Onko mitään työtä jota voisi tehdä alasti? Esim siivousta tai hitsausta? Ei seksityötä. Hesasta tai lähialueelta. Palkkaa pyytäsin 13 euroa tunnissa.
Alaston työtä
6
1288
Vastaukset
Nykyään joissain työpaikkailmoituksissa mainitaan, että etusija annetaan vähemmistöille ja rektytointi pyritään tekemään monimuotoisuus-/arvoisuuslähtökohdista.
Yleensä tällaisia ilmoituksia tulee julkisen sektorin töistä.
Näihin kaikkiin voi siis hakea tavanomaisesti ja lisätä hakemuksen loppuun, että hakija kuuluu exhibitionisti-/naturistivähemmistöön ja tulee työskentelemään alasti niin toimistolla kuin etänäkin.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17858499E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisin valmis tekemään mitä vaan työtä alasti olen 37 wee mies tunti palkkani 20 h tunti
- Anonyymi
Alasti on kyllä mukava siivoilla, tehdä pihatöitä ,ym. Joskus aina kävin yhtä naapurin setää auttelemassa jo nuorena.
- Anonyymi
Mä siivoan saunan aina alasti kuka tarvii hyvää saunan pesijää
Löytyy kevyttä siivousta helsingistä, miten suhun saa yhteyden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815