Voi sentään

Anonyymi-ap

Että joku viitsii kuluttaa aikaa sinkut palstalla. Menkää oikeesti naisiin ja miehiin jonnekkin baariin.

13

255

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mä nyt voi mihinkään lähteä, koska olen töissä ja vaan lounastauolla.

• Anonyymi

Hah, olin kirjoittamassa samaa 😄. Paitsi että pidän kahvitaukoa 😁

xLiner

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17866768A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei tääl kukaan töis ole. Te sinkut vaan makoilette kotona ja odotatte että kumppani tulee oven taakse.

• Voi sitä työpaikallakin flirttailla, ei tarvi mennä baariin.

• Onko aloittajalla tarkoitus kenties saada lähikuppilaansa tätä kautta lisää repertuaaria?

Vai mikä ihme saa näitä vonkumisia tänne?

Aika käsittämätöntä...

• Anonyymi

Minä uskon, että takana on vilpitön toive siitä, että palstalaiset saisivat kumppaneita. Hänen mielestään elämä ei ole täyttä elämää ilman kumppania. Hän ei ymmärrä itsellisen ihmisen auvoista eloa. tosin juuri tänään itsekin mietin, että olisipa kätevää, jos siirrettävän penkin toisessa päässä olisi ollut joku toinenkin kantamassa. Olisihan se ollut helpompaa ja joutuisampaa. Mutta se nyt vain oli pieni ohikiitävä hetki moisia pohdintoja. Mieli oli jo palautunut normaaliin jätskilautasta nuollessa pihatöiden jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon, että takana on vilpitön toive siitä, että palstalaiset saisivat kumppaneita. Hänen mielestään elämä ei ole täyttä elämää ilman kumppania. Hän ei ymmärrä itsellisen ihmisen auvoista eloa. tosin juuri tänään itsekin mietin, että olisipa kätevää, jos siirrettävän penkin toisessa päässä olisi ollut joku toinenkin kantamassa. Olisihan se ollut helpompaa ja joutuisampaa. Mutta se nyt vain oli pieni ohikiitävä hetki moisia pohdintoja. Mieli oli jo palautunut normaaliin jätskilautasta nuollessa pihatöiden jälkeen.

No paljonhan täällä kirjoittelee myös pariutuneetkin. Ajanvietettä ja ajatustenvaihtoa. Voihan joku jotain kautta etsiäkin seuraa ja silti välillä täällä kirjoittelee vapaa-aikanaan.

Jostain käsittämättömästä syystä jotkut kuvittelevat varmaan, että tämä olisi se kanava, mistä sitä seuraa haetaan tai korvataan se toisen ihmisen seura?

Jos olisi tarkkaavainen, huomaisi nopeasti, että tämä on keskustelusivusto. Treffeille ja lähestymisiin on palveluntarjoajalla ihan omat sivunsa.

• Anonyymi

Olin kerran kahvilla niin nainen tuli siihen ja sanoi vaikutan mukavalta ja kysyi lähdenkö syömään. Niin että ulos kannattaa lähtee sieltä kotoo.

• Just olin pihalla, mut nälkä iski, niin pitää kokkailla sapuskaa.

• Anonyymi

Ei naiset halua että mies lähestyy joten sama vaikka olen palstalla.

• Anonyymi

Viinaa juomalla ja baarissa käymällä mies löytää naisen.
      Raitis mies jää yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Aika erikoista, miten toisten henkilökohtaiset asiat ja valinnat aiheuttavat angstia ja suun vaahtoamista viereisissä pöydissä.
      Puuttuuko omasta elosta viihdettä ja virikkeitä kenties ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      150
      1138
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      112
      999
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      53
      716
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      699
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      7
      644
    6. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      67
      624
    7. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      611
    8. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      48
      586
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      561
    10. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      59
      528
    Aihe