Nothing is what it seems.
- Mikään ei ole mille näyttää.
Owls are not what they seem to be.
- Pöllötkään eivät ole sitä mille ne vaikuttavat olevan.
Ja huonoja kaikkia ohjelmiakin sekä netissä ja tv:ssäkin.
Ei mitään muuta tekemistä kuin tehdä huvikseen ruokia.
Tylsä päivä. Tylsää kaikki.
13
340
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän sama meininki täällä.
Kun ei jaksa enää syödäkään mitään… - Anonyymi
Näin on. Nyt on ihan täynnä.
Eikös tämän palstan idea ole siinä, että pitkästyneet ihmiset kirjoittavat tänne ajan kulukseen juttuja, joita pitkästyneet ihmiset lukevat.
Eikä sun juttu ollut edes pitkästyttävä.- Anonyymi
En syö enkä nuku. En ole poistunut kodistani kolmeen vuorokauteen.
This is the end... - Anonyymi
Muuttopvä oli synttäripvä ja tänään äitienpäivä (yksin).
En halua enää elää.Tosi ikävää että tuntuu tuolta. Toivottavasti löytyisi jotain mikä mieltä piristäisi. Ehkä helpottaisi puhua jollekin joka jaksaisi kuunnella miltä susta tuntuu.🙂.
Niin ja oikein hyvää syntymäpäivää ja äitienpäivää sulle. Älä ihmeessä luovuta. Kyllä se elämä jossain vaiheessa taas hymyilee kun vaan jaksaa tarpoa niiden pahojen aikojen yli vaikka hetki kerrallaan. Ei ne ikuisesti kestä vaikka juuri nyt siltä saattaisi tuntuakin. Paljon tsemppiä ja voimia sulle.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin ja oikein hyvää syntymäpäivää ja äitienpäivää sulle. Älä ihmeessä luovuta. Kyllä se elämä jossain vaiheessa taas hymyilee kun vaan jaksaa tarpoa niiden pahojen aikojen yli vaikka hetki kerrallaan. Ei ne ikuisesti kestä vaikka juuri nyt siltä saattaisi tuntuakin. Paljon tsemppiä ja voimia sulle.🙂.
Mekkojuhani toivottelee taas 😖
Anonyymi kirjoitti:
Mekkojuhani toivottelee taas 😖
Älä murehdi kyllä mä sutkin voin huomioida kun noin kovasti kerran harmittaa jäädä huomiotta.😄. Joten oikein hyvää yötä vaan sulle.🙂.
- Anonyymi
Elä nyt! Kuolema on välttämättömyys, joka tulee jossain vaiheessa kaikille, myös sinulle.
Katsoitko aikoinaan Twin Peaksia tai nyt 2000-luvun alussa, kun tuli uusintana? Tuo lause "Pöllötkään eivät ole siltä miltä vaikuttavat" on tuosta sarjasta, jos muistan oikein.
- Anonyymi
jos on tylsää nii internet archivesta ( archive.org ) voi ladata kaikenlaisii elokuvii ilmaseks. mä löysin sieltä kaikki james bond elokuvat yhessä kansiossa. hae sieltä "All James Bond films" ja laita filttereihin "movies" ja selaa vähän niin pitäis löytyy.
Mun mielestä taas YouTube. siellä on sellasiakin kiinnostavia aiheita. telkkaristahan tulee aina sitä samaa. ja se mitä YouTubesta puuttuu voi tehdä sinne ite. Meepäs Ylelle tollasta ehdotaan, niille kelpaa vaan raha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703279
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682972On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586