Toinen mahdollisuus

Anonyymi-ap

Oletteko saaneet parisuhteessa toista mahdollisuutta? On tehty jotain tyhmää, mutta sitten saanut mahdollisuuden korjaa kaiken?

Tai oletteko antaneet toisen mahdollisuuden toiselle osapuolelle?

Ystäväni vihaisivat mua eivätkä ymmärrä, jos palaisimme yhteen.. Mutta eiväthän he elä minun elämääni. Toki tämä toinen osapuoli sanoo et on valmis näyttämään kaikille että minä olen se ykkösihminen hänen elämässään.

Ois kiva kuulla kivoja kokemuksia! ❤️

4

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ollut parisuhteessa koskaan jos sinusta on helppo ja hyvä puhua tuollaisesta aiheesta. Eivät tuollaiset asiat ole niin vain kerrottavissa (jos kyseessä oikean elämän ihmis suhteet). Oikeassa elämässä tapahtuvat asiat ovat ihan eri asia kuin jos olet teini ja kyse jostain ihastuksista. Tuo sydän lopussa kertoo että tämä on vain provo.

    • Anonyymi

      Riippuu mitä on tehnyt. Jos miehelläni olisi sivusuhde eli tietoisesti ja jatkuvasti olisi pettänyt, en tietenkään antaisi toista mahdollisuutta. Jos ihminen pystyy pettämään toistuvasti ja valehtelemaan toistuvasti, ei se siitä mihinkään muuta, valitettavasti. Eikä hän yhtä-äkkiä opi arvostamaan parisuhdetta tai puolisoaan.

      Jos taas kyse olisi jostain lievemmästä, kuten pussailusta tmv. tietenkin jatkaisimme yhdessä ja näin itseasiassa olemme tehneetkin; kumpikin on aikoinaan tahollaan hölmöillyt.

      Valehtelemista isoista asioista en antaisi anteeksi koska se kertoo ihmisen luonteesta erittäin paljon.

    • Anonyymi

      En ole. Rakkaus on valinta joka vaihdetaan parempaan jos tilaisuus tulee. Pitää oppia tekemästään virheestä ja siirtyä uuteen, olla parempi kumppani.

    • Mahdollisuuden korjaa kaiken... No sitä ei tule, kenellekään, se ei ole enää kämmin jälkeen mahdollista, mutta aina voi remontoida.

      Antanut juu, mutta ei se sillä kertaa kuitenkaan toiminut. Ja se on ihan hyvä niin, sen ei ollut tarkoituskaan kestää määräänsä pidempään niiden kahden ihmisen kesken silloin, molemmilla oli aivan liian paljon opittaa, enimmäkseen itsestään, mutta myös parisuhteista.

      Anna piut paut läheisillesi ja tee mitä itse hyväksi koet, kuten itsekin esille tuot, kukaan muu ei tule sinun elämääsi elämään, ei koskaan. Joten leuka ja keskisormi pystyyn, sitten kohti uusia haasteita, vaikka kipeää voi tehdäkin matkalla.

      Ja. No. Sanotaan että puolisoita saa aina uusia, ystäviä ei. Se on paskapuhetta. Eikä hyvä ystävä tuomitse, vaan antaa sinun ihan vapaasti tehdä omat virheesi jne. eikä katoa viereltä sittenkään. Saattaa tosin jälkikäteen halatessaan muistuttaa että "mitä minä sanoin", mutta se on erittäin passeli hinta siitä ystävyydestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe