Käytättekö ukkelit aurinkolaseja hölkällä? Näyttääkö aurinkolasit coolilta vai pöljältä? Itse en välitä miltä näytän, mutta juoksen mieluummin ilman näkökentän keinotekoista sumennusta. Mitä kirkkaampi näkökenttä sitä mukavempi juosta. Periaatteessa voisin käyttää lasejakin, mutta en tiedä mitä tekisin niille auringon mennessä pilveen.
Nopeet hölkällä
9
407
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän aina jonkinlaisia laseja juostessa. Aurinkoisella kelillä aurinkolasit UV-suojauksella. Toinen syy on sitten ötökät ja kolmas syy on silmien vuotaminen. Jos Aurinko ei paista niin sitten vedän ihan vaan jollain kirkkailla suojalaseilla. Talvella on joskus kiva laittaa keltaiset lasit varsinkin poluilla, niin näkee reitin hyvin. Ja joo, onhan ne coolin näköisetkin.
- Anonyymi
Mulla treeninopeudet lenkistä riippuen vain 5-4 min/km. Siinä mitään suojalaseja tarvita. Superjuoksijat varmaan tarvitsevat, kuten me tavan kuntoilijat pyöräillessä. No joo, lumimyrskyssä vastatuuleen mennessä olisi kaivannut, mutta toisaalta silloin olisivat varmaan huurtuneet umpeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla treeninopeudet lenkistä riippuen vain 5-4 min/km. Siinä mitään suojalaseja tarvita. Superjuoksijat varmaan tarvitsevat, kuten me tavan kuntoilijat pyöräillessä. No joo, lumimyrskyssä vastatuuleen mennessä olisi kaivannut, mutta toisaalta silloin olisivat varmaan huurtuneet umpeen?
Ei ne ötökät paljo katso kuinka nopeata juokset. Mötikkä kun kerran napsahtaa silmään, niin kyllä muistaa seuraavalla kerralla käyttää laseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ötökät paljo katso kuinka nopeata juokset. Mötikkä kun kerran napsahtaa silmään, niin kyllä muistaa seuraavalla kerralla käyttää laseja.
Et ymmärrä etenemisnopeuden ja ötökkäsuojan tarpeen välistä riippuvuutta? Kokeilepa ajaa prätkällä ilman laseja tunnin verran ja sitten istut terassilla toisen tunnin. Laske molempien tuntien ajalta osumat ja vertaa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17861127y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
keke ruusperit miula
- Anonyymi
kekekekekekekeke ruusperiruusperi
- Anonyymi
En käytä aurinkolaseja. Miulla vinosilmät suojaa häikäisyltä.
- Anonyymi
Mie en ole nopee.
Ei kiire milloinkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389