Koska kukaan ei halunnut lähteä kanssani kävelylle, päätin imuroida dataa olohuoneen matosta, jonka päällä makasi iso musta kissa, jolla ei ollut aikomustakaan siirtyä pois valtaamaltaan alalta, joka taas oli koko maton kokoinen. Hätistelin misua imurilla, Käynnistin imurin, ja hätistelin elukkaa uudelleen, mutta kissa viis veisasi uhkailuistani. Yritin kertoa sille, että kaikki maailmankaikkeuden kissat pelkäävät imuria, inhoavat sen ääntä ja kipittävät vaatekaappiin nähdessään sellaisen, mutta tämä ei edes kuunnellut minua, vaan katseli toisaalle.
Laitoin imurin takaisin kaappiin ja lähdin kävelylle.
Kissat ovat aivan hanurista.
(hirn)
Ratkaisematon ongelma
20
337
Vastaukset
- Anonyymi
Kissa
Onneksi se lähti ovet paukkuen täältä metelöimästä. Minulla on siesta meneillään, ja voin huonosti, jos lähden tästä repimään verhoja. Vatsani tarvitsee aikaa.
Ehkä kohta käännän kylkeä. Ehkä.
(hihitystä)- Anonyymi
Matto
On se jumalauta maton elämä perseestä, kun koko ajan tallotaan päällä ja maataan päällä ja vedellään yli helvetinkoneilla. Ei mitään rajaa.
Lisäksi olen kissoille, ihmisille ja pölylle allerginen.
Kenties kaikista kammottavin kokemus maton elämässä on koneellinen mattopesuri, johon annuaalisesti minä-matto joutuu. Ei se että väännetään matto pois muodostaan rullalle, eikä se että heitetään auton takaosaan, vaan se että suljetaan metallilaatikkoon kauppakeskuksen seinässä, ja luukku suljetaan.
Silloin alkaa maton helvetti. En voi sanoin kuvailla.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matto
On se jumalauta maton elämä perseestä, kun koko ajan tallotaan päällä ja maataan päällä ja vedellään yli helvetinkoneilla. Ei mitään rajaa.
Lisäksi olen kissoille, ihmisille ja pölylle allerginen.
Kenties kaikista kammottavin kokemus maton elämässä on koneellinen mattopesuri, johon annuaalisesti minä-matto joutuu. Ei se että väännetään matto pois muodostaan rullalle, eikä se että heitetään auton takaosaan, vaan se että suljetaan metallilaatikkoon kauppakeskuksen seinässä, ja luukku suljetaan.
Silloin alkaa maton helvetti. En voi sanoin kuvailla.
(naurua)Töölönlahti
Minulla ei ollut mitään inspiraatiota kävellä tuota yhtä ja samaa vanhaa lenkkiä muiden yhtä kyllästyneeltä vaikuttavien kanssaihmisten kanssa, vaan seisahduin katselemaan allani kääntyileviä ja kääntyileviä ratakiskoja yhdyssillalta käsin.
Ratakiskoissa on jotain maagista, jota en osaa itselleni selittää. Olen eräänlaisessa päätepisteessä täällä, jonne rata loppuu, mutta joka on samalla myös aloituspiste sillä samalla janalla, jonka toisessa päässä en ole edes käynyt. Olenko siis alussa vai lopussa, tuumin.
Oli siinä vähän kaikenlaista muutakin. Elämä tuntui ympäröineen minut. Olin koko tämän värikylläyden, tunteiden ja äänien keskipiste, jokaisen pyöränpinnan välähdys, niin järjettömältä ja luotaantyöntävältä kuin se kuulostaakin.
Yhden hetken.
(hihitystä) - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17861740o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No höh...kyllähän mä nyt olisin kovin mielelläni lähtenyt sun kanssa reippailemaan kun olisit vaan pyytänyt. Ehkäpä sitten joku toinen kerta. Niin ja kissimirrinkin olisin voinut ottaa syliin siliteltäväksi niin että olisit saanut imuroitua jos se vaan olisi hänen kissamaiselle korkeudelleen ollut hyväksyttävä vaihtoehto matolla rentoutumisen sijaan.🙂.
- Anonyymi
Mjaa
Et tunne kattiani. Jos siihen yrittää omin luvin koskea, niin joutuu sairaalaan.
(reps) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Et tunne kattiani. Jos siihen yrittää omin luvin koskea, niin joutuu sairaalaan.
(reps)No siihen pitäisi hänen korkeutensa hyväksyntä ja suostumus tietenkin olla. Ei ketään sovi tai saa tietenkään luvatta silitellä eikä pidä sellaisia edes yrittääkään. Eikä kyllä itellä olis sellaiseen mitään haluakaan. Kaikkia on kohdeltava hyvin, oikein ja reilusti niin ihmisiä kuin eläimiäkin.😊.
- Anonyymi
mitä tuiollainenkin sanonga vaoi ratkoita:: lihavat jalat=
- Anonyymi
Mjaa
Mjonga mjonga on Papua-Uutta-Guineaa, ja tarkoittaa, missä hoito on, niin se on.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Mjonga mjonga on Papua-Uutta-Guineaa, ja tarkoittaa, missä hoito on, niin se on.
(hihitystä)hih 🤭
duulelis. Ei kai sinusta voi olla pitämättä, jos ulkomaalaisille vastaantulijoille noin sanelet 😅
- Anonyymi
Käsittelemätöntä elämändataa, eli hölynpölyä. Kissasi omistaa sinut ja maalliset neliösi. Isoäitini kissa taisi olla poikkeus, rakasti imurointia...
Kissassa kohtaan itseni, siksi rakastan niitä.
Vain allergia erottaa minut kissasta.
Muistelen usein miltä tuntui nuorena pidellä kissaa, onhan minulla ollut niitä elämässäni jo kolme.
Naapurin kissa ei vieläkään uskalla lähestyä minua, vaikka olemme tunteneet toisemme jo vuosien ajan.
Se käy pihallamme piehtaroimassa kissanminttua vasten ja minä haikailen sitä ikkunoiden takaa.
Tarinani on surullinen kuin sinkkupalstan ruikutus.- Anonyymi
On teillä rikkailla sitten isot asunnot kun sieltä löytyy sellainen ökyhuone kuin olohuone.
- Anonyymi
Mjaa
No en ole kyllä koskaan ajatellut sitä rikkautena. Mutta jos haluaa niin ajatella, niin olkoon.
Hyvä setti huoneita menee jotenkin näin:
- Olohuone
- kylpyhuone
- makuuhuone
- vaatehuone
- keittiöhuone
- huone.
Siis tämä on vain esimerkki.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
No en ole kyllä koskaan ajatellut sitä rikkautena. Mutta jos haluaa niin ajatella, niin olkoon.
Hyvä setti huoneita menee jotenkin näin:
- Olohuone
- kylpyhuone
- makuuhuone
- vaatehuone
- keittiöhuone
- huone.
Siis tämä on vain esimerkki.
(hihitystä)Kun siirtyy puistoruokintaan niin kaikki huoneet ovat samassa tilassa. Terassi on siinä missä on puistonpenkit. Ruokahuone on siinä snagarin edustalla ja snagari on sitten se keittiö. Eteinen on siinä missä on puiston pahin kuralätäkkö. Veski löytyy siinä missä Repa oksensi. Makuuhuone on sireenipuskan juurella. Vaatehuone löytyy roskiksesta. Tässähän on kaikki eikä yhtään mitään puutu.
Olen kissalle allerginen, eikä minulla itselläni ole mitään muutakaan kotieläintä. - Kun kävin pojan luona äitienpäiväkahvilla, paikalla oli kuusi koiraa. Silloin oli kyllä vähän härdelliä. Istuin lähinnä paikallani ja pysyttelin erossa kähinästä.
Tänä iltana kävimme kyläpaikassa, missä oli vain yksi koira, mutta se on vielä 12-vuotiaanakin niin leikkisä, että tuntui kuin niitäkin olisi ollut useampia. Heitin koiralle palloa ja rapsuttelin sen selkää, kun koiruus änkesi jalkojeni alle sitä pyytämään. Välillä hänet laitettiin ulos jäähylle, kun aikuiset joivat kahvia.- Anonyymi
Mjaa
Aivan järjetön määrä allergikkoja tällä palstalla. Ja vielä allergisia kissoille!
Onkohan tämä nyt ihan se oikea osoite hengailla?
(hihitystä) - Anonyymi
Onkohan paljon mainostettu siedätyshoito sittenkin toimivaa?, kissa-allergikolla 2 kpl katteja huushollissa, eikä oireita niistä. Petiin ei sitten ole asiaa kuin korkeintaan päiväpeiton päälle, ainut rajoite sen lisäksi ettei ruokapöydällä hypitä. Hirmuisia karvakasoja muuten ja toinen tomppeli teroittaa kynsiään aina samaan kohtaan mattoa...mattoparka
- Anonyymi
Mjoo
Hyvä pointti. Mulla on kanssa pitävää dataa siitä että olen oppinut täällä palstaillessani sietämään vähän kaikenlaista sellaista, johon ei muualla törmää.
Sivistyneet ihmiset tyylitajuisesti käyttävät päiväpeittoa, vaikka se kuulostaisi kuinka keskiluokkaiselta tahansa.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Hyvä pointti. Mulla on kanssa pitävää dataa siitä että olen oppinut täällä palstaillessani sietämään vähän kaikenlaista sellaista, johon ei muualla törmää.
Sivistyneet ihmiset tyylitajuisesti käyttävät päiväpeittoa, vaikka se kuulostaisi kuinka keskiluokkaiselta tahansa.
(hihitystä)Palsta on laajentava kokemus kaikessa suppeudessaan, täällä saa sylkeä ja sähistä ihan oman mielialan mukaan...teroittaa jopa kynsiään toisinaan tai levätä päiväpeitteellä kuin pumpulipilvessä konsanaan 😼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.576629Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652753Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191872- 1471848
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181740Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361731Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?271493- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141173