Rukoukseni toteutui että Suomi ei voittaisi viisubileitä.
Mut mää olenkin arkinen ja tosikko buumeri.
Hyvä ettei voittanut
6
315
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ihan samanlaista sontaa vuodesta toiseen, kuka vaan voi tuollaista länkytystä vetää, Lätsät sät sät sää,
- Anonyymi
Kakkospaikka on näissä leikeissä ehdottomasti paras. Viisukansa tykkää isosti, mutta eipä tarvitse pistää isoja seteleitä likoon mokoman shown rakentamiseen ensi vuonna. Antaa Ruotsin hoitaa se taas kerran. Toivotaan nyt kuitenkin että länsinaapuri on turvallinen maa (ja Natossa) vuoden kuluttua ettei kakkoseksi sijoittuneen tarvitse ottaa kisoja järjestääkseen toisen puolesta kuten tänä vuonna kävi.
- Anonyymi
Tosiaan hyvä ettei voittanut toi kaalimato😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Sama mieltä. Mitätön kilpailu mitättömillä artisteillä, joutuisi lopettamaan.
- Anonyymi
Jos suomessa kisat olisi järjestetty ensi vuonna niin todennäköisesti Christoffer Strandberg olisi ne juontanut jonkun kaverin kanssa joten kakkossija on ihan ihanteellinen
- Anonyymi
Veronmaksajan olen myös tyytyväinen että Ruosti maksaa viulut seuraavista viisuista, mutta saivat nenilleen kun yleisö äänesti Käärijän parhaaksi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741195
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti4741013Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan79972Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79928- 79896
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52793- 67767
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10758Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35682Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16580