Treffisanastoa ja -liturgiaa

Anonyymi-ap

Mitä sen jälkeen sanotaan kuin ensikerran kasvokkain on sanottu hei? Kuinka johdatellaan jutustelu jouhealla tavalla seksiin?

8

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmaan mitenkään...

      • Anonyymi

        Tuossa vaiheessa mies voi kohteliaan huolellisesti ja hitaasti nuolla tyttöä antaumuksella silmillään ja kysyä sitten että, wauuu ... mennäänkö mun luokse vai otetaanko paukut ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vaiheessa mies voi kohteliaan huolellisesti ja hitaasti nuolla tyttöä antaumuksella silmillään ja kysyä sitten että, wauuu ... mennäänkö mun luokse vai otetaanko paukut ensin.

        Ja tyttö voi siinä vaiheessa todeta, että yöks, kääntyä kannoillaan ja marssii pois.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tyttö voi siinä vaiheessa todeta, että yöks, kääntyä kannoillaan ja marssii pois.

        Siinä tapauksessa kyseessä ei ole tyttö, vaan wanha nainen tai mummeli ja on vain eduksi että deitti päättyy siihen.

        Mies ja tyttö lähtevät kummatkin ensitapaamiselle toivoen että kelpaavat ja että deitti päättyy rakkauden valmistamiseen (tunkeutumistapahtumaan), mutta eivät kehtaa suoraan kysyä kumpaakaan. Jos tyttö on muodollisesti pätevä niin miehen pitää poistaa tytön epävarmuus heti alkuunsa, esim. leikkisällä kysymyksellä josta tyttö selvästi ymmärtää että kyllä hän varmasti kelpaa. Tuloksellisimpia ovat sellaiset jutut joihin on luontevaa palata myöhemmässä vaiheessa.

        Harva tyttö ehdottaa/tarjoaa miehelle tunkeutumistehtävää, jos ehdottaisi niin tyttö tuntisi itsensä halvaksi tai peräti ilmaiseksi. Joten, miehen se ehdotus on tehtävä. Miehen pitää sanoa (ehdottaa) deitin lopussa tytölle että "tule, mennään mun luokse" tms., eikä "mennäänkö mun luokse" (joka on kysymys). Tytölle tulee esittää vain sellaisia kysymyksiä joissa kaikki vastausvaihtoehdot vievät punkkaa kohti.

        Kun tutustutaan epäreaalissa on seksi (seksuaalisuus/erotiikka laajasti ottaen, ei pelkästään tunkeutumistapahtuma) syyttä ottaa keskusteluun jo ennen reaalideitin ajankohdan sopimista.


    • Anonyymi

      HAHAHA..... no etkai sä nyt ekalla treffikerralla kysele seksistä yhtään mitään. Ja jos pitää mennä seksi edellä niin siihen on näppäriä sivustoja ja sovelluksia nykyään. Mutta parisuhde mielessä jos treffailee niin pitää katsoa kokonaisuutta ja omata vähän pelisilmää. Joiltakin voi varmasti kysyä seksistä vapaammin, en mä sitä sano. Osalla naisistakin on se mielessä...:D Ja toiveita kivasta kemiasta myös makkarissa. Mutta vaikka suunta olisikin ilmeinen, niin alkututustumisen jälkeen ei koskaan kysellä ottaako perseeseen....XD Kyllä sen aika sitten aikanaa tulee, jos tätä pitää kysyä niin kuuluu niihin miehiin jotka ihmettelee kun ei koskaan saa panna perseeseen.

      • Anonyymi

        Aina kun olen ollut parinvalintatilanteessa, on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) joko ollut yksi ensimmäisistä puheenaiheista taikka toiminnoista.

        Parisuhteiden perusta on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) ja sitten kun se perusta murtuu niin suhde päättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun olen ollut parinvalintatilanteessa, on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) joko ollut yksi ensimmäisistä puheenaiheista taikka toiminnoista.

        Parisuhteiden perusta on seksi (seksuaalisuus ja erotiikka laajemmin, ei siis yksinomaan tunkeutumistavat) ja sitten kun se perusta murtuu niin suhde päättyy.

        Alkukantaista. Mistähän junttilasta säkin oot...


    • Anonyymi

      Kuinnii iikniin raivokkaasti rakasteltuaan johdatellaan takaasista seksiinsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe