Voi sentään

Anonyymi-ap

Että joku viitsii kuluttaa aikaa sinkut palstalla. Menkää oikeesti naisiin ja miehiin jonnekkin baariin.

14

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mä nyt voi mihinkään lähteä, koska olen töissä ja vaan lounastauolla.

• Anonyymi

Hah, olin kirjoittamassa samaa 😄. Paitsi että pidän kahvitaukoa 😁

xLiner

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17866768A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei tääl kukaan töis ole. Te sinkut vaan makoilette kotona ja odotatte että kumppani tulee oven taakse.

• Voi sitä työpaikallakin flirttailla, ei tarvi mennä baariin.

• Onko aloittajalla tarkoitus kenties saada lähikuppilaansa tätä kautta lisää repertuaaria?

Vai mikä ihme saa näitä vonkumisia tänne?

Aika käsittämätöntä...

• Anonyymi

Minä uskon, että takana on vilpitön toive siitä, että palstalaiset saisivat kumppaneita. Hänen mielestään elämä ei ole täyttä elämää ilman kumppania. Hän ei ymmärrä itsellisen ihmisen auvoista eloa. tosin juuri tänään itsekin mietin, että olisipa kätevää, jos siirrettävän penkin toisessa päässä olisi ollut joku toinenkin kantamassa. Olisihan se ollut helpompaa ja joutuisampaa. Mutta se nyt vain oli pieni ohikiitävä hetki moisia pohdintoja. Mieli oli jo palautunut normaaliin jätskilautasta nuollessa pihatöiden jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon, että takana on vilpitön toive siitä, että palstalaiset saisivat kumppaneita. Hänen mielestään elämä ei ole täyttä elämää ilman kumppania. Hän ei ymmärrä itsellisen ihmisen auvoista eloa. tosin juuri tänään itsekin mietin, että olisipa kätevää, jos siirrettävän penkin toisessa päässä olisi ollut joku toinenkin kantamassa. Olisihan se ollut helpompaa ja joutuisampaa. Mutta se nyt vain oli pieni ohikiitävä hetki moisia pohdintoja. Mieli oli jo palautunut normaaliin jätskilautasta nuollessa pihatöiden jälkeen.

No paljonhan täällä kirjoittelee myös pariutuneetkin. Ajanvietettä ja ajatustenvaihtoa. Voihan joku jotain kautta etsiäkin seuraa ja silti välillä täällä kirjoittelee vapaa-aikanaan.

Jostain käsittämättömästä syystä jotkut kuvittelevat varmaan, että tämä olisi se kanava, mistä sitä seuraa haetaan tai korvataan se toisen ihmisen seura?

Jos olisi tarkkaavainen, huomaisi nopeasti, että tämä on keskustelusivusto. Treffeille ja lähestymisiin on palveluntarjoajalla ihan omat sivunsa.

• Anonyymi

Olin kerran kahvilla niin nainen tuli siihen ja sanoi vaikutan mukavalta ja kysyi lähdenkö syömään. Niin että ulos kannattaa lähtee sieltä kotoo.

• Just olin pihalla, mut nälkä iski, niin pitää kokkailla sapuskaa.

• Voi siellä baarissakin palstailla tuopin äärellä. Kun kaikki luulee että olen ukkomies, eikä lähesty.

• Anonyymi

Ei naiset halua että mies lähestyy joten sama vaikka olen palstalla.

• Anonyymi

Viinaa juomalla ja baarissa käymällä mies löytää naisen.
      Raitis mies jää yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Aika erikoista, miten toisten henkilökohtaiset asiat ja valinnat aiheuttavat angstia ja suun vaahtoamista viereisissä pöydissä.
      Puuttuuko omasta elosta viihdettä ja virikkeitä kenties ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe