Miten As-auton vessa toimii isolla jytkyllä?

Anonyymi-ap

Hienoja noi videot mitä löytyy youtubesta miten käteviä jne. nuo vessat on, mutta miten ne pysyy siistinä?

Itse kun väännän krapulapaskaa niin perse ns. räjähtää ja normipönttö on kun sodan jäljiltä. Monesti kaikki ei tuu kerralla vaan kotivessassakin pitää 3 - 4 kertaa vetää vessa.

Mietin tuossa että varmaan ois ihan hauskaa ostaa matkailuauto, mutta kuinka usein sitä sitte pitää yhden henkilön tyhjennellä.

Milla

8

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä jäädytän rumatikillä ensin paskan pönttöön. Sen jälkeen on helpompi jäätynyt laatta kaapia pöntöstä pois.
      Palstatavahdin niksinurkka.

• Anonyymi

Voi sitä onnetonta joka joskus onnistuu ostamaan itselleen tuon palstapöpin Ford Transit LMC :n.

• Anonyymi

Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla.

Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Minä en ainakaan ostaisi. Minun Elnakki toimii moitteettomasti , kun saan ensin vikalistani ehjättyä.
      Pientä laittoa vielä on ennen juhannusta

Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Jos vaan ehdit saada ahterisi pöntölle, niin hyvin toimii….
      Usein kannattaa käyttää caravanalueiden vessoja niin paljon kuin mahdollista, jos kasetin tyhjennys on liian vastenmielistä….

• Anonyymi

2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Mulla on Elnakissa portapotassa suora 125mm putki auton alle. Siitä mahtuu sukeltamaan suurempikin jööti.

• Anonyymi

Kauanko noita hienoja kasettivessoja on edes ollu olemassa?

Törmästin youtubessa vanhaan vuodelta -96 olleeseen Laila Kinnusen haastatteluun, jossa se asu asuntovaunussa. Sitte toimittaja kyseli jotain epämukavuuksista niin se vastasi että "ei se nyt haittaa kun vähä joutuu pukeutumaan jos on saunaan menossa" tjsp.

Muistan jostai lapsuudesta joskus jotain asuntovaunuajeluita, mutta en muista kyllä yhtään oliko niissä yleensäkkää mitään hienouksia.

Milla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8095
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      97
      6309
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3651
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2346
    5. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      66
      2260
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2153
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2136
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2004
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83