllä asia on myös noin. Mutta ei aina.
        Minulla nyt on muutenkin niin onnettoman vähän kokemusta koko hommasta, että parempi kun en sano mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Luultavammin ihmistyyppiä, jolle seksi on edellytys jotta ylipäänsä mitään syntyy kahden välille.

❄️

Seksi on tärkeä osa suhdetta. Ilman sitä, en koe että on ede suhdetta, vaan kaveruutta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Seksi on tärkeä osa suhdetta. Ilman sitä, en koe että on ede suhdetta, vaan kaveruutta.

Juu, monille se on noin. Minulle taas on molempi parempi. Seksi on jees, kun se molemmille antaa jotain ja myös seksittömyys on jees, kun se ei ole tarpeen syystä tai toisesta.

Itselleni seksi ei oo ensijainen syy ryhtyä parisuhteeseen, vaan se että yhdessä elämä maittaa paremmalle kun ittekseen. Voin hyvin olla seksittömässäkin parisuhteessa.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, monille se on noin. Minulle taas on molempi parempi. Seksi on jees, kun se molemmille antaa jotain ja myös seksittömyys on jees, kun se ei ole tarpeen syystä tai toisesta.

Itselleni seksi ei oo ensijainen syy ryhtyä parisuhteeseen, vaan se että yhdessä elämä maittaa paremmalle kun ittekseen. Voin hyvin olla seksittömässäkin parisuhteessa.

❄️

Ja siis rakastaa koko sydämestäni kumppania, ilman seksiäkin.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis rakastaa koko sydämestäni kumppania, ilman seksiäkin.

❄️

Voihan sitä rakastaa, mutta se on enemmän kaverillista silloin. Olen tuon kokenut, entisessä avioliitossani. En sellaista enää halua. Kyllä siinä täytyy olla enemmän seksiä ja läheisyyttä, kuin kerran vuodessa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voihan sitä rakastaa, mutta se on enemmän kaverillista silloin. Olen tuon kokenut, entisessä avioliitossani. En sellaista enää halua. Kyllä siinä täytyy olla enemmän seksiä ja läheisyyttä, kuin kerran vuodessa.

Ei ole mulle kaverillista, vaan romanttista. Mä en rakasta kavereitani, pidän ihmisenä mutten puhuisi rakkaudesta.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mulle kaverillista, vaan romanttista. Mä en rakasta kavereitani, pidän ihmisenä mutten puhuisi rakkaudesta.

❄️

En luo sellaisia tunnesiteitä kavereihin, että kutsuisin sitä rakkaudeksi.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo on oletus, joka pohjaa toiseen oletukseen, eli siihen, että kaikki tuntisivat kuten sinä tunnet. Kukaan ei kiellä, etteikö asia voi sinun kohdallasi olla noin. Se ei kuitenkaan kerro mitään muista ihmisistä.

Itse esimerkiksi en ole koskaan kokenut kaverillista rakkautta kumppaniin. Näin ei käynyt silloinkaan, kun eksäni pihtasi lähes viisi vuotta. Suhteen kohtaloksi en koitunut seksis olemmattomuus, vaan läheisyyden olemattomuus (erityisesti henkisellä tasolla).

• Anonyymi kirjoitti:

❄️

Minä en puhunut kavereistani, vaan parisuhteesta, että se on kaverillista, jos siitä puuttuu seksi. Me emme puhu samaa kieltä selvästikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❄️

Oon silleen aidosti yksinäinen susi, että kumppani on se joka pääsee sydämeeni, kaverit ei. Kavereista pidetään ihmisenä, muttei heihin synny mitään ihastumista eikä rakkautta mikä ihmiseen syntyy, kun hän on rakastettu. Seksillä tai ilman.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on oletus, joka pohjaa toiseen oletukseen, eli siihen, että kaikki tuntisivat kuten sinä tunnet. Kukaan ei kiellä, etteikö asia voi sinun kohdallasi olla noin. Se ei kuitenkaan kerro mitään muista ihmisistä.

Itse esimerkiksi en ole koskaan kokenut kaverillista rakkautta kumppaniin. Näin ei käynyt silloinkaan, kun eksäni pihtasi lähes viisi vuotta. Suhteen kohtaloksi en koitunut seksis olemmattomuus, vaan läheisyyden olemattomuus (erityisesti henkisellä tasolla).

Tuollainen pihtailu, on vallankäyttöä suhteessa. Silloin on jo jotain pahasti pielessä, kun suhde menee tuollaiseksi. Eli tunnetasolla on jo otettu damagea, eikä asioista puhuta, vaan käyttäydytään passiivisagressiivisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en puhunut kavereistani, vaan parisuhteesta, että se on kaverillista, jos siitä puuttuu seksi. Me emme puhu samaa kieltä selvästikään.

Sivusta totean, että ihmiset harvemmin puhuvat samaa kieltä, kun puhutaan tunteista. Jokainen kokee asioita niin eri tavoin, että on ihan turhaa edes yrittää selittää mitä tunteita toisen kuuluu kokea. Sinä voit tuntea kaverillisuutta kumppania kohtaan. Minulle taas on täysin käsittämätönä, että se on edes mahdollista. Minulle kaverillisuus ei määrity seksin puutteella, vaan voin mainiosti kokea ihan vaan kaverillisia tunteita, vaikka seksiäkin olisi ollut kuviossa mukana,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon silleen aidosti yksinäinen susi, että kumppani on se joka pääsee sydämeeni, kaverit ei. Kavereista pidetään ihmisenä, muttei heihin synny mitään ihastumista eikä rakkautta mikä ihmiseen syntyy, kun hän on rakastettu. Seksillä tai ilman.

❄️

On olemassa yksi ihminen, jonka kanssa voisin olla kaveri, mutta myös enemmän ja tästä syystä, kaveruus on kohdallani hankalahko, kun hän on päässyt hipaisemaan sydäntänikin.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että ihmiset harvemmin puhuvat samaa kieltä, kun puhutaan tunteista. Jokainen kokee asioita niin eri tavoin, että on ihan turhaa edes yrittää selittää mitä tunteita toisen kuuluu kokea. Sinä voit tuntea kaverillisuutta kumppania kohtaan. Minulle taas on täysin käsittämätönä, että se on edes mahdollista. Minulle kaverillisuus ei määrity seksin puutteella, vaan voin mainiosti kokea ihan vaan kaverillisia tunteita, vaikka seksiäkin olisi ollut kuviossa mukana,

No minä en taida tähän enää sanoa mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuollainen pihtailu, on vallankäyttöä suhteessa. Silloin on jo jotain pahasti pielessä, kun suhde menee tuollaiseksi. Eli tunnetasolla on jo otettu damagea, eikä asioista puhuta, vaan käyttäydytään passiivisagressiivisesti.

Tuo on aika sairas ajattelutapa, että kyse olisi vallankäytöstä. Minusta myös seksin vaatiminen toiselta on vallankäyttöä, oikeastaan vain se on. Jos toisen ei aidosti tee mieli, niin ei se ole hänen oma päätöksensä, että pihtaanpa tässä nyt. En sano, kyllä joku varmasti voi tietoisestikin noin toimia, mutta ihminenhän on päästään sekaisin, jos hänen itsensä tekisi mieli, mutta silti ihan vaan periaatteesta ei.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yritin selittää eron.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Yritin selittää eron.

❄️

Joo selitit kyllä. Mutta ihan sama mitä minä kirjoitan, niin tullaan sanomaan sairaaksi ja vammaiseksi. Niin annan olla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No minä en taida tähän enää sanoa mitään.

Kannattaa sano, että sinä koet noin. Ei toisen tarvitse kokea samoin. Sinun tuntemuksesi eivät ole universaali tunnestandardi. Minusta esimerkiksi on mielenkiintoista keskustella siitä miten eri ihmiset erilaisia asiota kokevat. Siinä voi oppi asioita muista ihmisistä. Se sen sijaan alkaa lähinnä vain veetuttaa, kun joku selitää kuinka muiden muka kuuluisi tuntea ja millainen toisten ihmisten suhde on tai on ollut ja ottaa sellaisen ylhäältä sanelevan "jumalaseman", jolle ai ole mitään perustetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin selittää eron.

❄️

Koitin sanoa, etten pysty vertaamaan kavereihin parisuhdetta, jossa ei ole seksiä. Kaverillista kuten sanoit, kun mä en rakasta kavereitani kuten kumppaniani.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitin sanoa, etten pysty vertaamaan kavereihin parisuhdetta, jossa ei ole seksiä. Kaverillista kuten sanoit, kun mä en rakasta kavereitani kuten kumppaniani.

❄️

Mutta joo kaverisuhteissa ei ole myöskään seksiä, minullakaan ikinä. Ero on tunteissa. Kumppania kohtaan niitä on, kavereita kohtaan ei ole.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sano, että sinä koet noin. Ei toisen tarvitse kokea samoin. Sinun tuntemuksesi eivät ole universaali tunnestandardi. Minusta esimerkiksi on mielenkiintoista keskustella siitä miten eri ihmiset erilaisia asiota kokevat. Siinä voi oppi asioita muista ihmisistä. Se sen sijaan alkaa lähinnä vain veetuttaa, kun joku selitää kuinka muiden muka kuuluisi tuntea ja millainen toisten ihmisten suhde on tai on ollut ja ottaa sellaisen ylhäältä sanelevan "jumalaseman", jolle ai ole mitään perustetta.

En ole kuvitellut, että muut tuntisi samalla tavalla, tai että heidän kuuluisikaan tuntea samalla tavalla. Tuo on ihan teidän tulkintanne asiasta että täällä olisin jumalasemassa saarnaamassa. Ihan voin väittää teistä muista tuota samaa, että olette aina jyräämässä minun mielipiteet kaikesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta joo kaverisuhteissa ei ole myöskään seksiä, minullakaan ikinä. Ero on tunteissa. Kumppania kohtaan niitä on, kavereita kohtaan ei ole.

❄️

Kyllä minä silti, pystyn harjoittamaan naisen kanssa seksiä, ilman tunteitakin. Olen senkin kokenut, eikä ollut huonoja kokemuksia nekään. Seksi on vaan seksiä myös.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole kuvitellut, että muut tuntisi samalla tavalla, tai että heidän kuuluisikaan tuntea samalla tavalla. Tuo on ihan teidän tulkintanne asiasta että täällä olisin jumalasemassa saarnaamassa. Ihan voin väittää teistä muista tuota samaa, että olette aina jyräämässä minun mielipiteet kaikesta.

Ei ole mitään tulkintaa. Sinäkin voisit ihan selkeäsanaisesti puhua omista tuntekmuksistasi ja tunteistasi etkä kirjoittaa kuin akikkien kuuluisi tuntea samoin. "Voihan sitä rakastaa, mutta se on enemmän kaverillista silloin. Olen tuon kokenut, entisessä avioliitossani. En sellaista enää halua. Kyllä siinä täytyy olla enemmän seksiä ja läheisyyttä, kuin kerran vuodessa." Voisit koettaa kirjoittaa ihan kokonaisuudessaan omista ajatuksistasi. Vaikka, että "Voihan sitä rakakstaa, mutta MINÄ KOEN sen olevan enemmän kaverillista silloin".

Esimerkiksi minä en myöskään kykene kokemaan kaverillista tunnetta kumppania kohtaa. Se on täysin mahdotonta. Vaikka olisin ihmisestä eronnun ja kaikki mahdolliset haavat olisivat parantuneet jne. niin minä en ikinä tunne entistäkään kumppania kohtaan samoin, kuin kaveria/ystävää kohtaan. Heillä on ihan toisenlainen paikka sydämessäni. En mä kykene ikinä tuntemaan samoin siskoani ja ystäväänikään kohtaan. Minun siskoni on minun siskoni ja se tunne on totaalisen erilainen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä ainakin sanon tässä(kin) joka viestissäni, että kyse on MINUN tuntemuksistani ja siitä miten MINÄ asiat koen .

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minä silti, pystyn harjoittamaan naisen kanssa seksiä, ilman tunteitakin. Olen senkin kokenut, eikä ollut huonoja kokemuksia nekään. Seksi on vaan seksiä myös.

Juu, moni pystyy. Mä en. En edes halua toista ilman tunteita. Saati et nauttisin masturbaattorina olemisesta, noup. Olen kokeillut suhteessa, jossa tunteet loppui ihastumisen loputtua ja karseeta oli. Väkinäistä.

❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kenen teidän?

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen teidän?

Teidän, jotka yleensä minulle vastaatte.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Teidän, jotka yleensä minulle vastaatte.

Eli siis ihmiset, jotka tällä palstalla kirjoittelevat? Miksi kirjoittelet täällä, jos tänne kirjoittavat kerta ovat noin kamalia? Eikö kannattaisi kirjoitella jonnekin muualle?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli siis ihmiset, jotka tällä palstalla kirjoittelevat? Miksi kirjoittelet täällä, jos tänne kirjoittavat kerta ovat noin kamalia? Eikö kannattaisi kirjoitella jonnekin muualle?

En tarkoita jokaista... Mitä se auttaa kirjoittaa muualle? Ei minusta välitetä muuallakaan sen enempää. Olen ihan turhaan tällä planeetalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En tarkoita jokaista... Mitä se auttaa kirjoittaa muualle? Ei minusta välitetä muuallakaan sen enempää. Olen ihan turhaan tällä planeetalla.

Ihan turhaan siis taas valitat. Ethän sä tiedä edes kenestä valitat, sen kun vaan niputat kenet lienee yhteen nippuun. Jos juuri sanoit, ettei sinusta missään pidetä, niin miksi ne täällä kirjoittelevat olisivat joku yksi tietty joukko? Seuraako se sama joukko sitten sua kaikkialle?

• Miksi pitäisi unohtaa? 🤔
      Eikö se uusi kumppaniehdokas ollutkaan oikeasti kiinnostut, vai mitä tapahtui?

Kyllä minä muistan aika pitkään hyvän seksin. Itse asiassa minun kroppani tarvitsee syvää rentoutusta säännöllisesti.
      Vaikka yleensä toki seksi kuuluu vain parisuhteeseen, niin joskus voi käydä niin, että parisuhde kariutuukin nopeasti. Siihen tarvitaan kuitenkin paljon muutakin kuin hyvää seksiä, vaikka se onkin tärkeä osa hyvää parisuhdetta.

• Anonyymi

Kuinka unohtaa hyvä..?

Vieläkin paremmalla.

• Kyllä se itelläkin niin menee että ne tunteet siitä seksistä tekee tajunnanräjäyttävää jos niitä ei ole on se vain fyysisen tarpeen tyydyttämistä eikä se pääse lähellekään samalle tasolle.🙂.

• Anonyymi

Ei sitä voi unohtaa. Ehkä sitä saa joskus lisää tai sitten ei? Onhan se ihan mielettömän kivaa, kun semmoista on.

• Anonyymi

onko viimeisin aina paras ja muistettava?
      viimeisin joka oli toiminut, eikä keskeytynyt

• AP, kummalla on se toinen unohdettavana sinulla vai sillä vastapuolella? Miksi? Entinen suhde ei vielä prosessoitu valmiiksi vai monta miestä/naista kierroksissa samaan aikaan?

Tajunnanräjäyttävää seksiä voi olla vain kun molemminpuolin on tunteet mukana ja seksissä on tunteen lisäksi mukana läheisyys, läsnäolo, silmiin katsominen ja kyky kuunnella toisen rytmiä. Räjäyttävyys vaatii luottamusta ja hyväksyntää. Siis nuo kaikki molemmin puolin.

Jos seksi on, varsinkin ilman pidempää tuntemista, tajunnanräjäyttävää moni muukin asia osuu hyvin todennäköisesti paremmin kuin hyvin kohdilleen. Sellainen ei ole ihan joka päiväistä, pikemminkin kerran vuosikymmenessä kokemuksia. Miksi ihmeessä niin kokeva ja parisuhdetta etsivä sinkku, haluaa sulkea oven tilanteessa jossa avain sopii lukkoon???

Vaikea uskoa, että seksillä ketään unohdetaan ja toisen käyttö tietoisesti laastarina on moraalisesti väärin. Sitten on erikseen tilanteet, jossa kumpikin osapuoli tietää ettei pysty vielä suhteeseen, mutta kaipavat läheisyyttä (avoimesti keskusteltuna) tai tilanne, jossa toinen/molemmat pelkäävät etteivät vielä ole valmiita uuteen, mutta molemmat on valmiita katsomaan tilanteen rauhassa, vaikka riski takapakkiin olisi olemassa (avoimesti keskusteltuna). Usein pelko on isompi este kuin itse keskeneräisyys ja jos tahtoa ja tunnetta suhteeseen on, luulisi myös rauhallistahtisen suhteen alun olevan mahdollinen kun selittää avoimesti mistä on kyse. Rauhallisuutta saa jo sillä aikaan, ettei ole yhdessä 24/7, vaan omalle ajalle jää aikaa ja pelkoa ehkäistään puhumalla/kirjoittamalla avoimesti.

Itse olen tietoisesti ollut 1-3v yksin erojen jälkeen (tai jos olen rakastunut). Pikkuihastukset taas unohtuu aika lyhyessä ajassa. Aika ei tosin ole valmiin kriteeri, vaan se että vanhaa prosessoi ja vanhasta haluaa päästää irti. Silti, kelle tahansa voi käydä niin, että suhteen alku tuo vanhoja asioita pintaan. Se on vain elämää ja hyvä parisuhde kestää sen myös alussa ja asioista voidaan jutella.

Se, että kumppaniin tuntee halua on tärkeä edellytys parisuhteelle (molemmin päin). Se ei tarkoita, että seksi olisi tärkeintä tai että sen pitäisi heti räjäyttää taju. Kahden ihmisen tutustuessa pitäisi olla riittävästi aikaa tutustua myös tässä suhteessa.

• AP, tuo alun merkitys jäi vielä mietityttämään. Vai tarkoitatko, että olet saanut tajunnanräjäyttävää satunnaista seksiä ja se on nyt esteenä oikealle suhteen alulle? Siihen auttaa parhaiten uusi seksi. Seksi EI tarkoita, edes hyvä, tarkoita että suhteelle olisi aina mitään mahdollisuuksia. Jos hyvään seksiin tai onnettomaan rakkauteen jää jumiin ilman että saa vastarakkautta, tulos ei ole muuta kuin tarpeetonta ja pitkällistä kipua.

• Anonyymi

"Miksi ihmeessä niin kokeva ja parisuhdetta etsivä sinkku, haluaa sulkea oven tilanteessa jossa avain sopii lukkoon???"

Pari ajatusta tuohon. Tajunnan räjäyttävä seksi tapahtuu toisinaan, kun vähintään toinen on varattu. Mikäli taas molemmat ovat sinkkuja ja tajunta räjähtää seksissä, usein tämä tapahtuu silloin, kun kumpikaan ei etsi parisuhdetta. Tai toinen ei etsi eikä halua. Tai voi etsiäkin ja haluta parisuhteen, mutta tietää erittäin hyvin ettei tämä tajunnan räjäyttävä seksikumppani ole oikea/hyvä parisuhdekumppani, vaan toimii ainoastaan seksikumppanina.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

AP, tuo alun merkitys jäi vielä mietityttämään. Vai tarkoitatko, että olet saanut tajunnanräjäyttävää satunnaista seksiä ja se on nyt esteenä oikealle suhteen alulle? Siihen auttaa parhaiten uusi seksi. Seksi EI tarkoita, edes hyvä, tarkoita että suhteelle olisi aina mitään mahdollisuuksia. Jos hyvään seksiin tai onnettomaan rakkauteen jää jumiin ilman että saa vastarakkautta, tulos ei ole muuta kuin tarpeetonta ja pitkällistä kipua.

Nimenomaan noin, turhaan kirjoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi ihmeessä niin kokeva ja parisuhdetta etsivä sinkku, haluaa sulkea oven tilanteessa jossa avain sopii lukkoon???"

Pari ajatusta tuohon. Tajunnan räjäyttävä seksi tapahtuu toisinaan, kun vähintään toinen on varattu. Mikäli taas molemmat ovat sinkkuja ja tajunta räjähtää seksissä, usein tämä tapahtuu silloin, kun kumpikaan ei etsi parisuhdetta. Tai toinen ei etsi eikä halua. Tai voi etsiäkin ja haluta parisuhteen, mutta tietää erittäin hyvin ettei tämä tajunnan räjäyttävä seksikumppani ole oikea/hyvä parisuhdekumppani, vaan toimii ainoastaan seksikumppanina.

Tuossa ei ollut mitään logiikkaa

• "Tajunnan räjäyttävä seksi"

Kyseessä taitaa olla ennenaikainen ejakulointi?

• Anonyymi

Musta kans epäilyttävä toi tajunnan räjäyttävä. Ei ole vielä koskaan tarvinnut tajuntaa räjäyttää :)

• Anonyymi

Miksi hyvä seksi pitäisi unohtaa, ei tulisi edes mieleen.

Kertakaikkiaan ei voi ymmärtää joidenkin ajatuksenjuoksua.

• Anonyymi

Jos noin olet seksin perään niin et tiedä rakkaudesta mitään. Pelkästään lihanhimon orja olet.

• Anonyymi

Et ole kypsä. Olet raakile. Kukaan ei elämänsä perustaksi lue hyvää seksiä. Hatara on sellainen perusta. Täyttä ...

• Anonyymi

😊😊

• Anonyymi

Hyvää seksiä ei unohda.
      Siksi seksiä haluaa aina lisää.

AV

• Anonyymi

Siis juttu oli psyykkisesti ja fyysisesti toimiva. Molemmat oltu pitkään sinkkuina, haaveiltiin loppuelämän parisuhteesta, kuviossa ei mukana muita osapuolia. Oltiin samoilla linjoilla monista asioista. Vaikutti ja tuntui järjettömän hyvältä, jaettiin kerran elämässä kokemus.

Kävi kuitenkin niin, hän säikähti mun voimakkaita tunteita, lopetti yhteydenpidon lähes seinään ja jäin haavi auki ihmeissäni tänne että mitä tapahtui.

Kysyin tätä analysoidakseni voisiko muka oikeasti olla niin hän pystyisi unohtamaan kaiken tapahtuneen ja jatkamaan eteenpäin taakseen katsomatta.

Fyysisyyden toimiminen oli viimeinen naula mun omaan arkkuun joka vaan yksinkertaisesti kruunasi kokonaisuuden. Hieno kokemus ja harmi ettei juttu jatkunut. Ajattelen niin, ehkä tarinassa jotain mitä en tiedä, enkä saa koskaan tietää.

Ihmismieli on mielenkiintoinen. Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille, ajatuksiaan ja mielipiteitään jakaneille, arvostan. ❤️

• Anonyymi

Matkalla kolahtaa kauan roikkuessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7355
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3907
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2622
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2615
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2229
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2065
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe