Itse joudun käyttämään tulehduskipulääkkeitä varsin paljon jatkuvien kipujen takia ja olen vasta lähiaikoina ymmärtänyt huonokuntoisen vatsani oireilut.
Kannattaa herätä ajoissa, tärkeää asiaa!
https://elataysilla.com/tulehduskipulaakkeet-vs-limakalvot/
Kuinka moni käyttää tulehduskipulääkkeitä?
8
304
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tulehduskipulääkkeitä ei ole tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön, yleensä niitä käytetään kuuriluontoisesti.
Juurikin siitä syystä, että aiheuttavat ongelmia vatsalle ja suolistolle.
Saattaa olla myös sisäisen verenvuodon riski.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17862002T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Voisko joku selvittää, mitä eroa on SÄRKYLÄÄKKEILLÄ ja TULEHDUSKIPULÄÄKKEILLÄ? Ja miten niitä pitäisi käyttää?
Eikös särky monesti johdu jostain tulehduksesta, esim. hammaskipu?- Anonyymi
Hammaskipunsa kun tulee niin siinä ei tulehduslääkkeet auta vaan ainoastaan käynti hammaslääkärillä . Vai luuleeko joku että hammaskipunsa menee ohi lääkkeillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammaskipunsa kun tulee niin siinä ei tulehduslääkkeet auta vaan ainoastaan käynti hammaslääkärillä . Vai luuleeko joku että hammaskipunsa menee ohi lääkkeillä
Hei vitsiniekka. Hamaslääkäriin ei aina pääse sillä kellonlyömällä. Ja se nyt oli vaan esimerkki, vastaatko alussa olevaan kysymykseen kiitos.
- Anonyymi
Itse söin tulehduskipulääkettä 8meloxicam) maksimiannoksen 10 vuotta.
Lääkäri vain kysyi että sietääkö vatsa ja kun sieti niin kehoitti jatkamaan syöntiä.
Lopetin syksyllä raskaiden töiden teon ja lopetin myös tulehduskipulääkkeen syönnin.
Verenpaine laski hieman - Anonyymi
Olen syönyt buranaa (tulehduskipulääke)ainakin 15 vuotta joka päivä lähes max annoksella. Lisäksi parasetamolia(särkylääke), mutta se oli pakko lopettaa kun maksa-arvot nousi pilviin.
- Anonyymi
Ibuprofeenia ( Burana, ym. ) ja Parasetamolia ei tulisi käyttää päällekkäin samaan aikaan, kuin ehkä lyhyitä jaksoja, kuuriluontoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4131941- 1481427
- 1701364
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281126- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.226845- 62704
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635