Vuosia on kuultu, että suomalaiset on vähän kaikessa huonoa ja kovin epäsosiaalista kansaa. Kuinka meidän pitäisi oppia sosiaalisia taitoja. Tästä meitä lehdet ehtimiseen valistaneet...
Maailmankirjat onkin nyt sekaisin, kun "oma kyyti sentään on paras kyyti."
https://www.iltalehti.fi/kaalimato/a/4890c277-2182-48a9-b991-5205618f78ce
Siis eihän tässä mitään hätää olekaan. Ainakin seksi hoituu ilman sosiaalisia taitoja, jolle nyt sitten mikään muu. Tärkeä juttu...
Ei hätää sinkuilla
10
487
Vastaukset
- Anonyymi
Se on pelottavan helppoa ja riippuvuus voi syntyä osalle ihmisistä. Tuo ei korvaa toisen ihmisen läheisyyttä mutta on parempi kuin ei mitään. Helposti siihen voi ajautua erinäisistä syistä. Sosiaalittomuus on minua kuvaava taustatekijä yksin olemiselle. Sinkkuus ei aina selity ulkonäön tai rahan puutteesta johtuen. Taistelutahdolla ja toivolla on merkitystä sen pariutumisen kannalta. Varmasti niitä luovuttaneitakin riittää. Eli ätmeillä on oma käsi ja ätneillä satisfyerit kumppaneinaan, ja piste.
"Kaupallinen yhteistyö"
luki artikkelin yläkulmassa.
Kappale kumia ei korvaa oikeaa naista.Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikä silikonidildo oikeaa miestä.
Taidat olla oikeassa.
Ostin vaimolle motorisoidun dildon. Siinä oli 7 erilaista liikerataa ja kolme porrastettua tehoa. Tämä vikuroiva vehje päätyi laatikon pohjalle.Gattino kirjoitti:
Taidat olla oikeassa.
Ostin vaimolle motorisoidun dildon. Siinä oli 7 erilaista liikerataa ja kolme porrastettua tehoa. Tämä vikuroiva vehje päätyi laatikon pohjalle.Kumihärpäkkeet on niille, jotka muuten eivät saa tarpeekseen.. joillekin ne on parempia kuin elävä ihminen.. ei käy tuomitseminen.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kumihärpäkkeet on niille, jotka muuten eivät saa tarpeekseen.. joillekin ne on parempia kuin elävä ihminen.. ei käy tuomitseminen.
Kaikki miehet eivät pidä siitä, että naisystävä leikkii suurella dildolla.
Siinä on suuri mahdollisuus, että nainen tajuaa miehen olevan riittämätön. Anonyymi kirjoitti:
Kaikki miehet eivät pidä siitä, että naisystävä leikkii suurella dildolla.
Siinä on suuri mahdollisuus, että nainen tajuaa miehen olevan riittämätön.Sama kai se on, millä leikkii. Jokainen makunsa mukaan valitkoon leikkikalunsa. Ja tarkoitan nyt niitä elottomia kapineita. Jos mies on huono sängyssä, pitänee naisen itse tyydyttäytyä muulla tavoin. Ja mitä sitten jos mies ei pidä siitä. Ei nainenkaan yleensä ole kateellinen nyrkkikyllikille.
- Anonyymi
Luulis tinderin riittävän korkeastikoulutetuille saa niin paljon kuin haluaa kikkelii ja pimppii ja läheisyyttä luulis ettei teko vehkeitä tarvittais mut ehkä välineet kuuluu alan reksiviittaan eli lisä rahalla saa jännä tyypit kokemuksii
Siis MITÄ? Kaalimadolla AVAINLIPPU. Mikä noista tuotteista on suomalainen. HUIJAREITA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833526
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658