Kyllä naiselle pitää

Anonyymi-ap

Opettaa se suihinotto heti suhteen ekoina päivinä että näkee onko siitä mihinkään. Ei kannata kauaa tapailla naista jos se ei opi suihin ottamaan.

31

716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Ei tätä aloitusta voi kyllä ottaa aivan tosissaan😁

Ei mielestäni voi olettaa heti alkuun, että kaikki pelaa, kun ei vielä, niin hyvin tunne. Kyllä se yhteinen sävel löytyy, eli anna naiselle tai miehelle aikaa🙂

• Anonyymi

Usko minua, ei löydy jollei sitä heti löydy. Älä jää roikkumaan ja ihmettelemään ja odottamaan

-nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Usko minua, ei löydy jollei sitä heti löydy. Älä jää roikkumaan ja ihmettelemään ja odottamaan

-nainen

No siis toki jossain tilanteissa tullut itselle myös vastaan. Mutta silti sanoisin että anna aikaa. Ellei nyt ole ihan tumpelo. Toiset voi myös olla kokemattomia, eikä sen vuoksi osaa/tiedä mitä tulee tehdä… eli kuulostele nyt edes vähän ennenkun tuomitset😉

• Anonyymi

Se nyt on ihan normaalia, että kukaan ei ensimmäisellä kerralla osaa. Jokaisella miestä on omat juttunsa, jotka tuntuu hyvältä ja ne täytyy toiselle opettaa.

• Millä meinasit mallintaa, elikkä demostroida tilannetta? 🤣

• Anonyymi

Hienovivahteista ohjailua voin harrastaa, mutta jos tämä laji menee opetushommiksi eikä ns. luontaisesti ala sujumaan, niin antaa olla koko homma.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kyllähän naisetkin haluaa nähdä onko kemiaa ja ottaako mies naisen huomioon eli osaa mies nuolla naista.

• Anonyymi

Jos mies alkais ehdotteleen suihinottoa, niin tapailu loppuisi samantien.

• Anonyymi

Hyi helvetti.

• Anonyymi

Kyllä nuoren naisen täytyy kokeilla kusen polttamaa ja pesemätöntä suussa että tietää miltä oikea mies maistuu.

• Anonyymi

Ei tarvitse opettaa, monet naiset taas opettavat mitä tarkoittaa himo.
      Himokas nainen on peto, juokse karkuun jos pystyt.

AV

• Poskihoito on kovin yliarvostettua. Kiva lisä mutta siinä se. Kyllä se helmi löytyy naisen jalkojen välistä kunhan ensin on saatu hoidettua korvien välissä tunnelma kohdilleen.

• Anonyymi

Mies sano että se tuntuu erilaiselta ku paneminen???

Itse olen nainen ja musta paneminen ei tunnu yhtään miltään ja niin alistuvaa miestä en halua että hän mua nuolisi ikinä. Ja kyllä, olen parisuhteessa ja saanut satoja orgasmeja koska seksielämämme erittäin aktiivista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mies sano että se tuntuu erilaiselta ku paneminen???

Itse olen nainen ja musta paneminen ei tunnu yhtään miltään ja niin alistuvaa miestä en halua että hän mua nuolisi ikinä. Ja kyllä, olen parisuhteessa ja saanut satoja orgasmeja koska seksielämämme erittäin aktiivista.

Tuntuu se erilaiselta kyllä, mutta kenen mielestä paremmalta kuin pillu ja kenen mielestä huonommalta, makuasioita. Mulle pipari on ykkönen kirkkaasti, toki on varsin mahdollista etten ole saanut todella hyvää poskihoitoa?

Vai on nuoleva mies alistuva? Onko suihinottava nainen sitten myös Laura Lapatossu? Erikoinen ajattelutapa, mielestäni, semminkin kun itse nautin siitä nuolemisesta, osin myös siksi että silloin minä määrään ja nainen tottelee.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Tuntuu se erilaiselta kyllä, mutta kenen mielestä paremmalta kuin pillu ja kenen mielestä huonommalta, makuasioita. Mulle pipari on ykkönen kirkkaasti, toki on varsin mahdollista etten ole saanut todella hyvää poskihoitoa?

Vai on nuoleva mies alistuva? Onko suihinottava nainen sitten myös Laura Lapatossu? Erikoinen ajattelutapa, mielestäni, semminkin kun itse nautin siitä nuolemisesta, osin myös siksi että silloin minä määrään ja nainen tottelee.

Mielenkiintoista. Itse haluan olla se"alistuva palvelija" niin siihen ei oikein Sovi tuo että mies nuolisi koska se jos mikä on miellyttämistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista. Itse haluan olla se"alistuva palvelija" niin siihen ei oikein Sovi tuo että mies nuolisi koska se jos mikä on miellyttämistä.

Nuoleminen on samaan aikaan kontrollointia, sinun nautintosi kontrollointia, voinhan lopettaa koska tahansa kesken ja lähteä leikkamaan nurmikkoa. Aivan kuten suihinottava nainen voi keskeyttää toimenpiteen ja mennä lakkamaan kynsiään. Se ei ole alisteinen asema, vaan nimenomaan kontrolloiva asema.

• No se on kuka mistäkin tykkää. Itse olen oraalisen fanittaja. Haaroväli ei ole läheskään niin hyvän tuntuinen aina.

• mustasusi kirjoitti:

No se on kuka mistäkin tykkää. Itse olen oraalisen fanittaja. Haaroväli ei ole läheskään niin hyvän tuntuinen aina.

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, niinhän se on. Mulle se alakerta on helposti ykkönen, mutta pitäisi ehkä käydä hakemassa ammattilaiselta kokemus ammattimaisesta suuhoidosta jotta olisi parempi vertailupohja.

• randombypasser kirjoitti:

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, niinhän se on. Mulle se alakerta on helposti ykkönen, mutta pitäisi ehkä käydä hakemassa ammattilaiselta kokemus ammattimaisesta suuhoidosta jotta olisi parempi vertailupohja.

Alakerta kun voi joskus olla liian liukas ja väljä... Sama kuin polkisi tulpatonta mopoa.

• mustasusi kirjoitti:

Alakerta kun voi joskus olla liian liukas ja väljä... Sama kuin polkisi tulpatonta mopoa.

Eipä olekaan aikoihin tullut koetettua käynnistää tulpatonta mopoa... Eikä kyllä oltua liian väljän ja liukkaan naisen sylissäkään.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Eipä olekaan aikoihin tullut koetettua käynnistää tulpatonta mopoa... Eikä kyllä oltua liian väljän ja liukkaan naisen sylissäkään.

Näin naisena voin kertoa että sillon EN ole kiihottunut kun en ole "liukas ja väljä". Nuorena e-pillereitä popsiessa oli juuri tuota ongelmaa etten ollut pimpsasta supermärkä ja liukas. Kivempi olla kiimainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin naisena voin kertoa että sillon EN ole kiihottunut kun en ole "liukas ja väljä". Nuorena e-pillereitä popsiessa oli juuri tuota ongelmaa etten ollut pimpsasta supermärkä ja liukas. Kivempi olla kiimainen.

Älä mulle kommentoi tota, en mä sitä läppää heittänyt. Mulla on aina ollut käsissäni riittävän liukkaita ja väljiä naisia, ainakin tähän asti. Ja ne jotka ei olleet, niiden kanssa keskusteltiin että missä on vika, miehessä vai kiireessä vai missä. Ja jos vika oli miehessä, niin asiat jätettiin siihen, halailtiin sitten, koska halut ei kaikkien kohdalla syty.

Kiimainen nainen, sellainen oikein valuvan kiimainen on jokseenkin parasta mitä tiedän.

• Aikalailla sivuseikka osaako vai ei jos muut jutut natsaa vaikka mukavaahan sekin on ja riippuu myös ihan siitäkin mitkä on naisen omat mieltymykset ei vain siitä mitä nyt ite sattuu haluamaan.

• Anonyymi

Laita toi jo treffi ilmoitukseen niin ei kumpikaan tuhlaa aikaa. En tiedä yököttävämpää.

• Anonyymi

Heti ekana päivänä näkee ajatteleeko mies muuta kuin munaansa. Laita tapailuilmoitukseen suihinotosta, ettei turhaan naiset tule paikalle.

• Anonyymi

Naiset tykkää ottaa suihin. Ei miehet olis parisuhteessa jos nainen ei ottaisi suihin.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kunnon imutus on aina in.

• Anonyymi

Pitkässä suhteessa otin suuhun. Sen jälkeen kun tiesin että muita naisia ei ole. Ei myöskään saa olla mitään lääkitystä, lääkeaine menee siemennesteeseen, joka tulee suuhun ja suun limakalvoilta imeytyy nopeasti.
      Eli pari asiaa tarkistettava, luotettavuus taattu ja sitten menoksi.
      Ehdottamisesta en suutu, mutten vain suostu noin vain, kännissä en pelehdi, vain aivot kirkkaina. Se on piste.

• Anonyymi

Suuseksi on yliarvostettua. Ilmankin voi elää.

• Anonyymi

Suusyöpä lisääntyy.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12840
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4441
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      114
      4124
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3688
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3381
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3367
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      49
      2272
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      43
      2241
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      31
      2044
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1718
    Aihe