Perutettu Kokkola city run
saatettava kevääksi 2024.
Soironen otapan huasto vastaan.
Luja Kokkola ompi hyvä slogan.
Soironen pelasta Kokkola
27
582
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin Renta Kokkola City run peruuntui ja sitten Espoossa romahti Renta silta. Luja Kokkolan pääsponssiksi niin tapahtuma järjestyy ja rakennelmat pysyy tolpillaan.
- Anonyymi
Jarno Tuuri minulle pettymys.
- Anonyymi
Ottaako ukko kokkola tatuoinnin?
- Anonyymi
2024 tapahtumasta ei mitään tietoa.
En luota Renta ukkoihin taikka Kokkolan Halpahalliin.
Lujatalo mukaan ja päivämäärä Kokkolalle kalenteriin. - Anonyymi
Ukko saatava Kokkolaan, mutta ei City vaan ultrarunille.
- Anonyymi
Miksi Kokkola ei keskity rentoon hölkkään?
Joka kaupungissa puolimaraton missä ukot menee kieli ulkona verenmaku suussa. Kokkolan kannattaa mainostaa hölkkää missä otetaan rennosti. - Anonyymi
Kokkola Kähö 2024.
Matkat kokokähö ja puolikähö. - Anonyymi
Lujatalolla liikaa rakennus virheitä.
Ei kiitti riitti - Anonyymi
Palju mave enkka 2023?
- Anonyymi
Olisko mitään Kokkolassa 24h juosta 200km, ja ennen lähtöä punnertaa penkistä 140kg? Ei taida kovin moni olla tehnyt tällaista tuplaa? Siinä olisi ukko maailman paras urheilumestari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko mitään Kokkolassa 24h juosta 200km, ja ennen lähtöä punnertaa penkistä 140kg? Ei taida kovin moni olla tehnyt tällaista tuplaa? Siinä olisi ukko maailman paras urheilumestari!
Minä voin pukata 60kg ja juosta puokin alle 2h.
- Anonyymi
Toi on muuten hyvä idea. Ennen lähtöä kokeillaan jotain voimailusuoritusta. Tulee itseluottamusta ja kovakuntoisen menestyjän fiilis. Ei vain yksi suoritus (juoksu) vaan muutakin kehuttavaa sen lisäksi.
- Anonyymi
Juu. Soironenhan sitä suunnitteli aikanaan 200km juoksua 140kg penkkikunnossa. Penkki taisi mennä, juoksu jäi uhon tasolle.
- Anonyymi
Kokkola, Central Ostrobothnia
- Anonyymi
Lakko sulkee teollisuusalueen Kokkolassa.
- Anonyymi
Otetaanko rento palaveeri espoossa 24 tunnin tapahtumassa? Kokkolaan lähtee nootti lujatalosta sanon mie.
- Anonyymi
Onko nootti mennyt perelli Kokkolaan? Cityrun järjestettävä Soirosen paluun kunniaksi.
- Anonyymi
ehottomasti ukko kokkolaan.
Hoka köörillä samassa autossa parhaita matkoi.
Soironen ajaa, muut lukee karttaa. - Anonyymi
Kyl maar hölkkä by nylkky kuutosen vauhil maittaa.
- Anonyymi
Ukko juoksee pk-lenkit 5.36/km eikä pääse maratonia alle 3.30.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko juoksee pk-lenkit 5.36/km eikä pääse maratonia alle 3.30.
Tuskimpa pk vauhtii tuo.
Miksi jänisti E24n?
Piti olla sukulaisen huoltojoukoissa?
- Anonyymi
vaiha ukko takaisin triatlonista 24h hölkkään?
Tahko on peruttu. - Anonyymi
Kokkolassa juostiin vain ultrarun tänäkin vuonna. Ei 200km tuloksia. Kokkolan juoksun tila surullinen.
- Anonyymi
Chydenius toi Kokkolaan kunniaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäneekö pian sub 30?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Nina juokse 200km kurissa?
- Anonyymi
Leijonaa jussina reppu täynnä.
Muita viheltelemässä?
Kohta palju ja nortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401