Ateistit valehtevat

Anonyymi-ap

Ateistit väittävät, että kristityt eivät hyväksy oikeuslaitosta ja poliisitointa: ketään ei saisi tuomita ja rangaista rikoksista, koska ne pitää antaa anteeksi ja päästää rikolliset kulkemaan vapaana, jotta saavat jatkaa rikosten tekemistä.

Tarvitseeko enempää sanoa? Ateistit ovat niin hoopoja, että kyllä tarvitsee!

Tuo on törkeää valehtelua ja kristittyjen mustamaalaamista. Kristityt ovat toimineet kautta aikojen esivallan palveluksessa: säätäneet lakeja, valvoneet niiden noudattamista ja pitäneet rikolliset poissa pahanteosta. Tämä ei ole miksikään muuttunut.

Muutama lestadiolainen pedofiili ja katolinen myös ei tee tyhjäksi faktoja: kristityt noudattavat lakeja ja rankaisevat rikollisia sen sijaan, että antaisivat heille anteeksi. Vankilat ovat täynnä kristittyjen tuomitsemia seksuaali-, talous- ja väkivaltarikollisia!

Ne rikolliset eivät tosin ole uskossa Jeesukseen. He ovat ateisteja, muslimeja ja korkeampaan voimaan uskovia deistejä. Uudestisyntyneet Jumalan lapset eivät tee rikoksia ja joudu niiden vuoksi vankilaan. Jos vanki tulee uskoon Jeesukseen, niin raitistuu ja lakkaa tekemästä rikoksia.

Näin on näreet! Ateistit ovat valehdelleet näistä asioista. Jokainen sen kyllä tietää mutta millä ateistit saisi lopettamaan valehtelun ja kristittyjen mustamaalaamisen? Ei millään, koska ateistit ovat pahoja ihmisiä ja valehtelijoita luonteeltaan.

Ja tämä tarina on tosi!

23

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaaja lisää:

      Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
      sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
      Netissä surffaaminen on niin out.

    • Anonyymi

      Avaaja lisää:

      Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
      Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
      Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

    • Anonyymi

      Jeesuskin käski kunnioittaa oikeuslaitosta ja esivaltaa, koska heidän valtansa on Jumalan antamaa. Maallisen oikeuslaitoksen tuomiot on tietenkin pakko kärsiä, olivatpa ne oikeita tai vääriä. Apostolitkin ylistivät vankilassa Jumalaa, kun he pieksettyinä saivat kärsiä, julistustensa seurauksista. Tämä osoittti, että sanoma oli kuultu, mutta toistaiseksi torjuttu. Jumala on kääntänyt heidänkin kärsimykset voitoksi. nyt kristittyjä on 2,4 miljardia.

    • Jumala mellastaa taas imbesillin G4G:n tyhjässä kuupassa ja jotain pitää valehdella ateisteista. Tietysti kyseessä on myös muiden kärpästen houkuttelu tunkiolle, joka onkin ollut aika rauhallinen viime aikoina. Ei itsekään jaksa enää trollata kun se toistaa aina samaa kaavaa. Jo ensimmäisellä argumenttikierroksella lattialla sätkivät hihhulit on vedetty kölin ali. Vähän niin kuin vammaisten hakkaaminen, ei sitä jaksa. Toinen syy on se, että korkeapalkkaisessa virassani on tällä hetkellä massiivinen määrä töitä, joka vie kaiken ajan.

      • Anonyymi

        Kaikki, mitä avauksessani kerroin, on totta, etkä mahda sille mitään.

        Sinulla sen sijaan näyttää riittävän aikaa ja tarmoa trollata täällä iltamyöhään, joten jäit taas housut kintuissa kiinni valheista.

        Taidat vaan jälleen kerran olla kateellinen loistavasta avauksestani ja kun et pärjää älykkyydessä minulle, niin yrität laistaa velvollisuutesi panna kampoihin, vaikka yksipuolista vajakin pieksäntää se taas olisi: sinusta ei ole vastusta minulle.

        Tunnustit tappiosi pakenemalla kisasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, mitä avauksessani kerroin, on totta, etkä mahda sille mitään.

        Sinulla sen sijaan näyttää riittävän aikaa ja tarmoa trollata täällä iltamyöhään, joten jäit taas housut kintuissa kiinni valheista.

        Taidat vaan jälleen kerran olla kateellinen loistavasta avauksestani ja kun et pärjää älykkyydessä minulle, niin yrität laistaa velvollisuutesi panna kampoihin, vaikka yksipuolista vajakin pieksäntää se taas olisi: sinusta ei ole vastusta minulle.

        Tunnustit tappiosi pakenemalla kisasta.

        "Sinulla sen sijaan näyttää riittävän aikaa ja tarmoa trollata täällä iltamyöhään, joten jäit taas housut kintuissa kiinni valheista."

        Nyt on perjantai-ilta ja virkamiehellä on lauantai ja sunnuntai vapaata. Mutta ethän sinä mielenterveuskuntoutuja tätä tajua. Päihdehuuruinen elämäsi on yhtä taisaista sumua, ei siinä arkipäivillä ja viikonlopuilla ole eroa kuten tavallisilla ja terveillä ihmisillä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Holy-Roller Pyörittele vain pyhää rullaasi, että saisit mammonaa hautaan vietäväksi. On se komeaa marssia pyhän Pietarin eteen seteliniput kainalossa. Tosin Pietari taitaa osoittaa sinut sinne alas johtavalle tielle, vaikka ylpeänä esittelet seteleitäsi, jotka ovat köyhemmiltäsi pois.



    • Anonyymi

      Lisättäköön avaukseeni,e ttä

      Vastauksista voisi taaas kerran päätellä, että uskonnotomat ovat vajaaälyisiä ja sen lisäksi kärsivät pahoista mielenterveysongelmista.
      Ainakaan he eivät osaa keskustella uskonnottomuudesta ja sen aiheuttamista ongelmista.

    • Anonyymi

      Tunnustit tappiosi panemalla kissas

      da.

    • Anonyymi

      tämäkin tarina on tosi kirkoissa piiloteltiin rikollisia vuosi pari sitten 😠😠😠

    • Anonyymi

      eli minä valehtelen 🤔 tiedätkö mitä teen valehtelijoille ??? väittäisin ettet halua tietää

    • Anonyymi

      Valehtelevat kaikesta muustakin!

    • Anonyymi

      Raamattu kehottaa elämään lain alla!

    • Anonyymi

      Kyllä, mutta vain itselleen, ei niitä kukaan muu kuuntele....kun aikansa hokee, alkaa kuka hyvänsä uskomaan

    • Anonyymi

      Kyllä kristityt antavat anteeksi kaiken ja muutaman vuoden kuluttua ei muistetakaan 🤣

    • "Anonyymi-ap
      2023-05-12 19:33:33
      "mutta millä ateistit saisi lopettamaan valehtelun ja kristittyjen mustamaalaamisen? Ei millään, koska ateistit ovat pahoja ihmisiä ja valehtelijoita luonteeltaan".

      Taas tuli käänteinen aloitus.
      Me Evoluutio Tietoiset emme valehtele saati mustamaalaa ketään.
      Evoluutio on totta mutta usko on eri asia kuin totuus.
      Tiedämme mistä elämä on saanut alkunsa.
      Emmekä erikseen kiellä sellaista mitä ei ole olemassa?
      Sehän on aivan turhaa.

      Jos kuolema pelottaa niin rukoilkaa pois ei se haittaa.
      Tai kiroatte meidät helvettiin ei sekään haittaa.
      Ei sillä ole mitään merkitystä.

      • Anonyymi

        Sinun kohtalostasi kerrotaan Ilmestyskirjan luvuissa 17 - 20!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kohtalostasi kerrotaan Ilmestyskirjan luvuissa 17 - 20!

        Niin..............pä sinä uskot että siitä kerrotaan ilmestyskirjassa?
        Itse taas tiedän että olet väärässä.

        Usko pois.
        Uskosi ei vaikuta omaan elämääni mitenkään.
        Elämäni ei perustu uskoon.
        Se perustuu tietoon.
        raamattu on kansalliseepos kuten Kalevala.


    • Anonyymi

      Kristityt elää lain alla!

    • Anonyymi

      Tämä on totuus,jollakin tavalla pitää korostaa ja vahvistaa tyhmää ateistisuutta!

    • Anonyymi

      Raamattu kehoittaa elämään lain alla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      1009
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe