köyhät ei jaksa juosta kunnolla

Anonyymi-ap

Pienituloisilla alueella asuvilla voi olla huono hapenottokyky monesta syystä. Yksi mahdollinen syy on asuinympäristön laatu. Pienituloisuudesta riippumatta muissa kuin vapaarahoitteisissa vuokra-asunnoissa asuvilla oli enemmän asuinympäristöön liittyviä ongelmia kuin vapaarahoitteisissa vuokra-asunnoissa asuvilla3. Asuinympäristön ongelmat voivat heikentää terveyttä ja hyvinvointia ja vähentää liikuntamahdollisuuksia. Toinen mahdollinen syy on pienituloisten korkea asumismenorasite. Pienituloisissa kotitalouksissa asuvilla asumismenojen osuus käytettävissä olevista rahatuloista on keskimäärin lähes kaksinkertainen muihin kuin pienituloisiin verrattuna3. Korkea asumismenorasite voi aiheuttaa taloudellista stressiä ja vaikeuttaa terveellisten elämäntapojen ylläpitämistä.

27

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, pienituloiset ovat ylipainoisia, koska syövät epäterveellistä ruokaa, eivätkä huolehdi terveydestään. Heille kuntoilu ei ole tärkeää.

    • Anonyymi

      Pane jahvetti

    • Anonyymi

      Tuskinpa hapenottokykyyn vaikuttaa asuinalue tai tulojen suuruus. Pienituloisuus ja huono fyysinen kunto eivät ole toistensa seurausta, vaan molemmat ovat seurausta vähäisestä älykkyydestä ja/tai halusta menestyä. Ei tietenkään jokaisen yksilön kohdalla, mutta tilastollisesti.

    • Anonyymi

      Kumpi on parempi, olla köyhä juoksija rikkaiden alueella vai rikas juoksija köyhien alueella? Molemmat saavat kärsiä syrjinnästä. Syrjitty juoksija ei menesty. Kansansuosio juoksussa ensiarvoisen tärkeää.

      • Anonyymi

        Joo en minä ainakaan voisi kuvitella juoksevani, elleivät paikalliset hurraisi ja ylistäisi ohi kiitäessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en minä ainakaan voisi kuvitella juoksevani, elleivät paikalliset hurraisi ja ylistäisi ohi kiitäessäni.

        Miuta ainakin ahisti aiemmin paarin terassilta huuteliat.


    • Anonyymi

      Juoksu on paras laji köyhälle lidukan lenkkarit vaan jalkaan ja lenkille.

    • Anonyymi

      Itse olen köyhä ja juoksen. Garminin hapenotto 65 eli siitä ei ainakaan ole hölkkä kiinni.

      • Anonyymi

        Puhuit itsesi pussiin. Ei köyhällä ole varaa Garminin kelloihin.


    • Anonyymi

      Ainoastaan etelä helsinkiläiset juoksee tosissaan ja on kovakuntoisia. Jos haluat olla juoksija muuta etelä helsinkiin.

      • Anonyymi

        Bati on kova juoksija. Mitä nyt vantaalaiset pääsivät ihon alle ja juoksumotivaatio loppui.


      • Anonyymi

        Jouduin muuttamaan keravalle kun tukia leikattiin.


    • Anonyymi

      Hehhehhehhaaaa.....
      Ystävä hyvä. Katsoppa vaikka eduskunnan kyselytuntia silloin kun se telvisioidaan, niin varmasti on kaikki paikalla. Siellä ei ole istumassa köyhiä ja kipeitä. Mihä näet? Varmaan 80% on varsinaisia läskejä, (varsinkin oikein hyvin syöneet ketkut pistää silmään).
      No sitten voit arvuutella mielessäsi, kuinka moni niistä kaikista pystyy juoksemaan100 m? Ei varmaan yksikään, kun sekin matka ajetaan taxilla.

    • Anonyymi

      Ei ole varaa juosta. 100km juoksua verottaa lenkkareita 30€ edestä.

    • Anonyymi

      Juu. Miulla köyhyys saa luovuttamaan. En edes yritä juasta kunnolla. Baltsu oli oikiassa. Juoksu on rikkaille.

    • Anonyymi

      Älyllisesti olen yhtä lahjaton kuin sporttisesti. Ei ole rahaa eikä sub 3 tuloksia.

    • Anonyymi

      No ei pie paikkaansa.

    • Anonyymi

      Juoksu on köyhien persaukisten laji. Juoksemaan voi lähteä kotiovelta. Ei tarvitse kuin lenkkarit. Pyöräily, siihen saa rahaa uppoamaan. Useampi vähintään 6ke pyörä, ja lisäksi auto, jolla pääsee pyöräilykisoihin.

    • Anonyymi

      minä pikajuoksen maanteillä enkä kilpatasolla juokse. En ole rikas, mutten köyhäkään ja oon tarkka rahoistani = osaan hoitaa talouttani.

      voi ne ihmiset kummastella kun pikajuoksen maanteillä. En tiedä kun ei kukaan ole tullut sanoon mitään tyyliin "miksi teet tuollaista" . Eipä täällä maanteillä kukaan muu pikajuokse kuin minä sillä kaikki muut hölkkäjuoksee tai polkupyöräilee.

    • Anonyymi

      Pitkäaikaistyötön ja huippukunnossa. On aikaa harjoitella ja vetää vaikka 4 tunnin lenkkejä eikä työstressikään vaivaa.

    • Anonyymi

      Juu työttömillä aikaa treenata mara sub4.

      • Anonyymi

        Sub 4 mara kova veto semivammaisilta tavisläskeiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sub 4 mara kova veto semivammaisilta tavisläskeiltä.

        Putelit sivuun ja hölkälle vuan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sub 4 mara kova veto semivammaisilta tavisläskeiltä.

        Juu. Ietuki laihutti ja hoiti homman kotiin. Kova ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sub 4 mara kova veto semivammaisilta tavisläskeiltä.

        Koitapa sub 3h maraa viien vuojen aikajänteellä. Ravia ravia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sub 4 mara kova veto semivammaisilta tavisläskeiltä.

        Turha haaveilla lahjattomana sub 3:sta, kun pk-lenkkivauhit 6-7min/km.


    • Anonyymi

      Ei voi ihmeitä odottaa juoksuradalla jos päivöt menee ps5 hakatessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe