Mitä yhteistä sinulla ja Marinilla on?

Anonyymi-ap

Niin mikä teitä yhdistää? :)

Jostakin pulpahti mieleeni tällainen aloitus. Yleensä jos ihminen vihaa jotain, näin hän vihaa jotakin itsessään :)

Ajattelin kekkuloida tässä transuvaatteissani ihan kiusaksi. Liputkin ostin tänne Suomeen asti Kiinasta. Saa palstalainen olla kerrankin vähän niin kuin Big In The Japan! %^~^

26

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big in japan luonnistuu näinkin ja onkin jopa alkuperäistä jopa parempi mun mielestäni https://youtu.be/Q9jJufz9RNE

Itse aloitukseenhan tää sitten ei taas liity oikeastaan mutta liekö sillä väliä.😁.

• Anonyymi

Kiitos rohkeudesta! :)

• Etunimen toinen kirjain nyt ainakin. 🤣

• Anonyymi

Martti!

• Anonyymi kirjoitti:

Martti!

Ei, mutta aika veikeän monta vaihtoehtoa tulee...😁

• Anonyymi

Tulot.

• Anonyymi

Mitä suurempi kenkä tai vaatekin niin sitä pelottavampi on.

Oikein jos näkee painajaisunessakin iskokenkäisiä tyttöjä... pelottaa

• Anonyymi

näin joskus isojalan eli Bigfoot... joku tyttö jäi mieleen hassusti kun puolustusvoimien autolla joku tyttö... mutta sen kuydisä oli toinen myös hah

• Anonyymi

Älykkyys

• Anonyymi

Varmaan paljonkin, mutta en ole juuri tutustunut hänen persoonaansa ja elämäänsä. Otetaan siis itsestäänselvimmät: sukupuoli, sukupolvi, 1 lapsi ja kotikaupunki (jossa en itse enää asu).

• Anonyymi

Olemme olleet molemmat pääministereitä. Ei olla enää.

• Anonyymi

Hiukset ehkä ja että olen ollut kaupan iltakassana. Kirjaimiakin :)

Sellainen nolohko juttu kaupankassatöistä on jäänyt mieleen, jonka tietenkin vasta jälkikäteen ymmärsin, mitä ulkomaalainen miesasiakas halusi, koska en osannut englantia ja tuskin hänkään, mutta en osannut myydä hänelle kondomia tai kertoa millä hyllyllä niitä olisi, josta hän jokseenkin suivaantui.

Toki olisi hänen kannattanut kysyä joltakin muulta kuin liikkeen nuorimmalta nurkkakassalla ja varsinkin kun muutenkin säikähdin, etten muistanut yhtään sanaa englanniksi miten asiaansa kysyä.

Siinä hän sitten manaili jotain omaa kielellään, yritti sanoa sen hyvin selkeän äreästi, osoitteli toista nyrkissä olevaa käsivarttaan jota veteli toisella kädellä. Katselin järkyttyneenä tuota ihmeellistä näytöstä, pyörittelin päätäni ja ehkä sanoin nou nou, jonka jälkeen mies marssi kiukkuisena ulos liikkeestä.

Sivulta seurannut vanhempi kassa tuli vielä kysymään, mikä tilanne kassallani oli sattunut, mutta enhän minä noista käsimerkeistä voi olla ihan varma vieläkään.

• Anonyymi

Sujuvasanaisuus ei kuulu tähän meitä yhdistävään asiaan. Jos pääsisin pääministeriksi, niin kansakunta näkisi monellaista pantomiimia 🤭 Jokainen neuvottelu muistuttaisi enemmän ja vähemmän mehiläisten viestitanssia 🐝

• Anonyymi

Junttipuolueen PS:n halveksunta, roskaväen herrahissi.

• Ollaan molemmat naisia.

• Anonyymi

Kaksi jalkaa, kaksi kättä. Ja pää.

• Anonyymi

Ikivanha merimies Ancient Mariner.

Juttu autoista kun niin ei mahdo monia ihmisiä kyytiin johonkin Chevrolet Corvetteen, Mini-Miehiä mahtuu takapenkille kyytiinkin ehkä

Mini-ME

• Anonyymi

Itsenäinen tapa ajatella. Tästä 10 pistettä ! Suurin osa ihmisistä ovat peesaajia, toisten miellyttäjiä.

• Pohjimmiltani mäkin olen varsin demari ellen jopa vassari, mutta mua kiinnostaa enemmän sosiaalipolitiikka, pienituloisten asema, tuloerot, te-palvelujen ilmaistyövoiman käyttö, terveydenhuollon toiminta, muiden julkisten peruspalvelujen toimiminen jne. En mä nyt enää ole viitsinyt avoimesti ivata sateenkaariväkeä ja onhan mulla ns. normaaleja biseksuaaleja kavereitakin, mutta nämä sukupuolen itsemäärittelyt jopa Traficomin sivustoa yksinkertaisemmalla verkkolomakkeella ja vielä alaikäisille, niin juu ei, ja harmi sinänsä että monesti tällaisen takia tulee katsottua niitä normaaleja gay ihmisiä jotenkin kieroon 🤨 Ei pitäisi niputtaa heitä kaikkia yhteen sumppuun vaan nähdä tosiaankin se eräänlaisena sateenkaarena.

Vielä kun autisminkirjon ihmiset tai vaikka adhd-tapauksetkin nähtäisiin samalla lailla yhtenä neuroepätyypillisyyden muotona eikä vain "hulluina, tyhminä ja lapsellisina" jotka kuuluu Märynummeen 🙄 Ja sama koskee päihdehaittoja ehkäiseviä valintoja mediailmapiirissä. Pointtina se, että jos lrica ja bnzot on käytännössä pitäneet pääni kasassa vaikeiden elämäntilanteiden läpi ja nyttemmin tukenut raittiuttani, niin ei se kiva ole että niistä uutisoidaan yleensä lähinnä vain päihdekuolemien yhteydessä. Ja niin soppa on valmis, kun se syö oikein hÜÜmehia, keskiluokkaisten ihmisten samalla kätevästi unohtaen että noihin tapauksiin liittyy yleensä esim. subu, oxyt ja mitä näitä on, mitä mä en ole koskaan edes nähnyt GTA-pelien ulkopuolella, enkä ole lääkärissäkään asioinut kivun takia varmaan koskaan 🙄 Saadaan sillä h-sanalla toki klikkiotsikoita, mutta ei se ainakaan keskusteluilmapiiriä yhteiskunnassamme yhtään avaa, jos suuri enemmistö ihmisistä ei hahmota minkäänlaista eroa vaikka 1mg Temestan ja jonkun oxyampullin välillä 🙄 Tai no, voi toki olla että kyse on omalla kohdallani vain huonosta tilannetajusta toisinaan, eikä lricojen syöminen julkisella paikalla taskusta, sinänsä ohjeiden mukaan, ole lisännyt mitään karalahtityylistä charmia tällaiseen harmaavarpuseen kaikkien silmissä 😂

Ilmastonmuutosta mä olen viime aikoina kieltämättä jonkin verran miettinyt, tullut sattumalta katsottua useampia aiheeseen liittyviä ohjelmia. Tottakai mä hahmotan Suomen minimaaliset vaikutukset globaaleihin päästöihin, mutta hahmotan mä myöskin sen että tulevan suunnan vihreästä siirtymästä on päättänyt jokin ihan muu eliitti kuin Marin tai Persut, ja silloin Suomen kaltaisen teknologiaosaamismaan voisi olla hyväkin olla etulinjassa näissä asioissa. Ei nyt äkkiseltään ole sanoa mitään tarkkaa esimerkkiä, mutta voi jonkinlainen uusi "Nokia" olla ihan mahdollistakin tähän liittyen 🙄 Enemmän mä ajattelen kulutuksen vähentämistä globaalisti, sillä voi hyvä luoja kun lasketaan kaikki muovikrääsät, kertakäyttövaatteet, ruokahävikki, turha lentäminen, kaiken tän kasvu tulevaisuudessa Aasiassa ja ehkä jopa Afrikassakin jne. niin kyllä noista öljyä olisi riittänyt pitkäksi aikaa jos ei muuhun niin vaikka jalostettavaksi polttoaineeksi veekasin tankkiin, annetaan persuillekin jotain 😅 Mutta siis noin yleisesti ottaen voisi olla hyvä joskus jopa vähän rajoittaa kaiken mahdollisen mammonan ja muoviroinan kasvua, jolloin myös kuormitus ilmastoa kohtaan olisi pienempi 🙄 Mutta edelleen siinä on Suomella aika lailla tekemätön paikka kun esim. Intia saattaa alkaa vaurastumaan ja teollistumaan paremmin halvan venäläisen öljyn ansiosta, ja kun sen kokoisessa maassa yhä useampi saattaa alkaa kuulumaan keskiluokkaan, niin jotenkin alkaa naurattaa sähköautobuumi lännessä ja työ se on sekin kun katsastusinssi hylkää suomalaisten vanhoja relluja väärän lambda-arvon takia 😂

Marin on kyllä cool 👍

• Ei yhdistä mikään.

Marin on siirtynyt Jumalten joukkoon ja minä olen vaan tällainen.

Mahtaako Marin enää palata Suomeen, tänne perussuomalaisten perunakellariin, jossa on koleaa ja pimeää, sekä ikuinen mullan ja homeen haju.

• Olemme molemmat tummahiuksisia. En kyllä vihaa tummia hiuksia enkä Marinia.

Mielestäni Marin on onnistunut monella tapaa äärimmäisen vaikeassa maailmanpoliittisessa tilanteessa, vaikka toki kritisoitavaakin on. En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni olisi tehnyt pääministerinä parempaa työtä näinä aikoina ja jälkiviisas on helppo olla. Marin on tuonut myös mukavan piristysruiskeen Suomen politiikkaan venyttämällä niitä rajoja, joihin pääministerin oletetaan ahtautuvan.

• Anonyymi

Lähimmäisen rakkaus. Oikeudenmukaisuus. Heikompien puolustaminen . 💗 kiitos Sanna.

• Anonyymi

🙏♥️

• Anonyymi

Ei mitään.

• Ei kai meillä mit.... ai niin... mullakin on musta nahkarotsi. 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22