Nainen mitä olutta löytyy jääkaapistasi

Anonyymi-ap

Tai kaapista ja jos ei löydy niin mitä olutta ostat että jos joku mies tulisi luoksesi et sille löytyis olutta eikä jano pääse yllättämään ja mistä oluesta itse pidät ja kisailisitteko kumpi juo enemmän olutta päivässä

26

275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajankohtainen kysymys kun kesäkin tulossa ja päivät kuumia jopa helteisiä ettei miehelle pääse jano ja kuumuus kramppeja ja alle 24 tlk et varmasti kehtaa edes ostaa

    • Anonyymi

      Ja voi siihen jotain suolaistakin ostaa nälkää pitämään poissa ja et neste pysyy sisällä ettei läpi mene eli hikoilee kaiken nesteen pois ostatko uunimakkaraa ja sinappii

    • Anonyymi

      Ei löydy mitään. Tuossa joku viikko sitten kaadoin viemäriin yhden toissajoulusta jääkaapissani olleen oluen. Varasin tuolloin äidilleni kaksi olutta, hän joi vain toisen ja se toinen sitten unohtui tuonne

      • Anonyymi

        Minä en juo olutta. Karsea tököttiä ja haiseekin ihan helvetillisen pahalta.


      • Anonyymi

        Ja en osta olutta ja isompia satseja en osta. Jokainen hoitakoon omat juomansa, niin saa sitten mieleistään. Tai toki voi esittää kauniin ja kohteliaan pyynnön, jolloin voin ostaa muutaman (max. 4 pientä tölkkiä) pyydettyä merkkiä. Isommat erät jokainen tosiaan kustantaa ihan itse ja myös juo jossain muualla.


    • Anonyymi

      Olin eilen naisen luona töissä maata muokkaamassa ja se tarjosi olutta. Oli todella lämmin päivä ja kylmä olut piristi kyllä. Sandelsia sillä oli joten sitä join 4 tölkkiä töiden jälkeen.

    • Anonyymi

      Ei löydy on ryypätty kaikki... minullapa öytyy lager5.2 purkki-pirkka

    • Anonyymi

      Halvinta.

    • Anonyymi

      Ai niin. Ei muuten löydy jääkaapista.

    • Anonyymi

      Mulla on suhteet kiljunkeittäjään ja kotiviin tekijään. Ei oluen panijoihiin. Yöks.

    • Anonyymi

      Vapaa-aika ilman viinaa ei ole vaihtoehto?

    • Anonyymi

      erästää eli voi närästää olut näin se on.

      ..siis todellakin huvittaa nuo hidaxtemöykyt teissä, joku kaveri kun kertoi että oin 9 senttimetriä on corvetessa maavara, niin heti muusina koko alumiininen alusta jos törmää :D

    • Anonyymi

      Ei löydy olutta, ja olen täysin tietämätön minkälaista olutta ihmiset juo yleensä. Kaikkien kannalta parempi, että ostaisi itse juomansa, mutta kovin olueenmenevää miestä en huolisi muutenkaan. Sopivassa määrin saa tietysti juoda just sitä mistä tykkää.

    • Anonyymi

      Juuri otin mustaviinimarjamehun, vanhasta isosta 3litraisesta olutpullosta. Jääkaappiin ei jäänyt yhtään olutpulloa, täytyy kylmiöstä hakea uusi.

    • Anonyymi

      Farmi-ohjelmassa nelosella... oikeastyi tyytyväinen kun tuo Meri sai potkut...

      ovat niin erittäinkin jännittäviä nuo vanhat Galactica-avaruusjutut.

      Sateinen päivä joten voi viettää sixällä.

    • Anonyymi

      Ei löydy yhtään olutta tällä hetkellä, mutt jos kotikalja käy janojuomaksi, niin sitä löytyy 2 x1½ litran ex-viccypulloa ja 5 litran ex-vesigallona, täynnä kotikaljaa, jääkaapissa. Simat taisi tulla juotua, jo viikonlopun aikana; muksujen toimesta limsana!
      Perjantaina toimitetaan 12 alkoholitonta olutta, saunajuomiksi Faijan tilaus!

    • Xena-183

      Minä en juo olutta, eikä sitä löydy kaapistani. Kun kävin reilu viikko sitten laivalla, ajattelin voittaa Vuoden Sisko -palkinnon ja raahasin kotiin salkullisen Olvia veljelleni. Vien sen hänelle tuliaisina seuraavan kerran, kun hän lämmittää puusaunan minua varten 🙂

      • Anonyymi

        Sitpä veljesi jää ilman olvia kun löydät oman miehesi eli sen jälkeen tuot miehellesi olvia juotko sinä sitten siideriä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitpä veljesi jää ilman olvia kun löydät oman miehesi eli sen jälkeen tuot miehellesi olvia juotko sinä sitten siideriä

        Päärynäsiideri tai joku Light. Myös lonkero menee 🙂 - 1 tölkki per saunailta riittää minulle.


    • Anonyymi

      Luokseni ei tule koskaan "joku mies". Enkä ylipäänsä tarjoa ihmisille alkoholijuomia kotonani. Itsellenikin niin harvoin, etten pidä jääkaapissa kuin yksi tai kaksi olutta/siideriä. Olut on usein viimeaikoina ollut belgialaista kirsikkaolutta. Siiderikin on kuivaa ja kallista 😆

      Alkoholittomia oluita löytyy eniten, niissä Crisp yksi suosikeistani.

      - Sheena

      • Crispit on todella hyviä, oma suosikkini holittomista ainakin nykyisen tarjonnan osalta 🤗


      • Anonyymi

        Sheena is puncrockerri


    • Mä voisin tuoda omat oluet mukana, jos joku haluaa mun tulla. Kun noi menee pian vanhaks ja ihan hyviä oluita ne on. ne on kirkkoherra mulle ostanu.

    • Anonyymi

      Hoegaarden Witbier on hyvää. Näitä tuli aikoinaan juotua paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2187
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      191
      1508
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1062
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      988
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      929
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe