Pyörän huolto

Anonyymi-ap

Tietääkä kukaan Kuopiosta hyvää ja edullista polkupyörä korjaamoa / huolto liikettä joka tekee sähköpyöriin ensi ja kausi huoltoja , jos joku teitää niin kertokaa niin vois vertailla huolto töitä ja hintoja.

11

262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyörä on aika yksinkertainen kampe. Helpoimmalla pääsee jos opettelee itse huoltohommia.

      • Anonyymi

        Jos joku kyselee huoltoliikettä , niin ei varmaankaan halua huoltaa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kyselee huoltoliikettä , niin ei varmaankaan halua huoltaa itse.

        Toki, mutta kuitenkin kannattaa opetella tekemään helpoimmat hommat itse, jos vain sellainen yhtään innostaa.


    • Anonyymi

      Helpomalla pääsee jos osaa itse pientä korjausta. Jois vaikka kotona huomaa kummin oleva rikki ja tyhjä, niin voi olla työlästä lähteä rahtaamaa pyörää kilometrien päähän huoltoon. Viisas opettelee korjaamaan ja varaa osia kotiin, ainakin sisäkummeja sekä myös työkaluja.

    • Anonyymi

      Joku satamassa päin tekee edullisesti ja laadulla huoltoja ja on sähköpyörä velho, valitettavasti ei yhteystietoja, joku yksityinen heppu

    • Anonyymi

      Pyörässä on yksinkertaisia huoltoja ja vähän vaikeampia. Esim. vanteisöden rihtaus vaatii jo vähän ymmärrystä jos siihen ryhtyy. Maastopyörissä iskareiden huolto, ei ihan perusjormalle soveltuvaa.

      Ja vaikka olisikin helppoa niin voi sitä silti käyttää aikaansa muuhun ja tukea yrittäjyyttä. Hyvä toki osata perusasiat huollostakin

    • Anonyymi

      Polkupyörässä paras ja edullisin huolto tehdään itse eli jokayös Timotkin näitä tekevät, ilman velokeita ja manuaaleja, järjellä ja päättelykyvyllä.

      • Anonyymi

        rihtaus pukissa tahi ammattipajalla, samoin moni muukin hienomekkaaninen toimenpide, asia mutkistuu, mitä kalliimman pyörän hankkii

        e-pyörät AINA pajalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rihtaus pukissa tahi ammattipajalla, samoin moni muukin hienomekkaaninen toimenpide, asia mutkistuu, mitä kalliimman pyörän hankkii

        e-pyörät AINA pajalle

        Kuinka niin: "e-pyörät AINA pajalle" Itse rakensin e- biken ja kokosin kiekon, pajalleko huoltoon, heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin: "e-pyörät AINA pajalle" Itse rakensin e- biken ja kokosin kiekon, pajalleko huoltoon, heh

        Tollo Pelottomat vievät aina pyöränsä huoltoon Pelle Tolkuttomalle

        tahi yrittävät eka ite ja ostavat sitten uuden, mikä onkin toimivin ratkaisu


    • Anonyymi

      Savolaiset ovat kuuluja "pielavetisestä hitsauksestaan"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe