Pyörän huolto

Anonyymi-ap

Tietääkä kukaan Kuopiosta hyvää ja edullista polkupyörä korjaamoa / huolto liikettä joka tekee sähköpyöriin ensi ja kausi huoltoja , jos joku teitää niin kertokaa niin vois vertailla huolto töitä ja hintoja.

12

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyörä on aika yksinkertainen kampe. Helpoimmalla pääsee jos opettelee itse huoltohommia.

• Anonyymi

Jos joku kyselee huoltoliikettä , niin ei varmaankaan halua huoltaa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku kyselee huoltoliikettä , niin ei varmaankaan halua huoltaa itse.

Toki, mutta kuitenkin kannattaa opetella tekemään helpoimmat hommat itse, jos vain sellainen yhtään innostaa.

• Anonyymi

Helpomalla pääsee jos osaa itse pientä korjausta. Jois vaikka kotona huomaa kummin oleva rikki ja tyhjä, niin voi olla työlästä lähteä rahtaamaa pyörää kilometrien päähän huoltoon. Viisas opettelee korjaamaan ja varaa osia kotiin, ainakin sisäkummeja sekä myös työkaluja.

• Anonyymi

Joku satamassa päin tekee edullisesti ja laadulla huoltoja ja on sähköpyörä velho, valitettavasti ei yhteystietoja, joku yksityinen heppu

• Anonyymi

Pyörässä on yksinkertaisia huoltoja ja vähän vaikeampia. Esim. vanteisöden rihtaus vaatii jo vähän ymmärrystä jos siihen ryhtyy. Maastopyörissä iskareiden huolto, ei ihan perusjormalle soveltuvaa.

Ja vaikka olisikin helppoa niin voi sitä silti käyttää aikaansa muuhun ja tukea yrittäjyyttä. Hyvä toki osata perusasiat huollostakin

• Anonyymi

Polkupyörässä paras ja edullisin huolto tehdään itse eli jokayös Timotkin näitä tekevät, ilman velokeita ja manuaaleja, järjellä ja päättelykyvyllä.

• Anonyymi

rihtaus pukissa tahi ammattipajalla, samoin moni muukin hienomekkaaninen toimenpide, asia mutkistuu, mitä kalliimman pyörän hankkii

e-pyörät AINA pajalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rihtaus pukissa tahi ammattipajalla, samoin moni muukin hienomekkaaninen toimenpide, asia mutkistuu, mitä kalliimman pyörän hankkii

e-pyörät AINA pajalle

Kuinka niin: "e-pyörät AINA pajalle" Itse rakensin e- biken ja kokosin kiekon, pajalleko huoltoon, heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin: "e-pyörät AINA pajalle" Itse rakensin e- biken ja kokosin kiekon, pajalleko huoltoon, heh

Tollo Pelottomat vievät aina pyöränsä huoltoon Pelle Tolkuttomalle

tahi yrittävät eka ite ja ostavat sitten uuden, mikä onkin toimivin ratkaisu

• Anonyymi

Savolaiset ovat kuuluja "pielavetisestä hitsauksestaan"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      266
      4783
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      80
      3227
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      36
      2643
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1797
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1590
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1368
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1005
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      988
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      99