Parisuhde kun päättyy

Anonyymi-ap

Olin raksastanut häntä ihmisenä naisena 6 vuotta ja pidin häntä elämäni naisena, vaan kuinkas kävikään hän ilmoitti vain etten ole hänelle se oikea, ei keskusteltu erosta kuin vain asunnoista avaimet vaihtaen, vaihdevuodet tai muu syy eroon, Vuosien jälkeenkin vielä ystävämme ja minä ihmittelemme että miksi näin kävi koska olimme rakastuneita ja meillä meni hyvin, sitä asiaa on ystäviemme kanssa pohdittu kesäilloin, hän on kuulemanni mukaan edelleen yksin sinkkuna

4

1728

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä tuota ruotimaan jos suoraan kertoi syyn.
      Jatka elämääsi äläkä jää märehtimään.

• Anonyymi

Rakkaus ikuunihmein

• Anonyymi

Itse rakstin ,hän oli kaikeni.Tapsimme 7v. viikonloppuisin.Asuin Helsingin puolella ,vaihdevuodet ohitaneena.Hän espoon puolella.Miksi jätin hänet,miksi ei kutsunut koskaan yksiötään katsomaan? Selitti asuu serkun kanssa.Kaikki upposi. Minun pussi vikonloput ulkoiltiin tanssi ravintola.Uskoin kaiken.Rakastin 7vuotta. Mutta selvisi hänellä on vaimo.Isku naamaan.Erosin ,itkin ja kaipasin aikani.Kun elämä voitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 153
      2016
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      355
      1472
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1034
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      744
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      271
      639
    6. 33
      631
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      621
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      573
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      21
      534
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      512
    Aihe