Ei ole enää kyseessä Eurovision laulukilpailu, kun kukaan ei osaa siellä laulaa.
On vain toinen toistaan hullumpaa konemusiikkisirkusta värivaloineen, sopii enkä johonkin kannabisluolaan tällainen?
Kyllä on paska taso viisuissa
4
368
Vastaukset
- Anonyymi
Olen boomeri erakko ja samaa mieltä kanssasi. ei tarvii osata soittaa eikä
laulaa. pelkkä ulkonäkö ja esiintymiskisa nykyään. ei todellakaan viisuja.
nekin haluavat esiintymään joilla ei ole nuottikorvaa.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856987f
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jälleen kerran viisut osattiin järjestää aika mallikkaasti mutta tosiaan se kappaleiden taso on se viisujen heikoin lenkki ja se taso on niin heikko että se alkaa olemaan jo kiusallista viisujen rahoittajille mutta toisaalta tasoa ei saa nostettua vain jollain määräyksellä
- Anonyymi
Itse katselin euroviisut toiseksi viimeisen kerran vuonna 1973, koska niiden musiikki ei oikein sopinut korvilleni. Sitten joku suomalainen bändi voitti kisan, ja katselin sen jälkeisen vuoden Suomessa järjestetyt viisut ihan teknisestä kiinnostuksesta, en siksi, että musiikki olisi minuun vedonnut. Siis seurasin, miten järjestelyt sujuivat, teknmiikka pelasi ja myös juontajien esiintyminen ja kielitaito kiinnosti jonkin verran.
Sittemmin ne ovat taas jääneet katsomatta. Katselen lauantai-iltaisin yleensä espanjalaista jalkapalloa, jos olen kotona. Ottelut alkavat Suomen aikaa klo 22.
Kuulin kyllä Ylen uutisissa ja myöhemmin Radio Suomessa tämän Suomea edustaneen kappaleen. En löytänyt siitä melodiaa enkä svengiä, mutta muut näemmä löysivät, ja hyvä niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293095- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61097- 58971
- 68937
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794