Mitä sen jälkeen sanotaan kuin ensikerran kasvokkain on sanottu hei? Kuinka johdatellaan jutustelu jouhealla tavalla seksiin?
Vastaukset 6
- Anonyymi
HAHAHA..... no etkai sä nyt ekalla treffikerralla kysele seksistä yhtään mitään. Ja jos pitää mennä seksi edellä niin siihen on näppäriä sivustoja ja sovelluksia nykyään. Mutta parisuhde mielessä jos treffailee niin pitää katsoa kokonaisuutta ja omata vähän pelisilmää. Joiltakin voi varmasti kysyä seksistä vapaammin, en mä sitä sano. Osalla naisistakin on se mielessä...:D Ja toiveita kivasta kemiasta myös makkarissa. Mutta vaikka suunta olisikin ilmeinen, niin alkututustumisen jälkeen ei koskaan kysellä ottaako perseeseen....XD Kyllä sen aika sitten aikanaa tulee, jos tätä pitää kysyä niin kuuluu niihin miehiin jotka ihmettelee kun ei koskaan saa panna perseeseen.
- Anonyymi
Aina kun olen ollut parinvalintatilanteessa, on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) joko ollut yksi ensimmäisistä puheenaiheista taikka toiminnoista.
Parisuhteiden perusta on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) ja sitten kun se perusta murtuu niin suhde päättyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun olen ollut parinvalintatilanteessa, on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) joko ollut yksi ensimmäisistä puheenaiheista taikka toiminnoista.
Parisuhteiden perusta on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) ja sitten kun se perusta murtuu niin suhde päättyy.Alkukantaista. Mistähän junttilasta säkin oot...
- Anonyymi
Kuinnii iikniin raivokkaasti rakasteltuaan johdatellaan takaasista seksiinsä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44854
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 62443
- 40437
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420