Ja olis kiva kun olis joku sinkkumies mukana eli mitä sellaista haluaisit tehdä johon yksin et viitsisi mennä ja haluaisit jonkun sinkkumiehen kanssa tehdä tai mennä yhdessä olis kaveri mukana
Nainen mitä haluaisit tehdä
35
461
Vastaukset
- Anonyymi
haluaa olla kai joku en minä vain nainen joku Puolustuscvoimin komentaja kai
- Anonyymi
Serkkujen isä on merivoimien komentaja ollu.. Tyttäreni olis halunnu laittaa maavoimien kapteenimajurin imuroimaan sohvansa itse, ku niillä oli kiirus kauppaan karkkiostoksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Serkkujen isä on merivoimien komentaja ollu.. Tyttäreni olis halunnu laittaa maavoimien kapteenimajurin imuroimaan sohvansa itse, ku niillä oli kiirus kauppaan karkkiostoksille.
Jatkan... niin itse vaan sanon riviin järjesty,6:lle monisatakiloselle elukoolle, ku leipää jaan. Ei hinkua sen suurempien kilomäärien liikutteluun.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17861640q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mjaa-a
Kysymyksen analogisuus on siinä mielessä petollinen, että naisissa on hyvin yleinen se piirre että yksin ollaan, jos halutaan, mutta yleensä kaikki tehdään suuremmalla joukolla.
Yksittäiskappale naiseutta koetaan hieman haavoittuvaisen oloiseksi, hauraaksi tai peräti erkautuneeksi vallitsevista käytännön normeista.
En osaa sanoa.
(hihitystä) - Anonyymi
Mä teen mieluiten kaikki jutut yksin. Sori.
xLiner- Anonyymi
Mjoo
Lähdetään kävelylle! Ei tarvitse juosta, sillä ei ole kiire mihinkään parempaan.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Lähdetään kävelylle! Ei tarvitse juosta, sillä ei ole kiire mihinkään parempaan.
(hihitystä)Uh
Katsokaa nyt!
Lasermitrit X-liner ja Funeau istuvat puistonpenkillä Töölössä likaisen lätäkön vieressä, josta on turkoosi kirkkaus kaukana.
Funeau kikattaa kuin vähä-älyinen, ja X-liner kertoo totisia vitsejä yhtä totisella naamalla lokeille, jotka eivät muun päälle ymmärrä mitään, kuin pullanpalojen.
Se kävelystä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uh
Katsokaa nyt!
Lasermitrit X-liner ja Funeau istuvat puistonpenkillä Töölössä likaisen lätäkön vieressä, josta on turkoosi kirkkaus kaukana.
Funeau kikattaa kuin vähä-älyinen, ja X-liner kertoo totisia vitsejä yhtä totisella naamalla lokeille, jotka eivät muun päälle ymmärrä mitään, kuin pullanpalojen.
Se kävelystä.
(hihitystä)Tässähän riippuu helmiä ja sulkia. Mahtaa olla sellainen unisieppari :) Mielenkiintoista katsella teitä kahta siinä. Oon ihan töpinöissä.
Siis juu, halusin kysyä suuntaa, en päätepistettä, jossa joka on vastassa. Näyttääkin olevan hieman tuosta päälaestasi vasemmalle. Nyt kun nostaisit vielä pääsi siitä lammikosta, niin katsoisin noihin kummallisiin turkoosinvärisiin silmiisi.
Ei. Nyt mentävä. (Siksi). :)
Olen joskus aiemminkin maininnut, että burleskinäytöstä olisi kivempaa mennä katsomaan miehen kanssa. - Tosin Tavara-Aseman Euroviisubileissäkin oli hyvä burleski-show ja katsomossa oli enemmistö naisia, joten eipä sillä tosiasiassa merkitystä ole menenkö mies- vai naisseurassa.
- Anonyymi
No joo voishan se olla kivaa mutta tiedä nyt sitten mennä naisen kanssa katsomaan burleski esitystä jossa naiset riisuutuu alasti kivaa katseltavaa mut tulisitko ns mustasukkaiseksi kun mies katselee toisia naisia ja näkee paljasta pintaa ja alastomia seksikkäitä naisia mut muuten hyvä idea
Anonyymi kirjoitti:
No joo voishan se olla kivaa mutta tiedä nyt sitten mennä naisen kanssa katsomaan burleski esitystä jossa naiset riisuutuu alasti kivaa katseltavaa mut tulisitko ns mustasukkaiseksi kun mies katselee toisia naisia ja näkee paljasta pintaa ja alastomia seksikkäitä naisia mut muuten hyvä idea
Burleskissa harvoin on täyttä alastomuutta. Yleensä tanssijan päälle jää ainakin koristeet. Tasselit ei paljon eroa pienistä bikineistä.
En ole mustasukkainen vaan pidän niistä miehen fiiliksistä, jotka jatkuvat esityksen jälkeen kotona 😉
Mihin mies silmänsä laittaa muutenkaan, jos näkee kauniita naisia? Katsoa saa, muttei koskea 😄- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Burleskissa harvoin on täyttä alastomuutta. Yleensä tanssijan päälle jää ainakin koristeet. Tasselit ei paljon eroa pienistä bikineistä.
En ole mustasukkainen vaan pidän niistä miehen fiiliksistä, jotka jatkuvat esityksen jälkeen kotona 😉
Mihin mies silmänsä laittaa muutenkaan, jos näkee kauniita naisia? Katsoa saa, muttei koskea 😄Entä jos siellä naiset yrittää iskeä miestä ja ehdottelee kaikkea kivaa kun näkee et mies katseli juuri häntä kuola valuen
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos siellä naiset yrittää iskeä miestä ja ehdottelee kaikkea kivaa kun näkee et mies katseli juuri häntä kuola valuen
Minä en omista miestäni. Hän on kanssani omasta tahdostaan jos rakastaa ja haluaa minua. En vahdi miestäni 24/7 muutenkaan, kuka mitäkin hänelle ehdottelee, vaikka työpaikalla. - Teot ratkaisevat, eivät katseet tai ajatuksetkaan, kun ne pysyvät hänen omana tietonaan.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Mihin mies silmänsä laittaa muutenkaan, jos näkee kauniita naisia? Katsoa saa, muttei koskea 😄"Katsoa saa"
Saako katsoessa innostua?
Puoliso hermostui kun innostuin uutistenlukija Piia Pasasesta. Huomioivana miehenä olin valmis kompromissiin ja kysyin, saako uutisia seurata, jos laittaa silmät kiinni.
Saan pitää silmät auki, mutta sanomatta ymmärsin, että innostua ei saa. Anonyymi kirjoitti:
"Katsoa saa"
Puoliso hermostui kun innostuin uutistenlukija Piia Pasasesta. Huomioivana miehenä olin valmis kompromissiin ja kysyin, saako uutisia seurata, jos laittaa silmät kiinni.
Saan pitää silmät auki, mutta sanomatta ymmärsin, että innostua ei saa.Oho. Unohdin kirjautua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Katsoa saa"
Saan pitää silmät auki, mutta sanomatta ymmärsin, että innostua ei saa.Sivusta totean, että sen voin vielä ymmärtää, jos joku burleskista innostuu, vaikka itseäni se ei innostakaan. Vaan kyllä minäkin olisin kovasti kummastunut, jos joku innostuu uutisista.
Anonyymi kirjoitti:
"Katsoa saa"
Saan pitää silmät auki, mutta sanomatta ymmärsin, että innostua ei saa.Minun puolestani saa innostuakin, kunhan ei ala nuolla telkkaria ja osaa fiksusti kohdistaa nousseen lämpötilansa pikimmiten (heti Uutisten jälkeen) puolisoonsa.😄
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että sen voin vielä ymmärtää, jos joku burleskista innostuu, vaikka itseäni se ei innostakaan. Vaan kyllä minäkin olisin kovasti kummastunut, jos joku innostuu uutisista.
Piian kampaus oli tuona iltana villin seksikäs. Piia oli juuri täyttänyt 50 vuotta ja uskon, että tämä viettelevä kampaus liittyy viidenkympin villitykseen.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Piian kampaus oli tuona iltana villin seksikäs. Piia oli juuri täyttänyt 50 vuotta ja uskon, että tämä viettelevä kampaus liittyy viidenkympin villitykseen.
Joo, kyllä mä sen tajuan, että Piia on harvinaisen upea nainen. Vaan uutiset ovat kaikkea muuta kuin intoa kohottava ohjelma. Ihan sama vaikka siellä istuisi maailman upein uros nakuna, niin uutiset onnistuvat kyllä tuhoamaan kaiken innon.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä mä sen tajuan, että Piia on harvinaisen upea nainen. Vaan uutiset ovat kaikkea muuta kuin intoa kohottava ohjelma. Ihan sama vaikka siellä istuisi maailman upein uros nakuna, niin uutiset onnistuvat kyllä tuhoamaan kaiken innon.
Niin, mulle puoliyhdeksän uutiset on päivän kohokohta, vaikka ruudussa olisi Matti Rönkä.
Koskaan maailma ei ole ollut näin huomiota herättävä kuin nyt.
Ainoastaan Piian kampaus ja pukeutuminen kiinnostaa enemmän.Anonyymi kirjoitti:
Puolison mielialaan uutiset kyllä vaikuttavat. Erityisesti maailmanpolitiikka ahdistaa häntä ja se näkyy parisuhteen viilenemisenä.
Jos Putin sanoo jotain kamalaa, joudun selibaattiin.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Puolison mielialaan uutiset kyllä vaikuttavat. Erityisesti maailmanpolitiikka ahdistaa häntä ja se näkyy parisuhteen viilenemisenä.
Jos Putin sanoo jotain kamalaa, joudun selibaattiin.No ei tuokaan nyt normaalia ole. Normaalimpaa on kyetä ohittamaan asiat kohtuullisessa ajassa, eikä murjottaa edes koko iltaa. Ellei niissä uutisissa sitten satu olemaan jotain, joka osuu henkilökohtaisesti juuri itseen.
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuokaan nyt normaalia ole. Normaalimpaa on kyetä ohittamaan asiat kohtuullisessa ajassa, eikä murjottaa edes koko iltaa. Ellei niissä uutisissa sitten satu olemaan jotain, joka osuu henkilökohtaisesti juuri itseen.
Nykyään on niin vaikea mahtua normaalin rajoihin kun maailma on kaaoksessa.
Eikä nämä puolison yksittäiset ahdistukset kestä pitkään. Joskus ne ketjuuntuvat, jolloin sen huomaa jo parisuhteessa.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Nykyään on niin vaikea mahtua normaalin rajoihin kun maailma on kaaoksessa.
Eikä nämä puolison yksittäiset ahdistukset kestä pitkään. Joskus ne ketjuuntuvat, jolloin sen huomaa jo parisuhteessa.Jos ollaan rehellisiä, niin ei taida olla ollut sellaista hetkeä modernina aikana, kun maailma ei ole ollut kaaoksessa. Omaan elämääni ei ole sellaista hetkeä mahtunut, jolloin ei ole ollut kaaosta.
- Anonyymi
tuollainen jooh joku tyttö lähtee lentämään luvattomasti jostain jutusta hukseen vain...
Karkki joka on suolainen eikä sisällä epäterveellisiä eli sokia paljon: turkinpippuri-original - Anonyymi
Itse en tiedä mitä pihdä mutta hauska sarja tuo taistepupleetta galactrican vanhat huvät jakos, kuinj.... joku tyttö lähtee salaa lewntämän Vipier-hävitäjälllä.
Galactika, yrittä kutsua taakaisin sitä tyttö takaisin, on jo niin kaukana menossas ei saa yyhteyttää... - Anonyymi
Jaa, onhan noita vaihtoehtoja. Nyt viimeisimpänä olen akuutisti haaveillut, jos pääsisin joskus Lintsille tai muuhun vastaavaan aikuisseurassa, kieppumaan kaikki laitteet lävitse. Jostain kummallisesta syystä ystäväni eivät ajatuksesta innostu ja muksun kanssa se ei vaan ole sama juttu.
- Anonyymi
Matkustaminen sekä Suomessa että ulkomailla ei ole kivaa yksin tehdä.
- Anonyymi
Näitähän olisi vaikka kuinka paljon. Ja jos olisin vielä romanttisesti kiinnostunut tästä sinkkumiehestä, niin vaihtoehtoja olisi vaikka kuinka paljon. Kiva olisi mennä vaikka tekemään joku pieni päivävaellus luontoon tai kuuntelemaan jotain keikkaa yhdessä jollekin klubille tms. Uusiin paikkoihin tutustuminen ylipäänsä on seurassa monin verroin kivempaa kuin yksin.
N31 - Anonyymi
joku armewijan luuanttinainen eli BigtFoot, vähän näin jotain tykkäsin koska jooh
- Anonyymi
joku joo olisi kun joku iso avarauusjuttu*:* galaktika.... opening launch controlloo viper go.... ja sirten cvarastraa niitä lentoon
- Anonyymi
hyvä joo ei osaa tytöt lentää noilla härveleiklläå... mutta kutsuu sen takaisin sen lentäjätytötäön joka varasti hävittäjän.... koska ei osaa lentää sellaisella varmastikaan...
- Anonyymi
Minä tykkään pääkaupungistamme, joten sinne kävelemään eri puolille, katselemaan rakennuksia, patsaita ja puistoja. Kauniita reittejä eri puolilla, rantaraitti, Töölönlahden ympärikävely. Odotan että pääsen Jokerilla ajamaan kierroksen syksyllä, oltaisiin vähän kuin Matti ja Liisa Ahon rautatiellä.
- Anonyymi
Ja olis kiva kun olis joku sinkkumies mukana eli mitä sellaista haluaisit tehdä johon yksin et viitsisi mennä ja haluaisit jonkun sinkkumiehen kanssa tehdä ...
Faijan mökillä on myös ulkohuussi, jonka pytty alkaa olla tupaten täynnä jätöksiä. Sitä ei ole tyhjennetty luultavasti pariin vuoteen, ja broidit ovat kiertäneet sen urakan taidokkaasti. Faija kuitenkin tykkää aamuisin käydä just siellä, istunnolla.
Nyt on joutunut käyttämään sisävessaa, pakostakin. Jutteli taas asiasta puhelimessa veljeni kanssa, kun Faija arvelee ettei itse jaksa pyttyä enää nostella ja tasapainonsakin on heikonlainen nykyään. Mä kuulin tuon keskustelun ja päätin ett, jos ei kukaan miehistä, yhtä huusin pyttyä saa tyhjennettyä sinne maatumis-kehikkoon... niin jossain välissä mä kyllä käyn tyhjentämässä sen.
Sen verran "paskamainen homma", etten ihan yksikseni sitä haluaisi tehdä, vaikka saunan eteen kaikki esipesuun; itselleni pesuvälineet ja lämpimän veden olisinkin rahdannut. Saunaan kuitenkin sen urakan jälkeen on päästävä ja kunnon löylytkin otettava, jotta itseni jälleen puhtaaksi tuntisin.
Joskus 6-7 vuotta takaperin tein saman urakan, koska silloinkin hommaa oli laistettu, ja ilmeisesti odotettu jonkun toisen siihen ryhtyvän. Ei alkuunkaan mukava toimenpide tehdä, mutt silloin se oli pakollinen... ei ollut sisävessaa rakennettu, kun ei ollut viemäröintiäkään. Vesikin kannettiin ämpärissä tupaan kaivolta, samoin kuin saunaankin silloin. Nykyään on vesijohdot joka paikkaan, sen kun kraanasta kääntää, niin vettä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392945- 632324
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 151344
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191