ruuan sylkeminen

Anonyymi-ap

jos syön (pureskelen) kokonaisen 300g sipispussin siis silleen että vaan mun hampaissa roiskuu ne sipsit. mitään en niele, ja syljen poskista ulos sen sipseistä tulleen murskan mikä varastoituu poskiin. niin saanko siitä mitään kaloreita? ja jos päivän aikana pelkästään tekee näin eikä mitään tule nieltyä päivän aikana niin lihooko vai laihtuuko?

15

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mikä tossa on tarkoitus?

      • Anonyymi

        Kunhan kysyin. Minulla on tiettyjä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan kysyin. Minulla on tiettyjä ongelmia.

        ei oo mitään tarkotusta ja kun sairastan syömishäiriötä ja kun olin pitkään syömättä niin aloin sit nauttii niiku ahmimisedta ja ruuan pureskelusta yms ja oon vaihtanu nyt tähän niin mietin saanko tosta ne kalorit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo mitään tarkotusta ja kun sairastan syömishäiriötä ja kun olin pitkään syömättä niin aloin sit nauttii niiku ahmimisedta ja ruuan pureskelusta yms ja oon vaihtanu nyt tähän niin mietin saanko tosta ne kalorit

        Ihmettelen, että jos on syömishäiriö, niin miksi sitten pitää valita aina nimenomaan niitä kaikkein epäterveellisimpiä ruokia, jos pitää ahmia.

        Mutta saattaa olla, että jonkin verran imeytyy kaloreita sipsejä pureskellessakin ilman nielemistä, jos mössöä sekaantuu sylkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että jos on syömishäiriö, niin miksi sitten pitää valita aina nimenomaan niitä kaikkein epäterveellisimpiä ruokia, jos pitää ahmia.

        Mutta saattaa olla, että jonkin verran imeytyy kaloreita sipsejä pureskellessakin ilman nielemistä, jos mössöä sekaantuu sylkeen.

        tiiätkö tuleeko paljon vai minkä verran suunnilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiiätkö tuleeko paljon vai minkä verran suunnilleen

        Sinulla on hirveän epäterve ajattelutapa. Ahminta pitäisi saada ensin hallintaan vuodeksi. Sen jälkeen voit sitten kysyä asiantuntijalta mitä kannattaisi tehdä. Netistä löytyy itsehoito-ohjelma.


    • Anonyymi

      Ei kannata tuhlata kallista roskaruokaa.🤭

    • Anonyymi

      Miksi pitää ahmia perunalastuja. Mikset mene oksentamaan kun olet syönyt ?

    • Anonyymi

      Koitapa pureskella omenaa, porkkanaa, kurkkua, tomaattiaa....
      Siten saat ravintoa, eikä ole kokoaika nälkä.
      Tuskin tulee kalliimmaksi kuin valtava roskaruan mässytys.
      Kokeile edes purkkaa mässyn sijasta.
      Jos laihduttaessa sekosit ahmimaan, niin yritä nyt hyvä ihminen syödä vähäkalorista, niin että kehosi saa sen ravinnon ja se ahmiminen, mitä nyt harjoitat vähenee! Ovat tooisetkin onnistuneet.

    • Anonyymi

      Chew and spit ei todellakaan kannata, johtaa helposti vaikeisiinkin terveydellisiin ongelmiin, kun sitä tekee toistuvasti. Sairastin aikoinani lähemmäs 15 vuoden ajan syömishäiriötä ja n. 10 vuotta ehdin harrastaa myös tuota sylkemistä. Laukaisi pahan refluksin, ruokatorventulehduksen, sylkirauhastulehduksia, kehitti insuliiniresistenssiä jne. Ja paino nousi niinä jaksoina, kun pureskelin ja syljin ruokaa ahkerasti, lähes päivittäin. Ruoan pilkkoutuminen alkaa jo suussa ja väkisinkin osa imeytyy aina - mikä ei ole toki se suurin ongelma tuossa, vaan häiriintynyt syöminen itsessään ja sen vaikutukset koko kehoon ja mieleen.

      • Anonyymi

        Miten paransit itsesi vai paransiko sinut joku muu?


      • Anonyymi

        veijo ole hiljaa. sun blogia ei tähän nyt tarvita


    • Anonyymi

      Kaheli.

    • Anonyymi

      Kun sylki lähettää aivoihin tietyt signaalit, niin keho reagoi.
      Siksi sokerin vaihtaminen korvikkeisiin ei auta esim.
      sokerista vieroittumiseen, vaan keho reagoi kuin sokeriin.
      Ostaisit sillä sipsipussin hinnalla jotain, mikä auttaisi sinua
      laihtumaan, mikä se nyt kullekin on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe