Harmittaako? Eikö löydy ketjua, jossa käsitellään juuri sinua harmittavaa aihetta?
Tässä aloitus kaikille niille, jotka haluavat purkaa turhautumisiaan, oli aiheena mikä tahansa.
Minua harmittaa että palsta ei siedä negatiivista asennetta. Aina pitää olla pirun aurinkoinen ja toivottaa kaikille vastavuoroisesti kaikkea hyvää ja kujerrella joka suuntaan.
Harmittaako?
48
658
Vastaukset
- Anonyymi
Minua harmittaa melkein aina kaikki.
Voin siis mököttää hiljaa missä ketjussa tahansa.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Upeaa!
Mun sello soi aivan samalla taajuudella. Hoidan allemme kumiveneen, niin voimme mököttää yhdessä näillä mainingeilla ja popsia aikamme kuluksi hätäpakkauksen keksejä pahimpaan nälkäämme.
(reps)
- Anonyymi
Harmis vois muuttaa tähän ketjuun pysyvästi. Olis muualla sitten viihtyisämpää.
Minua harmittaa kun minulla on stressaantunut olo. Huomenna olisi taas työpäivä eikä juuri nyt oikein se nappaa. Väsyttääkin kun olen tiputtanut painoa. Nälkä saa olon stressaantuneeksi.
- Anonyymi
Perjantaina euforia ja sunnuntaina marina. Hyvin ajoitettu ketju.
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina euforia ja sunnuntaina marina. Hyvin ajoitettu ketju.
Mikä euforia ja mikä marina? Kaikki eivät elä jatkuvasti reunalla ja suuria draamoja. Elämään kuuluu erilaiset tuntemukset, mutteivat ne suista normaalia ihmistä raiteiltaan. Take a chill pill.
- Anonyymi
Erityisesti harmittaa ne kirjoittajat, jotka taklaavat rumasti heikomman päin laitaa.
Sitten ne antaa vielä poikittaista mailaa ja sohii niin, että toinen ei saa enää mitään kirjoitettua.- Anonyymi
Yhdellä naisella on muskeleita tuohon 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdellä naisella on muskeleita tuohon 😀
Mulle tuli mieleen Harmis ja laineri. 🤣
- Anonyymi
Tämän takia tappeluja tarvitaan:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mm-kisojen-kohuvideo-leviaa-lomailevalta-nhl-tahdelta-tayslaidallinen-hapeallisesta-teosta-taman-takia-tappeluja-tarvitaan/8702948#gs.ytlw4j
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia tappeluja tarvitaan:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mm-kisojen-kohuvideo-leviaa-lomailevalta-nhl-tahdelta-tayslaidallinen-hapeallisesta-teosta-taman-takia-tappeluja-tarvitaan/8702948#gs.ytlw4j
-harmiseikirj-Oliko nämä naisia? 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko nämä naisia? 😠
Palstan nasiten tulee ymmärtää että jos harmiksen kommentti joskus tuntuu ilkeältä se on suojelukseksi ja varjelukseksi jotta palstan nainen ymmärtää varoa niitä oikeasti ilkeitä tyyppejä.
Anonyymi kirjoitti:
Palstan nasiten tulee ymmärtää että jos harmiksen kommentti joskus tuntuu ilkeältä se on suojelukseksi ja varjelukseksi jotta palstan nainen ymmärtää varoa niitä oikeasti ilkeitä tyyppejä.
-harmiseikirj-Kyllä. Mutta kun minusta tuntuu enimmäkseen siltä, että minun pitää suojella sinua 😠.
https://youtu.be/du4kNAyjVCg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mutta kun minusta tuntuu enimmäkseen siltä, että minun pitää suojella sinua 😠.
https://youtu.be/du4kNAyjVCgJoku ristihän se on sinunkin kannettava :D Kiitos, oli kiva biisi :)
Anonyymi kirjoitti:
Joku ristihän se on sinunkin kannettava :D Kiitos, oli kiva biisi :)
-harmiseikirj-Ole hyvä. Vähän hajoilen :)
- Anonyymi
Kiitti!
Mua harmittaa, kun näin vanhan ihastuksen, eikä taaskaan mitään tapahtunut. Oon trollaillut koko päivän ikäväpalstalla🥲
Se jätkä kyllä vetää pitkää siimaa mun kans ja koittaa taivuttaa mua panoheilaksi.- Anonyymi
Rupea panoheilaksi ja nauti kesästä
- Anonyymi
Taitaa olla sun päänsisällä tuo harha! Sulla varmaan viiraa ja pahasti! Miehestä ei tule naista, se on fakta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupea panoheilaksi ja nauti kesästä
Oon syksyihminen, kesä ei mua löysää. Enkä anna sille irtop..lua vaikka rukoilisi polvillaan mun edessä, en oo mikään irtopillu, vaan herkkä ja tunteva nainen.
Nauti sä, jos on sun juttusi, mäkin nauttisin, jos nauttisin, mut en nauti.
Eli siittä vaan, käytettävissäsi yks tolkuttoman komee blondi mies "kaikkeen kesäkivaan", eli kännipanoihin hikisissä teltoissa ilman kondomia tai viikkokausia vaihtamattomissa kosteissa lakanoissa pizzalaatikoiden keskellä, tai baarin huussissa...jne yök - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sun päänsisällä tuo harha! Sulla varmaan viiraa ja pahasti! Miehestä ei tule naista, se on fakta!
Itelläs viiraa. Oikee mies ei kohtele naista kun jotain tunteetonta esinettä.
- Anonyymi
Miten ikävä-palstalla voi kukaan saada kenestäkään panoheilaa? Kaikki tyyni tuntemattomia.
(Itse vedin niin syvät porot etten lähde edes provohommiin enää sinne 🤣)
- Anonyymi
Maria Lund ja Eminemin biisi pipo päässä 🙄, sissus kiesus. Toivon edelleen että tuo tieto oli vale.
- Anonyymi
Totta tuo tosiaan.
Mulla kävi kyllä ihan järjetön flaksi, kun ynnäilin palikoita yhteen.
Ja ihan mutulla vaihtelin kanavia.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo tosiaan.
Mulla kävi kyllä ihan järjetön flaksi, kun ynnäilin palikoita yhteen.
Ja ihan mutulla vaihtelin kanavia.
(hihitystä)Jos tuo on totta, niin se on pakko nähdä! No huh huh
- Anonyymi
Ei oikeastaan. Aina odotan, että joku tekee uuden harmialoituksen. Et sinäkään voi löytää sitä helposti ilman rekattua Nikkilä.
Niin mutta, miksi olet niin äreä. Mikä se aihe oli? :)- Anonyymi
Harmitukseni aihe:
Olen mörkö, jolle ei jaeta sydämiä, ellen ala luonteeni vastaisesti lirkuttelemaan.
Ovela palaute sulta 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmitukseni aihe:
Olen mörkö, jolle ei jaeta sydämiä, ellen ala luonteeni vastaisesti lirkuttelemaan.
Ovela palaute sulta 😀No ota nyt sitten. Ihan tulee sydämestä ❤️ Tietysti. Vain sinulle. Simona 99,9 euroa (Al 0%). Juu, aina olen käytettävissäsi sutena :)
Kun ei oikein mikään harmita...
Väsyttää vaan vähän ja huomenna on työpäivä. - Minulla katkesi viikolla työkännykän sähköpostiyhteys, joten vähän mietityttää millainen työruuhka siellä mahtaa huomenna odottaa, mutta sen näkee sitten.
Huomenna menen vaihtamaan geelilakan kynsiin. Pohdin mikä väri olisi kiva.
Ai juu! - Nyt muistankin, mikä minua harmittaa. - Serkkuni soitti tässä illalla ja kutsui heinäkuussa synttärijuhliinsa, mutta minulla on jo ostettuna yhdet keikkaliput samalle päivälle, enkä pääse hänen juhliinsa. Se on tosiaan vähän harmi, vaikka se keikka tulee kyllä varmaan olemaan kiva myös. 👍
Hyvä kun muistin, niin sain harmiteltua sitäkin 😅Ostin hetki sitten minun väristä kynsilakkaa, mutten ole osannut käyttää sitä vielä 😊 Pitäydyn yleensä nudessa, vaaleissa lakoissa, joskus laitan punaista/korallia, mutta minttu on värinä uusi, niin aristelen sitä vielä 😄
Aletheias kirjoitti:
Ostin hetki sitten minun väristä kynsilakkaa, mutten ole osannut käyttää sitä vielä 😊 Pitäydyn yleensä nudessa, vaaleissa lakoissa, joskus laitan punaista/korallia, mutta minttu on värinä uusi, niin aristelen sitä vielä 😄
Minäkin olen suosinut vaaleita, koska vaihdatan lakan noin neljän viikon välein, niin kynnen kasvun näkyminen tai värin pieni lohkeaminen ei heti näy pahasti.
Vappuna laitettiin vaaleanpunaista ja vähän vihreää hilettä nimettömiin. Sitten mulla on ollut just erilaisia nuden sävyjä ja helmen- ja kermanvalkoista yms. Viime kesänä taisi olla vähän oranssia. - Varmaan johonkin beesiin päädyn nytkin. 🙂
Pleraan aina sitä väririnkulaa edestakaisin aikani ja päädyn sitten kuitenkin näihin samoihin sävyihin 😄Xena-183 kirjoitti:
Minäkin olen suosinut vaaleita, koska vaihdatan lakan noin neljän viikon välein, niin kynnen kasvun näkyminen tai värin pieni lohkeaminen ei heti näy pahasti.
Vappuna laitettiin vaaleanpunaista ja vähän vihreää hilettä nimettömiin. Sitten mulla on ollut just erilaisia nuden sävyjä ja helmen- ja kermanvalkoista yms. Viime kesänä taisi olla vähän oranssia. - Varmaan johonkin beesiin päädyn nytkin. 🙂
Pleraan aina sitä väririnkulaa edestakaisin aikani ja päädyn sitten kuitenkin näihin samoihin sävyihin 😄"Vappuna laitettiin vaaleanpunaista ja vähän vihreää hilettä nimettömiin... nuden sävyjä..."
Väsyneenä tätä luen, enkä aina ole ihan kärryillä.
Pitkään ihmettelin oletko alkanut esitelmöimään, miten sä piristät pikkuhousujesi ilmettä.Xena-183 kirjoitti:
Pleraan aina sitä väririnkulaa edestakaisin aikani ja päädyn sitten kuitenkin näihin samoihin sävyihin 😄Itselle käy yleensä juuri noin 😄 Ihastelen kaikenlaisia upean värisiä lakkoja ja upeita kuvioita, mutta sitten pitäydyn kuitenkin hyvinkin hillityissä väreissä. Lakkaan itse kynteni eli mitään kovin monimutkaista en tosin edes osaisi tehdä. Työelämä sallisi pienen irroittelunkin, kun meillä suositaan aika rentoa tyyliä, mutta vaaleat värit ovat helppoja, kun sopivat moneen ja antavat anteeksi pienet lakan lohkeilut. Nyt kesäksi voisi silti elää villisti ja kokeilla vaikka tuota minttua 😁
Gattino kirjoitti:
"Vappuna laitettiin vaaleanpunaista ja vähän vihreää hilettä nimettömiin... nuden sävyjä..."
Pitkään ihmettelin oletko alkanut esitelmöimään, miten sä piristät pikkuhousujesi ilmettä.Nyt repesin 😂
Gattino kirjoitti:
"Vappuna laitettiin vaaleanpunaista ja vähän vihreää hilettä nimettömiin... nuden sävyjä..."
Pitkään ihmettelin oletko alkanut esitelmöimään, miten sä piristät pikkuhousujesi ilmettä.Jepjep. Hilettä pintaan niin kuin entinen rouva gynelle mennessään 😉
Aletheias kirjoitti:
Nyt repesin 😂
Juu. Ei paljon harmittanut paljon mikään ekallakaan kirjoituksella, mutta nyt meni jo vahvasti ilon puolelle 👍🤣
Xena-183 kirjoitti:
Juu. Ei paljon harmittanut paljon mikään ekallakaan kirjoituksella, mutta nyt meni jo vahvasti ilon puolelle 👍🤣
Tämä oli kyllä illan piristys 😂
Juuri nyt ei harmita oikeastaan mikään. Olisihan sitä kaikenlaista murhetta, kun oikein miettii, mutta en jaksa nyt harmitella niitä. Koti on siivottu, jääkaappi täynnä ruokaa, laskut on maksettu, lapsi tuli tänään kotiin ja ollaan vietetty kiva ilta, niin kaikki on oikein mainiosti.
No se aavistuksen harmitti tänään, että valitsin autoni väriksi mustan. Siitepöly näkyy niin ikävästi auton pinnalla, mutta se oli aika lyhytaikainen harmitus. Olisi pitänyt pysytellä valkoisessa.Minulla on vaalean siniharmaa auto. Siinä ei pöly näy heti ikävästi, mutta kyllä nyt jo näkyi, joten pesetin sen tänään ja imuroin myös. 😀
Olisi pitänyt pyyhkiä myös sisältä pölyjä, mutta inspiraationi sammui ja jätin sen homman odottamaan aikaa parempaa..Xena-183 kirjoitti:
Minulla on vaalean siniharmaa auto. Siinä ei pöly näy heti ikävästi, mutta kyllä nyt jo näkyi, joten pesetin sen tänään ja imuroin myös. 😀
Olisi pitänyt pyyhkiä myös sisältä pölyjä, mutta inspiraationi sammui ja jätin sen homman odottamaan aikaa parempaa..Sinäpä olet ollut reipas. Itse imuroin autoa ehkä kerran vuodessa 😄 Nykyisen auton sain tehtaalta vasta reilu kuukausi sitten, joten sisätilat ovat toistaiseksi pysyneet kohtuullisen siistinä. Kohta alkaa kuitenkin kesäreissut ja teinin jäljiltä autoon jää kummasti jos jonkinmoista sotkua, kun käärepapereita tungetaan sinne tänne ja eväitä murustellaan huoletta. Autossa syömisen voisi toki kieltää, mutta ei kai se niin vakavaa ole 😊
Aletheias kirjoitti:
Sinäpä olet ollut reipas. Itse imuroin autoa ehkä kerran vuodessa 😄 Nykyisen auton sain tehtaalta vasta reilu kuukausi sitten, joten sisätilat ovat toistaiseksi pysyneet kohtuullisen siistinä. Kohta alkaa kuitenkin kesäreissut ja teinin jäljiltä autoon jää kummasti jos jonkinmoista sotkua, kun käärepapereita tungetaan sinne tänne ja eväitä murustellaan huoletta. Autossa syömisen voisi toki kieltää, mutta ei kai se niin vakavaa ole 😊
Oi sinua onnellista lähes uunituoreen auton omistajaa 👍
Olin viikolla muutaman kerran tyttäreni auton kyydissä ja siellä olisi voinut kojelaudasta peilailla itseään ja syödä matoilta.. No, tiedän, että isänsä puunaa hänenkin autonsa säännöllisesti, mutta on tytär itsekin sellainen siivousintoilija, että minulle tuli huono omatunto, kun eilen ajelin omalla pölyisellä ja hiekkaisella käyttöautollani.. Siitä tuli vähän lisää inspiraatiota. 🙂Xena-183 kirjoitti:
Oi sinua onnellista lähes uunituoreen auton omistajaa 👍
Olin viikolla muutaman kerran tyttäreni auton kyydissä ja siellä olisi voinut kojelaudasta peilailla itseään ja syödä matoilta.. No, tiedän, että isänsä puunaa hänenkin autonsa säännöllisesti, mutta on tytär itsekin sellainen siivousintoilija, että minulle tuli huono omatunto, kun eilen ajelin omalla pölyisellä ja hiekkaisella käyttöautollani.. Siitä tuli vähän lisää inspiraatiota. 🙂Uunituoreen auton tuoksu on kyllä kiva ja ajotuntuma mukavan pehmeä 😊 Vielä kun löytäisi enemmän intoa puunata autoa, mutta kai se on persoonakysymys kuten tyttäresi kohdalla. Ennen lasta autoni oli tosin aina siisti, mutta alensin siisteysvaatimuksiani äitiyden myötä, kun jouduin toteamaan, että joko juoksen rätti kädessä puunaamassa paikkoja stressaten itseni hulluuden partaalle tai sitten otan vähän rennommin. Valitsin jälkimmäisen 😁
Aletheias kirjoitti:
Uunituoreen auton tuoksu on kyllä kiva ja ajotuntuma mukavan pehmeä 😊 Vielä kun löytäisi enemmän intoa puunata autoa, mutta kai se on persoonakysymys kuten tyttäresi kohdalla. Ennen lasta autoni oli tosin aina siisti, mutta alensin siisteysvaatimuksiani äitiyden myötä, kun jouduin toteamaan, että joko juoksen rätti kädessä puunaamassa paikkoja stressaten itseni hulluuden partaalle tai sitten otan vähän rennommin. Valitsin jälkimmäisen 😁
Se oli ehdottomasti hyvä valinta 👍🙂
Kaikkia aurinkoisia ihmisiä kuitenkin aina salaa harmittaa jokin. Sen sitten yrittävät peittää tai haudata aurinkoisuudellaan.
- Anonyymi
Aurinkoisuus ei sinänsä häiritse, enemmänkin se että kaikkinainen särö puuttuu. Päähänpinttymiensä jahtaajat & mystiikan selässä ratsastajat jotka löytävät mörköjä sieltä missä niitä taatusti ei ole...siitä huolimatta paistakoon 🌞 ja polttakoon kaikkien nahat tasapuolisesti.
Mua taas ketuttaa ja toisaalta myös huvittaa suunnattomasti just nää kaikesta marsijat ja äärettömät negailijat ja itsesäälissä vellojat ja muiden varsinkin naisten morkkaajat ja haukkujat ja niitähän täällä on välillä tupa täys ja tuntuu ettei mitään muuta löydykään. Aina valitetaan jostain tai nähdään jossain jotain väärää ja kaikki on huonosti. Sitten kun laitat jotain positiivista johonkin niin siitä vasta sitten itketäänkin ja valitetaankin ja epätoivoisesti hirveällä vimmalla yritetään väkisin repiä epäonnistumaan tuomituilla onnettomilla vittuilu yrityksillä myös ne kenellä on positiivinen asenne ja ketkä onnellisia ovat samaan surkeuteen missä ite vellotaan kun ollaan niin katkeria ettei kestetä ollenkaan sitä ettei kaikilla ole pahaolla kun itelläkin on eikä kaikki vihaa itseään ja elämäänsä niin kuten itse tekee vaikka ei sitä välttämättä myönnäkään.😄.
No ehkäpä tuo on osittain tahallisestikin "hieman" kärjistetty kirjoitus asiasta mutta kun kerran pyydettiin laittamaan että mikä harmittaa niin tuo joskus harmittaa mutta toisaalta kun on positiivinen elämän asenne ja näkee asiat positiivisessa valossa ja on onnellinen ja tyytyväinen niin itseensä kuin elämäänsäkin niin ei tuo pieni harmituskaan välillä mitään haittaa.🙂.- Anonyymi
Mielistelevä tekopositiivisuus ei oo hääppöstä hommaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mielistelevä tekopositiivisuus ei oo hääppöstä hommaa.
Niin mutta kun kyse ei olekaan mitään sellaisesta vaan ihan aidosta positiivisuudesta, onnellisuudesta ja hyväntahtoisuudesta. Tietenkin kaikilla on joskus huonojakin päiviä eikä elämä pelkkää aurinkoa ole mutta on vain typerää väittää jotain tekopositiiviseksi tai mielisteleväksi kun niistä ei ole kysymys.🙂.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194