Joensuun N-Clean kohtelee työntekijänsä kuin orjaa.
Työntekijällä teetätetään lukuisia töitä palkatta. Työsuojeluvaltuutetulla ei tee mitään, koska hän ei pyri lainkaan auttamaan työntekijöitä. Samoin on Nurmeksen Tokmannilla, jossa työntekijää kiusataan ja hänet pakotetaan tekemään heidän omia töitä.
Älkää mennä töihin Joensuun N-Cleanille
8
259
Vastaukset
- Anonyymi
KIITOS TIEDOSTA
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta, miten tuo töiden teettäminen palkatta oikeun onnistuu?? Onko työntekijä jotenkin vajaa vammainen vai?
- Anonyymi
Jos et suostu tekemään palkatonta tuntia, saat kenkää tai työolosi tehdään niin sietämättömiksi että lähdet itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et suostu tekemään palkatonta tuntia, saat kenkää tai työolosi tehdään niin sietämättömiksi että lähdet itse.
No normaali ihminen lähtee tuossa vaiheessa ihan itse...joku aivovamma siis jos suostuu ilmaiseen työhön.
- Anonyymi
Eikö ytk autakkaan näissä asioissa.
No se on ihan ansaittua kohtelua kun ei liity liittoon- Anonyymi
Pitää maksaa 24e/vusi lisää että auttaisi
- Anonyymi
"Lakikaveri avuksi työsuhdepulmiin
Jos kohtaat kimurantin tilanteen työsuhteessasi tai pohdit esimerkiksi palkka-asioita, ole yhteydessä Lakikaveriin! Lähes 60 juristia ympäri Suomen ovat apunasi työsuhdeasioissa. Yleistä neuvontaa saat juristilta heti jäsenyytesi alusta alkaen ja Premium-palvelu on käytössäsi, kun olet ollut YTK:n täysjäsen vähintään 6 kuukautta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291