moikka! Oon tässä nyt pidempään miettiny miten sais lihaksista pienemmät? Kun ne ei vaan oikeesti ole mun juttu. Onko jotain keinoja miten sais lihasta pois tai mitä ruokia kannatais välttää, ettei ne kasvais yhtään enempää? En nyt tarvii sellaisia kommentteja että lihas on hyvää ja sitä pitää olla, tarviin vain apua miten sais pienennettyä esimerkiksi reisilihaksia, käsilihaksia yms tai sitten vaan vinkkejä miten vois laihtuu nopeesti.
lihasten pienentäminen/ laihtuminen
4
290
Vastaukset
- Anonyymi
Odotellaan Massiivikalorihöpöttäjää.
- Anonyymi
Syöt vain 300- 500 kaloria päivässä niin laihtuu lihakset ja läski,mutta niin ei kannata tehdä.Koska silloin sairastut vakavasti ja kuolet nuorena.
Ihmisellä pitää olla mahdollisimman SUURI lihaspaino niin saa syödä PALJON ruokaa.😮 - Anonyymi
Taitaa avauksen tekijä olla oikeasti yli 100 kiloinen mies.🤭
- Anonyymi
3kk:n sohvalla makailu pudotti painoani 86kg -> 80kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066