"ole vain oma itsesi"

Pitääkö vanha neuvo kutinsa jos olet 35 vuotias ja parisuhdetta ei ole vielä löytynyt?

Jos on 20 vuotta ollut oma itsensä ja parisuhdetta ei ole löytynyt, niin onko vika itsessä vai muissa? Samaan aikaan jotkut kaverit aloittavat jo toista kierrosta.

43

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ohje se on. Ei sitä kauaa kukaan jaksa jotain toista esittää.

Mikäänhän ei varmaan estä sua kuitenkaan kehittämästä itseäsi? Jos on vaikkapa huonokäytöksinen, voi varmasti sitkeällä harjoittelulla oppia hyvää käytöstä. Tai jos elää haisevassa sikolätissä, vois opetella siivoamaan kotinsa säännöllisesti.

Tai jos käy pesulla harvoin, vois alkaa käymään useammin. Hampaat voi paikkuuttaa ja pestä säännöllisesti. Jne..

xLiner

• Anonyymi

Sinä olet käsittääkseni ollut yksin viimeiset 15v.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17866632f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Eipä tuo neuvo varmaan perustu mihinkään muuhun kuin siihen, että se helppo sekä sanoa että noudattaa.

Joku voi toisaalta olla ollut 20 vuotta oma itsensä ja 35-vuotiaana on seitsemän parisuhdetta takana ja vähintään yhtä monta edessä. Ovat vain oma itsensä, paino sanalla vain.

• Anonyymi

Omana itsenään olemisessa on mukana sellainen piirre että jos yksilö on erilainen kuin massat, niin yksin jäät. En pysty olemaan normaali, sillä tuolloin teeskentelisin. Se on paradoksi.

• Anonyymi

Olin sanomassa samaa. Jää joko yksin tai löytää jonkun kaltaisensa, jos hyvin käy.

❄️

• Anonyymi

Kyllä normaali pystyy olemaan vaikka epätavallinen olisitkin, vaikka itsepähän tiedät...

• Se on hyvä neuvo.
      Silloin et esitä mitään. Et esitä tietäväsi jostakin asiasta enempää kuin tiedät. - Olet ennemmin tarjolla kuin tyrkyllä.

Voithan toki oman itsesi vuoksi kehittää sitä omaa itseäsi. - Kattaus on aina puoli ruokaa.
      - Pääasia on, että viihdyt hyvin juuri siinä olemuksessasi ja olet elämääsi tyytyväinen ja onnellinen. Ahdistuneisuus tai katkeruus ei ole puoleensavetävää.

• Anonyymi

Itsensä kehittäminen muille mieleiseksi on rasittava ajatus. Lapsena se vielä onnistuu, mutta aikuisena ihmisen persoona on luutunut kiinni kalloon.

• Anonyymi

Kyllä tämä toimii jos olet se 180cm+ pitkä tappajaleukainen jännämies chad alfa.

Kilttimiehistä naiset eivät syty.

• Itsellä on kyllä täysin päinvastainen kokemus. Se että on kiltti, hyväkäytöksinen, kohtelias, hyväntahtoinen, toiset huomioiva, rehellinen ja avoin on olleet mun mielestä niitä piirteitä mistä naiset juuri syttyvät.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Itsellä on kyllä täysin päinvastainen kokemus. Se että on kiltti, hyväkäytöksinen, kohtelias, hyväntahtoinen, toiset huomioiva, rehellinen ja avoin on olleet mun mielestä niitä piirteitä mistä naiset juuri syttyvät.🙂.

Tuo on ätmin propagandaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan aivan todellinen kokemus omasta elämästä enkä sitäpaitsi ole mikään ätmi mulla ei sellasten kanssa ole mitään tekemistä enkä jaa heidän näkemyksiään vaan olen ollut aivan eri mieltä heidän kanssaan jotka itseään sellaisiksi kutsuvat. Sähän se ätmi olet kun jostain kuvitelluista jännämiehistä ja alfoista millä ei oikeasti todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä vaan ovat pelkkää kuvittelua jauhat ja niinhän te ätmit juuri teette.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei vaan aivan todellinen kokemus omasta elämästä enkä sitäpaitsi ole mikään ätmi mulla ei sellasten kanssa ole mitään tekemistä enkä jaa heidän näkemyksiään vaan olen ollut aivan eri mieltä heidän kanssaan jotka itseään sellaisiksi kutsuvat. Sähän se ätmi olet kun jostain kuvitelluista jännämiehistä ja alfoista millä ei oikeasti todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä vaan ovat pelkkää kuvittelua jauhat ja niinhän te ätmit juuri teette.😄.

Elät jossain kilttien ja kunnollisten ätmikuplassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Elät jossain kilttien ja kunnollisten ätmikuplassa.

Ei kyllä tää ihan todellista ja onnellista ja miellyttävää elämää on varsinkin kun naiset tykkäävät.😊. Teistä ätmeistä ei mitään hajua ole ja hyvä niin en teitä niin kaipaakaan elämääni.😂.

• Anonyymi kirjoitti:

Millainen on ätmi? Tai mikä se edes on?

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Millainen on ätmi? Tai mikä se edes on?

Suomalaisten kehittämä uusioversio käteisautomaatista nimeltään alemman tason mies, osuinko tarpeeksi lähelle? 😎

• Anonyymi

Kun lakkasin olemasta oma itseni alkoi suhteita löytymään.

• Tällä tavalla kirjoitti "Valtsu" blogissaan:
      "Tässä kohden tapahtui suotuisa käänne: kun jatkunut yksinäisyyden tunne alkoi tuntua lähes sietämättömältä, päätin alkaa panostaa kavereiden löytämiseen. Omistauduin asialle valtavalla motivaatiolla, asettaen tavoitteen opintojeni ja muiden harrastusteni edelle.

Etenin tavoitteessani hyvin: Jäänmurtajat-firman ihmissuhdetaitokurssi selvensi ajatuksiani ihmissuhdetaidoista ja palautti itseluottamustani. Uusien kohtaamisten myötä aloin myös hiljalleen oppia olemaan mukavaa seuraa muille. Yksi kohokohta tämän kehityksen aikana oli se, kun eräiden kotibileiden jälkeen pitkäaikainen kaverini totesi, että olin ollut ensimmäistä kertaa hyvä tyyppi.

Aloin hiljalleen tajuta, että olinkin tosiaan ollut aiemmin monella tapaa kehno ja epäkiinnostava kaveri muille:
      Olin ollut introvertin tavoin sisäänpäin kääntynyt, enkä täten osannut antaa riittävästi huomiota kavereilleni usein edes katsekontaktin vertaa.
      Edustavuuteni oli ollut heikkoa niin ryhdin, kehonkielen, pukeutumisen, puheilmaisun kuin myös perushygienian osalta.
      Keskustelutaitoni olivat olleet kokemuksen puutteen vuoksi vähäiset, ja suhtauduin kielteisesti moniin keskustelunaiheisiin.
      En ollut ollut kavereilleni avoin tunteideni, ajatusteni ja taustojeni suhteen. Olin huolissani tuomituksi tulemisesta, jos olisin ollut rehellisempi ja suorapuheisempi. Tämän vuoksi ilmaisin itseäni melko suppeasti enkä kyennyt osaltani tarjoamaan tarttumapintaa hyvälle tutustumiselle.

Kyse oli siis pitkälti sosiaalisista taidoista. Ihmissuhdetaitokurssin jälkeen tutustuinkin vuoden aikana erilaisten järjestöjen, harrastuspiirien ja kavereiden kautta lopulta jopa pariin sataan ihmiseen. Tästä alkoi kehittyä myös laadukkaampia ihmissuhteita, joiden myötä yksinäisyyden tunne haihtui hiljalleen pois."

• Hyvä esimerkki sosiaalisten taitojen kohottamisesta. Varsinaisesti ihmisessä ei mikään muutu, mutta oppii huomioimaan muitakin. Sellaista on muiden helpompi lähestyä.

Ei sekään ihmistä muuta, vaikka opettelee ajamaan polkupyörällä. Sitten vain osaa ajaa polkupyörällä...

• Yleisesti ottaen kannattaa olla juuri oma itsensä sellaisena kuin on mutta kuten täällä jo on sanottu niin itseään voi aina kehittää. Jos kohtelee toisia ilkeästi ja huonosti, omaa aivan perseestä olevan elämän asenteen, itsetunto ja omakuva on huono, ei osaa kommunikoida normaalisti toisten kanssa, ei osaa huolehtia itsestään esimerkiksi hygieniasta tai jotain muuta sellaista niin siinä on kehityksen kohteita mihin huomiota kiinnittämällä ja niitä parantamalla ja kohentamalla ne kumppanin löytämisen mahdollisuudet varmasti nousee kohisten.🙂.

• Onneksi mun ei tarvi muuttua mihinkään, ihmiset sopeutuu muhun.
      En ole unelmien mies, enkä edes esikuvallinen, silti on riittänyt naisia.

• Olet nuori, komea, pitkä, hymyileväinen? Heität hyvää läppää? Osaat leperrellä naisille?
        Sellaisilla niitä naisia näkyy aina riittävän.

• mustasusi kirjoitti:

Olet nuori, komea, pitkä, hymyileväinen? Heität hyvää läppää? Osaat leperrellä naisille?
        Sellaisilla niitä naisia näkyy aina riittävän.

En osaa leperrellä. Jos naiselle syntyy munsta romanttisia mielikuvia, nainen haihattelee.

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

En osaa leperrellä. Jos naiselle syntyy munsta romanttisia mielikuvia, nainen haihattelee.

Oh, you're such a pretty little thing, aren't you 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Oh, you're such a pretty little thing, aren't you 🤗

Eihän sua haittaa jos selässäni on vähän karvoja?

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

Eihän sua haittaa jos selässäni on vähän karvoja?

Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa, kanna minut metsään apinamies 😘

• Anonyymi kirjoitti:

Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa, kanna minut metsään apinamies 😘

No, mä olen kyllä enemmän urbaani apinamies, joskus käyn lähimetsässä juomassa kaljaa.
        Mutta pidetään yhteyttä, kyllä mä kannan kaljat ja sunt sinne metsän siimekseen.
        Ihanan romanttinen picnik, toivottavasti olet nainen. 😘

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

No, mä olen kyllä enemmän urbaani apinamies, joskus käyn lähimetsässä juomassa kaljaa.
        Mutta pidetään yhteyttä, kyllä mä kannan kaljat ja sunt sinne metsän siimekseen.
        Ihanan romanttinen picnik, toivottavasti olet nainen. 😘

Iiik, ihana, can't wait 🤗 sinulla kulkee vielä poskeen pistettävätkin siinä luonnostaan mukana, makkaraa tai ehkä banaania 😋

• Minua ei lähestytä, kun varmaan kuvitellaan minun olevan onnellisesti naimisissa. Harmaapäinen ukkeli. Enkä juurikaan höpötä naisten kanssa, kun tuntuu etten osaa.

• Anonyymi

Kyllä miehetkin värjää hiuksiaan. Niin vaikea kenenkään on jutella jos ei osaa puhua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehetkin värjää hiuksiaan. Niin vaikea kenenkään on jutella jos ei osaa puhua.

Ei ole järkeä värjätä näin lyhyttä mallia, kun se kasvaa yli sitten nopeasti. Osaan puhua, jos minulle tullaan puhumaan ensin. En osaa aloittaa mitään järkevää mielenkiintoista keskustelua, että siitä jotain syntyisi. Alkaa vaan toinen haukottelemaan ja näyttää siltä että voisin jo laittaa suuni kiinni ja poistua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole järkeä värjätä näin lyhyttä mallia, kun se kasvaa yli sitten nopeasti. Osaan puhua, jos minulle tullaan puhumaan ensin. En osaa aloittaa mitään järkevää mielenkiintoista keskustelua, että siitä jotain syntyisi. Alkaa vaan toinen haukottelemaan ja näyttää siltä että voisin jo laittaa suuni kiinni ja poistua.

Sähän voit heittää kahvivitsejä kuten olet täällä netissä tehnyt. Sähän sait prinsessan nauraa niille niin kerro niitä kahvivitsejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän voit heittää kahvivitsejä kuten olet täällä netissä tehnyt. Sähän sait prinsessan nauraa niille niin kerro niitä kahvivitsejä.

Joo nehän on toimivia aina, sellaiset randomit heitot jostain kahvista ilman mitään kontekstia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo nehän on toimivia aina, sellaiset randomit heitot jostain kahvista ilman mitään kontekstia.

Kerro koko päivä seuralaiselle kahvivitsejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro koko päivä seuralaiselle kahvivitsejä.

Mille ihmeen seuralaiselle? Ei minulla ole ollut ketään seuralaista oikeassa elämässä vuosikymmeneen...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mille ihmeen seuralaiselle? Ei minulla ole ollut ketään seuralaista oikeassa elämässä vuosikymmeneen...

Kerrot niille sun työkavereille näitä kahvivitsejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrot niille sun työkavereille näitä kahvivitsejä.

Ne pitää minua hulluna jo entuudestaan, että parempi etten yritä kertoa huonoja vitsejä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ne pitää minua hulluna jo entuudestaan, että parempi etten yritä kertoa huonoja vitsejä.

mutta naurohan prinsessakin niille.

• Anonyymi kirjoitti:

mutta naurohan prinsessakin niille.

Tottakai me naurettiin niille, koska ne oli meidän juttuja, joita ei näytä muut ymmärtävän.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tottakai me naurettiin niille, koska ne oli meidän juttuja, joita ei näytä muut ymmärtävän.

Niin muut on tosikkoja jotka ei ymmärrä kahvin päälle.

• Anonyymi

Oma itsensä, koko ajan voi oppia silti uutta ja kehittyä

• Anonyymi

Hyvä neuvo, kai. Kuka muu voisi olla kuin oma itsensä..

Silti itseään kannattaa kehittää, sosiaalista puolta. Erityisesti miettiä sitä minkälainen oma itse olet ja minkälainen oma itse nainen sinulle voisi sopia - eikä vain omasta vinkkelistäsi katsottuna, vaan naisen. Miten olet valmis sulostuttamaan naisen elämää?

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe