Auttakaa minua.Olen 22aksi vuotias tyttö tosi pyöreä.Minulla on kabanussiin suuri himo.Olen varastoinut kabanussia kellariin 250,238,22 kg. Haluan laittaa sitä poskeeni koko ajan.Minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää.Epäilen myös että minulla on hormonihäiriö.
Lihava tyttö 22 v.Hätä
4
292
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan, tuo kaikki on tiedossa, mutta mikä on ongelmasi?
- Anonyymi
Ei minulla ole oikeastaan muita ongelmia kuin kabanossi- ja poikaystäväongelma sekä paksuus-, ulkonäkö- ja itsetunto-ongelma sekä hormonihäiriö ja yksinäisyys sekä huono keskittymiskyky. Asiani ovat oikeastaan aika hyvin. Kiitos sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole oikeastaan muita ongelmia kuin kabanossi- ja poikaystäväongelma sekä paksuus-, ulkonäkö- ja itsetunto-ongelma sekä hormonihäiriö ja yksinäisyys sekä huono keskittymiskyky. Asiani ovat oikeastaan aika hyvin. Kiitos sinulle.
Tuon kaiken kuultuamme me muut pidämme sinua tälle foorumille sopivana keskustelijana ja jopa harvinaisen terveenä yksilönä. Arvatenkin olet vain itse luonut päässäsi nuo omat ongelmasi ja liioittelet niitä.
Suurin mahdollinen ongelma kenelle tahansa on siinä, ettei osaa erottaa oikeaa ja väärää läskiä toisistaan tai oikeaa ja väärää laihtumista toisistaan. Kun nuo asiat erottaa toisistaan, kaikki mahdolliset taivaan ja maan portit ovat avoimina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914