Palstamiitti - Ainakin kaksi, luulisin

Eli eli. Palstamiittejä työn alla. Ainakin kaksi, mahdollisesti kolmaskin, näillä näppäimin Helsingin yöelämässä, eka Puuma... Mummotunnelissa loppukesästä.

Miitti A - La 5.8. - 21.00 eteenpäin
-Avoin setti, tulee kuka uskaltaa, jos uskaltaa, ei tartte tunnistautua eikä edes tulla moikkaamaan, voi vain vakoilla taustalta
-Allekirjoittanut toimittaa myöhemmin itsestään tuntomerkit joita ei voi sotkea kehenkään toiseen Mummiksessa

Mummiksen ohjelma alla, La 5.8. livebändinä Groove President (without Sauli...)
https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/helsinki/mummotunneli/sivu/kesan-keikat

Miitti B - La 12.8.
-Pakollinen ennakkoilmoittautuminen [email protected]
-Ilmoittautuminen To 10.8. mennessä
-Loppusijoituspaikka Helsingin keskustassa
-Tarkka paikka ilmoitetaan pe 11.8.
-Sisäänpääsy vain aloittajan hyväksynnällä (muista puhelin!!!)

Mahdollinen Miitti C - erikseen sovittuna pienemmälle porukalle
-Jos joku kaipaa tällaista. Meilit em. osoitteeseen.

211

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osallistun molempiin.

      T. Pullea Kaveripoika

    • Anonyymi
      • Minut on tunnistettu äänen perusteella jopa radio-ohjelmasta.


    • Ja nozto

    • Anonyymi

      Eihän palstan sinkut käy baareissa. Joten ei voi tulla mitään miittiä.

      • No tulee ainakin muutaman hengen miitti helposti kun ei ole eka kerta. Ja joo, yllättäen juuri baarissa. Sitä en sano joiko kukaan mitään.


    • En ole vielä varma riittääkö rohkeus. :D

      • Anonyymi

        Pelkäätkö joutuvasi pulleiden kamupoikien piirittämäksi?

        -harmiseikirj-


      • No tältä puolen pöytää sitä on vielä vaikeampi sanoa 😂
        Kokeile. Tee feikki meilitili ja laita mulle meiliä. Jutellaan jotain satunnaisesti. Saat ehkä tarkemman käsityksen siitä millainen mä olen. Ja saatan ollakin ainoa mies palstamiiteissä, niin ehkä ne leidit on lähtökohtaisesti turvallisempia. Kukaan siellä ei kuitenkaan naura toisilleen, kun ollaan kaikki ihan laidasta laitaan ulkonäöltä jne. Siis vain tavallisia ihmisiä, kumma kyllä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö joutuvasi pulleiden kamupoikien piirittämäksi?

        -harmiseikirj-

        Kamupojat komppaa kilpaa palstanaisia livenäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamupojat komppaa kilpaa palstanaisia livenäkin.

        Palstanaisen olo on kuin kuningattarella kun kamupojat kilpaa kantavat drinksuja pöytään ja kertovat toinen toistaan nolompia puujalkavitsejä saadakseen palstanaisen huomion :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstanaisen olo on kuin kuningattarella kun kamupojat kilpaa kantavat drinksuja pöytään ja kertovat toinen toistaan nolompia puujalkavitsejä saadakseen palstanaisen huomion :)

        -harmiseikirj-

        Siitä puhe mistä puute. Eli ilmaisista drinksuista ja palstanaisista, voi voi...


      • randombypasser kirjoitti:

        No tältä puolen pöytää sitä on vielä vaikeampi sanoa 😂
        Kokeile. Tee feikki meilitili ja laita mulle meiliä. Jutellaan jotain satunnaisesti. Saat ehkä tarkemman käsityksen siitä millainen mä olen. Ja saatan ollakin ainoa mies palstamiiteissä, niin ehkä ne leidit on lähtökohtaisesti turvallisempia. Kukaan siellä ei kuitenkaan naura toisilleen, kun ollaan kaikki ihan laidasta laitaan ulkonäöltä jne. Siis vain tavallisia ihmisiä, kumma kyllä 😂

        No et oo ainoa mies kyllä mä paikalle ilmestyn jos vaan suinkin se on mahdollista.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No et oo ainoa mies kyllä mä paikalle ilmestyn jos vaan suinkin se on mahdollista.😄.

        Tehdään se mahdolliseksi 😊 Ja kiitos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Tehdään se mahdolliseksi 😊 Ja kiitos!

        Joo kyllä se onnistumaan sadaan kun tahtoa riittää.🙂.


      • randombypasser kirjoitti:

        No tältä puolen pöytää sitä on vielä vaikeampi sanoa 😂
        Kokeile. Tee feikki meilitili ja laita mulle meiliä. Jutellaan jotain satunnaisesti. Saat ehkä tarkemman käsityksen siitä millainen mä olen. Ja saatan ollakin ainoa mies palstamiiteissä, niin ehkä ne leidit on lähtökohtaisesti turvallisempia. Kukaan siellä ei kuitenkaan naura toisilleen, kun ollaan kaikki ihan laidasta laitaan ulkonäöltä jne. Siis vain tavallisia ihmisiä, kumma kyllä 😂

        Vielä vähän mietityttää tuon "pienokaiseni" (tai no, ei ehkä enää niin pieni kun painaa 35 kiloa...) takia... Vaikka toki sehän on itsestäänselvää että paikalta voi lähteä ihan milloin itse haluaa, että ei sen puoleen. Mutta onneksi tuo alkaa jo 21:00, silloin kerkiäisin ainakin muutaman tunnin paikalla olla, ja suunnilleen puolenyön junaan sitten tähtäisin. Ja toki täytyy selvittää miten usein sitten alkuyöstä kulkevat julkiset, junallahan täältä ainakin päiväsaikaan pääsee ihan kätevästi Helsinkiin.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Vielä vähän mietityttää tuon "pienokaiseni" (tai no, ei ehkä enää niin pieni kun painaa 35 kiloa...) takia... Vaikka toki sehän on itsestäänselvää että paikalta voi lähteä ihan milloin itse haluaa, että ei sen puoleen. Mutta onneksi tuo alkaa jo 21:00, silloin kerkiäisin ainakin muutaman tunnin paikalla olla, ja suunnilleen puolenyön junaan sitten tähtäisin. Ja toki täytyy selvittää miten usein sitten alkuyöstä kulkevat julkiset, junallahan täältä ainakin päiväsaikaan pääsee ihan kätevästi Helsinkiin.

        Minkä rotuinen pienoikainen on? Onko odotettavissa vielä toiset 35kg lisää?

        Itse rämmin tuolloin Mummikseen jo 20 alkaen, kun ei ole mulle niin tarkkaa ja saa tietty muutkin tulla aiemmin. Parempi kun tulee hiukan ajoissa, ehtii paeta nopeasti eikä tarvitse luultavasti maksaa edes sisään.

        No en tiedä missä asut tarkemmin, mutta pääosin klo 1:een asti lähtee suurimpiin kaupunkeihin hyvin junia, tyypillisesti 4:ltä viimeiset jopa. Riippuu sijainnista, itselle ei tuttuja ole kuin rantaranta Espoon suuntaan ja pohjoisrata Tikkurilaan asti. Molempiin pääsee vielä auringon noustessakin junalla 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Minkä rotuinen pienoikainen on? Onko odotettavissa vielä toiset 35kg lisää?

        Itse rämmin tuolloin Mummikseen jo 20 alkaen, kun ei ole mulle niin tarkkaa ja saa tietty muutkin tulla aiemmin. Parempi kun tulee hiukan ajoissa, ehtii paeta nopeasti eikä tarvitse luultavasti maksaa edes sisään.

        No en tiedä missä asut tarkemmin, mutta pääosin klo 1:een asti lähtee suurimpiin kaupunkeihin hyvin junia, tyypillisesti 4:ltä viimeiset jopa. Riippuu sijainnista, itselle ei tuttuja ole kuin rantaranta Espoon suuntaan ja pohjoisrata Tikkurilaan asti. Molempiin pääsee vielä auringon noustessakin junalla 😂

        Rotu on sen verran harvinainen (noin 20 yksilöä ollut Suomessa) että tässä julkisella palstalla totean varmuuden vuoksi vain sen olevan eurooppalainen paimenkoira. Pirun älykäs kyllä, oppi jo pienenä että ovet aukeavat kahvaa painamalla. Ikää on nyt 1 vuosi ja 9 kk, eli ei todennäköisesti enää kasva nykyisestä.

        Piipahdin VR:n sivuilla ja sen mukaan tänne kulkisi tuolloin Hesasta junia ilta/yöaikaan tunnin välein. Jos jossain vaiheessa laitan sulle mailia tonne sähköpostiisi, niin voin siinä kyllä paljastaa tarkemmankin asuinkuntani. :) Yleisesti sitä ei ihan viitsi, jos vaikka täällä sattuisi pyörimään puolituttuja nimettominä.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Rotu on sen verran harvinainen (noin 20 yksilöä ollut Suomessa) että tässä julkisella palstalla totean varmuuden vuoksi vain sen olevan eurooppalainen paimenkoira. Pirun älykäs kyllä, oppi jo pienenä että ovet aukeavat kahvaa painamalla. Ikää on nyt 1 vuosi ja 9 kk, eli ei todennäköisesti enää kasva nykyisestä.

        Piipahdin VR:n sivuilla ja sen mukaan tänne kulkisi tuolloin Hesasta junia ilta/yöaikaan tunnin välein. Jos jossain vaiheessa laitan sulle mailia tonne sähköpostiisi, niin voin siinä kyllä paljastaa tarkemmankin asuinkuntani. :) Yleisesti sitä ei ihan viitsi, jos vaikka täällä sattuisi pyörimään puolituttuja nimettominä.

        Aaaa, no juu, ei tietenkään jos on noin harvinaista herkkua, ihan ymmärrettävää. Toivotaan ettei enää tuplaa painoaan, alkaisi olemaan jo melkein poni sitten 😂
        Kiva että on älykä, vaikka on siitä riesansakin. Mutta helpompaa se elämä on fiksun lemmikin kanssa, moni asia hoituu kivuttomasti, kuten tuon mun aivan liaan älykkään narttukissani kohdalla.

        No se on ihan kelpoinen kulkuväli, on mistä valita ja pikkuinen ei joudu olemaan liikaa yksin kotona. Eikä tarvitse itsekään ylettömästi odotella, että lähtis pian jo seuraava, tää palstaporukka on ihan idiootteja 🤣

        Yksityiskohtia omasta elämästä oman maun mukaan postissakin, tutustua kyllä ehtii, kiirettä ei ole 😊


    • Anonyymi

      Kännykät mukaan. Sitten kirjoitellaan siellä toisillemme paljastamatta itseään. Näin myös kotiin jääneet pääsevät palstailuun mukaan.
      Mitähän muuta kivaa siellä ravintolassa voisi tehdä?

      • No mitäpä ravintolassa voisi tehdä, ylipäänsä? Jotkut ainakin tekevät siellä humaltumista, toiset tanssimistakin, ehkä osa vain palstailee?


    • Anonyymi

      Baaria ja keikkaa, yksinhuoltaja ei viitsi noihin lapsenvahtimahdollisuuksiaan tuhlata. Vaan pitäköön hauskaa he, joille tuollainen on kivaa. 👍

      • Kukin mieltymystensä mukaan 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kukin mieltymystensä mukaan 😉

        Yleensä se menee noin. Mä olisinkin ollut aivan superällistynyt, jos tarjolla olis ollut jotain juuri mun mieltymyksiini sopivaa. 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä se menee noin. Mä olisinkin ollut aivan superällistynyt, jos tarjolla olis ollut jotain juuri mun mieltymyksiini sopivaa. 🤪

        Niin, tässä vaiheessa on pakko koittaa tarjota jotain mahdollisimman yleisluontoista, tosin ei päiväkahvittelua Suomenlinnassa, mikä olisi kyllä yksi hyvä vaihtoehto. Mutta näistä on hieman käyty keskustelua kulisseissa, niin tuo ehdotettu setti on se toistaiseksi tiedossa oleva keskitie 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, tässä vaiheessa on pakko koittaa tarjota jotain mahdollisimman yleisluontoista, tosin ei päiväkahvittelua Suomenlinnassa, mikä olisi kyllä yksi hyvä vaihtoehto. Mutta näistä on hieman käyty keskustelua kulisseissa, niin tuo ehdotettu setti on se toistaiseksi tiedossa oleva keskitie 😁

        Eikä siinä mitään. Tärkeintä on, että osallistujat ovat tyytyväisiä. Heillä, jotka eivät ole paikalla, ei ole väliä 😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä siinä mitään. Tärkeintä on, että osallistujat ovat tyytyväisiä. Heillä, jotka eivät ole paikalla, ei ole väliä 😁.

        Komsii, komsaa. Musta olis mukavinta tavata paljon palstalaisia, mutta se tuskin on mahdollista millään kattauksella. Taidan olla ainoa jota ei juurikaan kiinnosta jos joku tunnistaa livenä palstamiitissä tms., OMG. Mutta näillä mennään nyt 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Komsii, komsaa. Musta olis mukavinta tavata paljon palstalaisia, mutta se tuskin on mahdollista millään kattauksella. Taidan olla ainoa jota ei juurikaan kiinnosta jos joku tunnistaa livenä palstamiitissä tms., OMG. Mutta näillä mennään nyt 😁

        No mä voin taata sen, että minun mieltymyksilläni paikalle ei moni tulisi. Tai mitä nyt täällä on porukan juttuja lukenut, niin ei ole oikein samantyyppistä jengiä läsnä. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä voin taata sen, että minun mieltymyksilläni paikalle ei moni tulisi. Tai mitä nyt täällä on porukan juttuja lukenut, niin ei ole oikein samantyyppistä jengiä läsnä. 😂

        Niin, varmaankin itse tiedät sen parhaiten. Me muut ei varmaan tiedetä mieltymyksistäsi paljoakaan? Tosin itse kyllä sujahdan useimpiin kattauksiin helposti mukaan, mutta toki rajansa munkin joustavuudellani on 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, varmaankin itse tiedät sen parhaiten. Me muut ei varmaan tiedetä mieltymyksistäsi paljoakaan? Tosin itse kyllä sujahdan useimpiin kattauksiin helposti mukaan, mutta toki rajansa munkin joustavuudellani on 😂

        No sitten kun järjestätte palstamiitin vaikka pakohuonepeliin tai lasersotaan tai kiipeilypuistoon tai vaikka Linnanmäelle (ja vaatimuksena käydä kaikki kieputtimet läpi), niin siihen voisin jo lapsenvahtini käyttääkin. Että joo, ei tule tapahtumaan. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten kun järjestätte palstamiitin vaikka pakohuonepeliin tai lasersotaan tai kiipeilypuistoon tai vaikka Linnanmäelle (ja vaatimuksena käydä kaikki kieputtimet läpi), niin siihen voisin jo lapsenvahtini käyttääkin. Että joo, ei tule tapahtumaan. 😂

        Pakohuonepeli ja laserteurastus kyllä sopisivat, Lintsi kaikilla kieputtimilla jäisi itseltä tekemättä koska olenhan nössö 🤣

        Laitammat harkintaan, idea on hyvä ja tervehenkinen, härdelliä ja sitten ehkä ruokailua tms.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pakohuonepeli ja laserteurastus kyllä sopisivat, Lintsi kaikilla kieputtimilla jäisi itseltä tekemättä koska olenhan nössö 🤣

        Laitammat harkintaan, idea on hyvä ja tervehenkinen, härdelliä ja sitten ehkä ruokailua tms.

        Se Linnanmäki taas olisi itselleni se mieluisin. Olen tässä muutenkin haaveillut, että jos pääsisi kesän aikana Lintsille aikuisessa seurassa, joka oikeasti myös sitten lähtisi niihin kieputtimiin. Täytyy katsoa kenet sitä pakottaa ja kiristää mukaansa. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se Linnanmäki taas olisi itselleni se mieluisin. Olen tässä muutenkin haaveillut, että jos pääsisi kesän aikana Lintsille aikuisessa seurassa, joka oikeasti myös sitten lähtisi niihin kieputtimiin. Täytyy katsoa kenet sitä pakottaa ja kiristää mukaansa. 😁

        Mä lähtisin muuten, mutta... Jos vedät jeesusteipillä mun suun, silmät, pakoputken ja nakin umpeen, niin sitten. Aika helppoa, eikö? 😂

        Mielelläni lähden Lintsille hengailemaan jne., mutta ne kieputtimet mua ei ole ikinä oikein kiinnostaneet. Tai no vuoristoradan palkkeihin olisin halunnut päästä kiipeilemään ja silleen, mutta ei ne kieputtimet 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mä lähtisin muuten, mutta... Jos vedät jeesusteipillä mun suun, silmät, pakoputken ja nakin umpeen, niin sitten. Aika helppoa, eikö? 😂

        Mielelläni lähden Lintsille hengailemaan jne., mutta ne kieputtimet mua ei ole ikinä oikein kiinnostaneet. Tai no vuoristoradan palkkeihin olisin halunnut päästä kiipeilemään ja silleen, mutta ei ne kieputtimet 😁

        Näh, vapaaehtoisesti ja mielellään kiepputtimiin lähtevää seuraa mielummin. Ei siinä muuten mitään kivaa ole, jos ei toinenkin intoile.

        Mä taas en jaksa siellä muuten vaan pyöriä, tulee tylsää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näh, vapaaehtoisesti ja mielellään kiepputtimiin lähtevää seuraa mielummin. Ei siinä muuten mitään kivaa ole, jos ei toinenkin intoile.

        Mä taas en jaksa siellä muuten vaan pyöriä, tulee tylsää.

        Mä jaksan pyöriä siellä hyvässä seurassa, katsella kun muut kirkuu kauhuissaan tai innoissaan kieputtimissa, ottaa heistä hassuja kuvia ja hetkeä myöhemmin pitää niitä jaloillaan maassa, välillä käydään limulla tai kaljalla jne. Mulle riittää se yhdessä oleminen, ne kieputtimet ei mua juuri lämmitä.

        No kerro jos tulee tilausta kuvaajalle Lintsin retkellä, kun löydät ne kieputuskaverit 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mä jaksan pyöriä siellä hyvässä seurassa, katsella kun muut kirkuu kauhuissaan tai innoissaan kieputtimissa, ottaa heistä hassuja kuvia ja hetkeä myöhemmin pitää niitä jaloillaan maassa, välillä käydään limulla tai kaljalla jne. Mulle riittää se yhdessä oleminen, ne kieputtimet ei mua juuri lämmitä.

        No kerro jos tulee tilausta kuvaajalle Lintsin retkellä, kun löydät ne kieputuskaverit 😉

        En kaipaa missään kuvaajia, mutta kiitos tarjouksesta. Mä en ota kuvia, enkä esiinny niissä vapaaehtoisesti. 🙂


      • randombypasser
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa missään kuvaajia, mutta kiitos tarjouksesta. Mä en ota kuvia, enkä esiinny niissä vapaaehtoisesti. 🙂

        No voin mä tulla mukaan ihan vain nojapuuksi kun pääset ulos kieputtimesta tai käsilaukun pitäjäksi odotellessa, mua ei häiritse ollenkaan, ihan tuttua hommaa 😂

        Jos laserteurastukseen kaipaat lisää uhreja joskus, niin ilmoittele, sinne lähden erittäin mielelläni maalitauluksi. Ja voi olla, että joskus jopa onnistun ampumaan takaisinkin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No voin mä tulla mukaan ihan vain nojapuuksi kun pääset ulos kieputtimesta tai käsilaukun pitäjäksi odotellessa, mua ei häiritse ollenkaan, ihan tuttua hommaa 😂

        Jos laserteurastukseen kaipaat lisää uhreja joskus, niin ilmoittele, sinne lähden erittäin mielelläni maalitauluksi. Ja voi olla, että joskus jopa onnistun ampumaan takaisinkin 😂

        Jos mä jonkun saan mukaani Lintsille nakitettua, niin eiköhän se ole sitten kahdenkeskinen reissu. Sellaisesta helmestä pitää pitää tiukasti kiinni, jos sellaisen onnistuu jostain löytämään. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä jonkun saan mukaani Lintsille nakitettua, niin eiköhän se ole sitten kahdenkeskinen reissu. Sellaisesta helmestä pitää pitää tiukasti kiinni, jos sellaisen onnistuu jostain löytämään. 🙂

        Varmasti sellainenkin helmi löytyy, mä taidan olla aika poikkeus noiden kieputtimien osalta, sikäli kuin tiedän, ainakin 😁

        Joskus kyllä tulee mieleen, että miksen kokeilisi, eihän ne nyt oo mistään kotoisinkaan, mutta kun duunissa kattelee jostain 12K talon katon reunalta alas, tulee mieleen että jos sitten kuitenkin vaikka jotain ihan muuta hurjaa, kuten esim. korkeampi kynnys oviaukossa tms. 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Varmasti sellainenkin helmi löytyy, mä taidan olla aika poikkeus noiden kieputtimien osalta, sikäli kuin tiedän, ainakin 😁

        Joskus kyllä tulee mieleen, että miksen kokeilisi, eihän ne nyt oo mistään kotoisinkaan, mutta kun duunissa kattelee jostain 12K talon katon reunalta alas, tulee mieleen että jos sitten kuitenkin vaikka jotain ihan muuta hurjaa, kuten esim. korkeampi kynnys oviaukossa tms. 🤣

        Et ole. Olet enemmän se vakio kuin poikkeus. Ei niitä innokkaita kauheasti enää parinkympin jälkeen löydy. Tietenkin heitäkin on (olenhan itsekin) mutta ei nyt ihan joka kulmalla vastaan kävele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Olet enemmän se vakio kuin poikkeus. Ei niitä innokkaita kauheasti enää parinkympin jälkeen löydy. Tietenkin heitäkin on (olenhan itsekin) mutta ei nyt ihan joka kulmalla vastaan kävele.

        Ai? No ite en ollut sitä edes parikymppisenä, niin se ei ole muuttunut. Mutta ehkäpä voin sittenkin muuttua toiseen suuntaan... Uskaltaiskohan, saateri... Millaisia vehkeitä Lintsillä on? Vttu tätä yllytyshulluutta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Linnanmäki taas olisi itselleni se mieluisin. Olen tässä muutenkin haaveillut, että jos pääsisi kesän aikana Lintsille aikuisessa seurassa, joka oikeasti myös sitten lähtisi niihin kieputtimiin. Täytyy katsoa kenet sitä pakottaa ja kiristää mukaansa. 😁

        Sama, mieluiten Lintsille. Yksin joudun minäkin kieputtimet läpi käymään ja nykyään huippaakin jo kiitettävästi. Verenpainetauti. 😆

        ❄️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai? No ite en ollut sitä edes parikymppisenä, niin se ei ole muuttunut. Mutta ehkäpä voin sittenkin muuttua toiseen suuntaan... Uskaltaiskohan, saateri... Millaisia vehkeitä Lintsillä on? Vttu tätä yllytyshulluutta 😂

        No en tiedä, kun en ole vuosiin käynyt. Muksu on ollut vielä niin pieni, että ei ole ollut mitään järkeä mennä sinne pyörimään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä, kun en ole vuosiin käynyt. Muksu on ollut vielä niin pieni, että ei ole ollut mitään järkeä mennä sinne pyörimään.

        No katsotaan ja harkitaan, ei se nyt ihan mahdoton ajatus ole. Mutta jos niin kävisi, ota sitä jeesus-teippiä mukaan koko rulla, kiitos 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No katsotaan ja harkitaan, ei se nyt ihan mahdoton ajatus ole. Mutta jos niin kävisi, ota sitä jeesus-teippiä mukaan koko rulla, kiitos 🤣

        En mä lähde mihinkään sellaisessa seurassa, joka ei ole asiasta ihan itse innoissaan. Siinä menee mielenkiinto itseltäkin, jos joutuu toista oikeasti puoliväkisten perässään raahaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä lähde mihinkään sellaisessa seurassa, joka ei ole asiasta ihan itse innoissaan. Siinä menee mielenkiinto itseltäkin, jos joutuu toista oikeasti puoliväkisten perässään raahaamaan.

        No se on sun valinta, hyvä kun tietää mitä ei ainakaan halua 👍😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten kun järjestätte palstamiitin vaikka pakohuonepeliin tai lasersotaan tai kiipeilypuistoon tai vaikka Linnanmäelle (ja vaatimuksena käydä kaikki kieputtimet läpi), niin siihen voisin jo lapsenvahtini käyttääkin. Että joo, ei tule tapahtumaan. 😂

        Eihän noi oo yhtään huonoja ehdotuksia varmaan olis osallistujia niihin. Ainakin ite olisin messissä.🙂.


    • Anonyymi

      Miitit on hyviä jos haluaa tutustua ihmisiin.
      Viina kannattaa jättää vähiin, jos haluaa tapahtumasta jäävän kaikille hyvät muistot.
      t. Viinaton mies

      • On, ehkä, katsotaan. Viinan osalta jokainen tehköön valintansa itse, kunhan nyt saapuisi paikalle alle promillen turvasaattueessa 😁


    • Anonyymi

      Hiljaista on?

      • Anonyymi

        Varmaan. Omasta puolesta voin sanoa, ettei täällä ole ketään ketä kiinnostaisi nähdä livenäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan. Omasta puolesta voin sanoa, ettei täällä ole ketään ketä kiinnostaisi nähdä livenäkin.

        Sama. En halua tavata täältä ketään. Huonolla tuurilla saat stalkkerin jostain palstahahmosta. Parempi pysyä poissa.


    • Anonyymi

      Eikö osa miittejä ole mahdollista järjestää kehätien ulkopuolella. Kesätapahtumista ei ole puutetta, vai ovatko kaikki osallistujat vähemmän innokkaita vaihtamaan kaupunkia?

      • JeroP

        q-elements järjesti miittejä noissa vanhoissa tehtaissa. mm. raunistulan rehutehtaalla turussa.


      • Mahdollisesti, itse en näe estettä sille. Mikkojuhanin kanssa olikin jo puhetta yhdestä miitistä Hämeenlinnaan, tosin alustavasti vain keskenämme, mutta ajatuksena oli kysyä onko muitakin kiinnostuneita.

        Tosin kun en tiedä mistä kaikkialta eri kirjoittajat ovat, niin on paha alkaa järkkäämään mitään kehien ulkopuolelle. Siksi aloitin itselleni helposta vaihtoehdosta eli Helsingistä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        q-elements järjesti miittejä noissa vanhoissa tehtaissa. mm. raunistulan rehutehtaalla turussa.

        Millaista toimintaa mahtoi olla sen aikaisissa miitingeissä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mahdollisesti, itse en näe estettä sille. Mikkojuhanin kanssa olikin jo puhetta yhdestä miitistä Hämeenlinnaan, tosin alustavasti vain keskenämme, mutta ajatuksena oli kysyä onko muitakin kiinnostuneita.

        Tosin kun en tiedä mistä kaikkialta eri kirjoittajat ovat, niin on paha alkaa järkkäämään mitään kehien ulkopuolelle. Siksi aloitin itselleni helposta vaihtoehdosta eli Helsingistä.

        Hämeenlinna ja radanvarsi kaupungit, joita on useita, ovat hyviä vaihtoehtoja perinteiselle pääkaupungille. Mutta rasitteena lienee yöpyminen osalle, tai taloudellinen puoli, jolloin osallistuminen jää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinna ja radanvarsi kaupungit, joita on useita, ovat hyviä vaihtoehtoja perinteiselle pääkaupungille. Mutta rasitteena lienee yöpyminen osalle, tai taloudellinen puoli, jolloin osallistuminen jää.

        Niin, paha sanoa, en tosiaan tiedä kovinkaan monesta asuinsijaintia edes suunnilleen.

        Hämeenlinnaan nyt miitti tulee joka tapauksessa, keskiaikamarkkinoiden yhteyteen, jahka ehdin siitä aloituksen tekemään. Se on ainakin lähtökohtaisesti totaalisen avoin ja päivätapahtuma, niin yösija ei ehkä ole välttämätön.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, paha sanoa, en tosiaan tiedä kovinkaan monesta asuinsijaintia edes suunnilleen.

        Hämeenlinnaan nyt miitti tulee joka tapauksessa, keskiaikamarkkinoiden yhteyteen, jahka ehdin siitä aloituksen tekemään. Se on ainakin lähtökohtaisesti totaalisen avoin ja päivätapahtuma, niin yösija ei ehkä ole välttämätön.

        Saat todennäköisesti viestejä meiliisi ja pääset kartoittamaan halukkuuksia tapaamispaikoiksi.
        Hämeenlinnan keskiajan markkinoilla usein käyneenä tapahtumalla on yli maakunnan kantavia esityksiä vuorokauden ympäri, helposti:)
        Päivätapahtumalla on aina oma hyvä puolensa, kuka mitenkin asiaa pohtii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaista toimintaa mahtoi olla sen aikaisissa miitingeissä?

        Mä olin niin uusi sillon, etten päässy mukaan. Mutta oli siellä ihan nätti nainenkin, mitä kuvia nähny. Jotain ne grillas siellä katolla, mutta ei se nyt ainakaan terveellistä siellä pulun paskan seassa. Jossain tampereen miitissä oli kuulemma poliisikin tullu paikalle. Erikoista sinänsä, kun siellä santalahden alueella saattoi tuolloi aika lailla vapaasti kuleksia, eikä ainakaan multa kukaan koskaan tullu mitään kyseleen. Q elementsissä oli sellanen trusted osuus, johon pääsi vain harvat, että onkoha suomi24 sellanen samanlainen. Tosin trustedistä oli huhua, että se ois vaan härnäysmielessä siinä, toiset taas aatteli että sieltä aukenis moniportainen salaisten keskustelusivujen verkosto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat todennäköisesti viestejä meiliisi ja pääset kartoittamaan halukkuuksia tapaamispaikoiksi.
        Hämeenlinnan keskiajan markkinoilla usein käyneenä tapahtumalla on yli maakunnan kantavia esityksiä vuorokauden ympäri, helposti:)
        Päivätapahtumalla on aina oma hyvä puolensa, kuka mitenkin asiaa pohtii.

        No enpä tiedä... Ihmiset täällä ovat aika arkoja ajatukselle tapaamisesta IRL, pääosin. Samoin hyvin moni on sitä mieltä, että ei todellakaan halua tavata ketään palstalta.
        Niin veikkaan, että ainakaan ei postia tulvimalla 😂

        Hlinnan Keksimarkkinat on kiva setti, olen käynyt usein, pääosin vain päivätapahtumassa, mutta iltaakin on siellä pari kertaa tullut vietettyä puolille öin asti, hyvä oli meno silloinkin.


    • Anonyymi

      Voin tulla paikalle jos on myös kauniita himokkaita naisia jotka haluaa kiltin miehen kanssa seksiä.

      T: kiltti ätmi

      • Anonyymi

        Ei sellaisia naisia ole olemassa.


    • Anonyymi

      Miitti kannattaa järjestää baarissa koska siellä miehet ja naiset juo viinaa ja tutustuvat toisiinsa. Ei sellaiseen miittiin kukaan tule limua juomaan.

      T: viinamies

    • No niin kuulostaa hyvältä. Johonkin noihin pääsee varmasti kyllä ossllistuun vaikka loma onkin heinäkuussa.🙂. Mites ne meidän urheet ritarillisuudet siellä keski-aikafestareilla onko ne hylätty vai onko se vaan vapaamuotoisempi urhojen ja neitojen mahdollinen kokoontuminen jos sinne sattuu eksymään.😄.

      • Katsotaan miten asiat lutviutuu. Mä mietin, et jos kaipaat yösijaa Helsingin miitteihin, niin kerro, varmasti järjestyy täältä 👍

        Totta hitossa mennään sekoilemaan ritarien ja linnanneitojen keskelle. Aattelin että vois olla vapaampi miitti, etenkin kun joku tuossa jo kaipaili miittiä myös kehäteiden ulkopuolelle.

        Mutta se tulee jonossa seuraavana, otin nyt vauhdit itelleni tolla Mummis-kattauksella, kun tässä on kaikenlaista suhinaa ja sähinää elämässä, ei kerkiä eikä jaksa kaikkea kerralla 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Katsotaan miten asiat lutviutuu. Mä mietin, et jos kaipaat yösijaa Helsingin miitteihin, niin kerro, varmasti järjestyy täältä 👍

        Totta hitossa mennään sekoilemaan ritarien ja linnanneitojen keskelle. Aattelin että vois olla vapaampi miitti, etenkin kun joku tuossa jo kaipaili miittiä myös kehäteiden ulkopuolelle.

        Mutta se tulee jonossa seuraavana, otin nyt vauhdit itelleni tolla Mummis-kattauksella, kun tässä on kaikenlaista suhinaa ja sähinää elämässä, ei kerkiä eikä jaksa kaikkea kerralla 😊

        Joo joku alustava yöpaikka olis hyvä olla kyllä tiedossa ettei tarvi palloilla ympäri Helsinkiä aamujunaa odotellessa. Olihan se joskus nuorempana ihan hauskaakin joskus muttei näin vanhempana ja mukavuuden haluisempana jaksais vältyämättä. Ja vaikka kesä onkin niin Suomen kesä kelistä kun ei ikinä tiedä mitä sieltä taivaalta saattaa tulla ja mikä on lämpötila.🙂.

        Hyvä juttu myös että ritariseikkailua ei oo kuopattu.👍.

        Joo yks asia kerrallaan aikaahan vielä kuitenkin on jonkin verran ettei niin hoppukaan ole.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo joku alustava yöpaikka olis hyvä olla kyllä tiedossa ettei tarvi palloilla ympäri Helsinkiä aamujunaa odotellessa. Olihan se joskus nuorempana ihan hauskaakin joskus muttei näin vanhempana ja mukavuuden haluisempana jaksais vältyämättä. Ja vaikka kesä onkin niin Suomen kesä kelistä kun ei ikinä tiedä mitä sieltä taivaalta saattaa tulla ja mikä on lämpötila.🙂.

        Hyvä juttu myös että ritariseikkailua ei oo kuopattu.👍.

        Joo yks asia kerrallaan aikaahan vielä kuitenkin on jonkin verran ettei niin hoppukaan ole.

        No se yöpaikka on järjestyksessä, sen voit ruksia pois listalta 😁

        Jees, yksi askel kerrallaan 👍


      • Mikkojuhan
        randombypasser kirjoitti:

        No se yöpaikka on järjestyksessä, sen voit ruksia pois listalta 😁

        Jees, yksi askel kerrallaan 👍

        Jep. Muuten se onkin vaan järjestely kysymys.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo joku alustava yöpaikka olis hyvä olla kyllä tiedossa ettei tarvi palloilla ympäri Helsinkiä aamujunaa odotellessa. Olihan se joskus nuorempana ihan hauskaakin joskus muttei näin vanhempana ja mukavuuden haluisempana jaksais vältyämättä. Ja vaikka kesä onkin niin Suomen kesä kelistä kun ei ikinä tiedä mitä sieltä taivaalta saattaa tulla ja mikä on lämpötila.🙂.

        Hyvä juttu myös että ritariseikkailua ei oo kuopattu.👍.

        Joo yks asia kerrallaan aikaahan vielä kuitenkin on jonkin verran ettei niin hoppukaan ole.

        Biletarralenkkarit jalkaan!


    • Eilen (ke. 24.5.-23) oli alkuillasta Mummotunnelin VIP-tilaisuus kutsuvieraille, eli Mummiksen kesäkauden avajaiset. Oltiin siellä isommalla porukalla. Ruokaa ja juomaa talon piikkiin. Alkuillasta dj-musaa, myöhemmin lavalla viihdytti Portion Boys.
      Illan päätteeksi kaverit halusivat laulaa vielä karaokea, koukattiin alakerran Sing and Pore:n kautta.
      Hyvä meininki ja hauskaa oli. 😀🥂

      Voin lämpimästi suositella Mummotunnelia teidän palstamiittiin. Huikeat onnistumisen mahdollisuudet. 😊

      • Anonyymi

        Viime pe oli puolen yön aikaan 1.5h jono… Paikka ihan täyteen ahdettu. Ei siellä tuntemerkeillä ketään löydä viikonloppuna, jollei mene tosi aikaisin. Hyvä jos pääsee liikkumaan 3m.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime pe oli puolen yön aikaan 1.5h jono… Paikka ihan täyteen ahdettu. Ei siellä tuntemerkeillä ketään löydä viikonloppuna, jollei mene tosi aikaisin. Hyvä jos pääsee liikkumaan 3m.

        Ehkä meetissä kannattaisi sopia tarkka kokoontumispaikka ja -aika?
        Esim: Gasellin baari (oik. puolella, tai vas. puolella), Vennin popcornikoneen viereen, alakerran Sing and Pore karaoke, jne.
        Muuten sinne eksyy väkijoukkoon, eikä kukaan löydä ketään.

        Kannattaa mennä ajoissa, jos ei halua jonottaa.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ehkä meetissä kannattaisi sopia tarkka kokoontumispaikka ja -aika?
        Esim: Gasellin baari (oik. puolella, tai vas. puolella), Vennin popcornikoneen viereen, alakerran Sing and Pore karaoke, jne.
        Muuten sinne eksyy väkijoukkoon, eikä kukaan löydä ketään.

        Kannattaa mennä ajoissa, jos ei halua jonottaa.

        Mummis on takuuvarma miittipaikka, siitä en tingi. Se llähdetäänkö sieltä tunnissa muualle on sitten oma lukunsa, mutta Mummiksesta se alkaa.

        Ja koska tiedän nuo Mummiksen kesäkäytännöt ja ruuhkat, alkaa miitti joko 20 tai 21, koska sillon ei ole jonoa, ei sisäänpääsymaksua eikä useimmat saapujat ole vielä edes hutikassa.

        Stadin ytimessä ei mihinkään ns. kunnon yökerhon tapaiseen ole mitään mieltä yrittää klo 22 jälkeen, jokaisessa vähänkään raflaavammassa paikassa on hulppeat jonot ja tupa täynnä valmiiksi.


    • Anonyymi

      Se miitti pitää olla turussa. Mekun ei miesten perässä juosta,sellaiseen aikaa tuhlata. T. Kakkis ja ystis😊

      • Siitä vaan järjestämään 😂
        Mulla riittää tekemistä Helsingin (ainakin) kahden miitin ja Hämeenlinnan suviseurojen osalta ihan riittävästi, niin joku muu saa järjestellä ne loput miitit kesälle. Osallistua kyllä saatan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siitä vaan järjestämään 😂
        Mulla riittää tekemistä Helsingin (ainakin) kahden miitin ja Hämeenlinnan suviseurojen osalta ihan riittävästi, niin joku muu saa järjestellä ne loput miitit kesälle. Osallistua kyllä saatan.

        Noo siellä ei meitä näy. Pitäkää hauskaa 😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo siellä ei meitä näy. Pitäkää hauskaa 😁💩

        Turkuussa voidaan törmätä nii että maa järisee ja tärähtelee


    • Anonyymi

      Miitti pitäisi olla jossain mökillä koska siten olis sitoutuminen pakollista ja kaikki maksais jonkun varaus maksun niin tietää että porukkaa tulee paikalla. Olen ollut miiteissä mökillä ja niin homma meni että ilmottautujat pitää maksaa heti varaus maksu järkkääjälle jotta sitten ainakin tietää että porukka on tosissaan.

      • No se on aina yksi vaihtoehto, mutta lähdetään nyt liikkeelle vapaammasta versiosta. Sitten jos oli kivaa ja on opittu hiukan tuntemaan, voi hyvin miettiä mökkimiittiäkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se on aina yksi vaihtoehto, mutta lähdetään nyt liikkeelle vapaammasta versiosta. Sitten jos oli kivaa ja on opittu hiukan tuntemaan, voi hyvin miettiä mökkimiittiäkin.

        Kesäkuun vika heinäkuun eka tai ... elokuunssa ..💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäkuun vika heinäkuun eka tai ... elokuunssa ..💩

        Minua ei pelota pärstääni näyttää 😁💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei pelota pärstääni näyttää 😁💩

        Eikös se ollut se mökkimiitti minne minä en saanut tulla? Vain mökkini oli kelpuutettu?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eikös se ollut se mökkimiitti minne minä en saanut tulla? Vain mökkini oli kelpuutettu?

        Höpsykkä. Tottakai sinä olet tervetullut nuttei nuo muut asiaan kuulumattomat. Tämä bestiskin on niin epäluuloinen.. minunko pitäisi sinuun luottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsykkä. Tottakai sinä olet tervetullut nuttei nuo muut asiaan kuulumattomat. Tämä bestiskin on niin epäluuloinen.. minunko pitäisi sinuun luottaa?

        Tottakai pitäisi! Olen itse luotettavuus, mikä ei aina ole kivaa. Mutta ainakin voin kunnioittaa itseäni.

        Elokuu on mulle parempi, olen silloin lomilla niin voin liikkua miten huvittaa. Niin voitte ottaa mökin haltuunne Mummotunnelin palstamiittien ajaksi, käyn vain alussa moikkaamassa ja näyttämässä paikat ja jutut 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsykkä. Tottakai sinä olet tervetullut nuttei nuo muut asiaan kuulumattomat. Tämä bestiskin on niin epäluuloinen.. minunko pitäisi sinuun luottaa?

        Ei ole helppo olla nainen😁 saisko tulla mukaan tyttäreni? Ei ole miehistä kiinnostunut hän.😁💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppo olla nainen😁 saisko tulla mukaan tyttäreni? Ei ole miehistä kiinnostunut hän.😁💩

        Miksei, mutta ei siellä tilaa ihan hirmusti ole, vaikka äitini kasvoi siinä mökissä vanhempien, neljän sisaruksen ja yhden mummon kanssa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Miksei, mutta ei siellä tilaa ihan hirmusti ole, vaikka äitini kasvoi siinä mökissä vanhempien, neljän sisaruksen ja yhden mummon kanssa.

        Ei se edes lähtisi😆 kunhan taas kiusasin😁 siellä me muita tarvittaisikaan kun oltaisiin niin järjettömiä elukoita että 😆💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se edes lähtisi😆 kunhan taas kiusasin😁 siellä me muita tarvittaisikaan kun oltaisiin niin järjettömiä elukoita että 😆💩

        No jos tyttäresi on täysikäinen, niin ota mukaan, mä vien hänet mennessäni sitten palstamiittiin, koska siellä on menoa ja meininkiä 😂 Voi nukkua mun luona, pääsee siskonpetiin aikuisen naisen kanssa, Mikkojuhan nukkuu mun sohvalla ja minä lattialla, jihuu...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos tyttäresi on täysikäinen, niin ota mukaan, mä vien hänet mennessäni sitten palstamiittiin, koska siellä on menoa ja meininkiä 😂 Voi nukkua mun luona, pääsee siskonpetiin aikuisen naisen kanssa, Mikkojuhan nukkuu mun sohvalla ja minä lattialla, jihuu...

        Hän ei palstamiiteistä välitä. Mistään muustakaan että turhaan uhoot😁 ei polta ei juo ei kiinnosta seksi tms. Mutta kaunis on🙂 ja pahanluontoinen. Itkee jo pelkästä ajatuksesta että joku lähentelee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei palstamiiteistä välitä. Mistään muustakaan että turhaan uhoot😁 ei polta ei juo ei kiinnosta seksi tms. Mutta kaunis on🙂 ja pahanluontoinen. Itkee jo pelkästä ajatuksesta että joku lähentelee..

        Usko pois, mä kyllä saan hänet kiinnostumaan muustakin, tosin polttamiset, juomiset ja seksit saa opetella jonkun muun kanssa tai ihan ittekseen.

        No ei tartte mun kanssa sitä itkeä, en lähentele, vaan hupailen ja tanssitan, juttelen.


    • Anonyymi

      Saat tulla hakeen minut täältä sinne. Muista että pitää olla meikkipeili! Tuot sitten takaisin myöds ugh😁💩

      • Aika kova komento... En taida suostua jos ei se nuorempi sukupolvi lähde samalla mukaan miitteihin 😂
        Meikkipeili löytyy kyllä 👍


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aika kova komento... En taida suostua jos ei se nuorempi sukupolvi lähde samalla mukaan miitteihin 😂
        Meikkipeili löytyy kyllä 👍

        Ei se lähde. Kun näet sen myrkyn toisen silmissä. Se on MYRKKYÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lähde. Kun näet sen myrkyn toisen silmissä. Se on MYRKKYÄ.

        Sitä et kyseenalaista mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lähde. Kun näet sen myrkyn toisen silmissä. Se on MYRKKYÄ.

        Ei mua ole ennenkään pelottanut, ei sellaista naista ole tullut myrkkyineen tai raivoineen vastaan. Vielä 😂


    • Anonyymi

      Siihen peiliin tuijotellaan😁 nuoremmat häipyi jonnekkin😆💩

      • Anonyymi

        Muta mitä me niistä😉💩


      • Ei sitä peiliä kannata liikaa tuijotella, siihen ei ilmesty unelmien prissin kuvaa kuitenkaan 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei sitä peiliä kannata liikaa tuijotella, siihen ei ilmesty unelmien prissin kuvaa kuitenkaan 🤣

        Luulenpa että rande olet vähän koukussa kakkikseen? Pitääkö paikkaansa? Pidetäänkö hausk kesä? Ihan hullu sellainen.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa että rande olet vähän koukussa kakkikseen? Pitääkö paikkaansa? Pidetäänkö hausk kesä? Ihan hullu sellainen.😊

        Hulluna johonkuhun olen vasta kun on tavattu kerran muutamankin. Pelkillä kirjaimilla ja puheluillakaan se ei onnistu, olen ärsyttävän käytännöllinen ja analyyttinen.

        Mutta hasukaa voidaan kesällä pitää, sehän se on parasta kesällä, hullutella ja humputella 🤗


    • Anonyymi

      Älä viitsi. Olet niin pehmoporno. Että. Ihan mielinkielin humputipumputi😆💩

      • En mä sanonutkaan, että kieltäytyisin. Elämä on lyhyt, etenkin kesäisin on hyvä todellakin panna menemään. Myös mennä... Mieti siitä 😘


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En mä sanonutkaan, että kieltäytyisin. Elämä on lyhyt, etenkin kesäisin on hyvä todellakin panna menemään. Myös mennä... Mieti siitä 😘

        Näillä mennää. Elämän kesä 😁💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näillä mennää. Elämän kesä 😁💩

        Kunhan ei viimeinen kesä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä mennää. Elämän kesä 😁💩

        Hyvät yöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt

        Ei vasta elämän kevät! Rakkaani 💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt

        Hyvät yöt 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vasta elämän kevät! Rakkaani 💗

        Jaa jaa, aika nopeaa etenemistä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa jaa, aika nopeaa etenemistä 😁

        Pöh. Tässä ollaan jo niin vanha parisunta Kaikille tuttu. Niin pakko parisuhde😁 öööö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöh. Tässä ollaan jo niin vanha parisunta Kaikille tuttu. Niin pakko parisuhde😁 öööö

        Ai siis pakkoparisuhde? Mä luulin että niitä tehdään vaan lapsille... Voi voi 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai siis pakkoparisuhde? Mä luulin että niitä tehdään vaan lapsille... Voi voi 😂

        Vanhukset sanoi ,rakastetaan niin satasella. Olleen ihan kiihkoissaan. Joku ulisee ettei vanhukset saa rakastaa! Hah . Hauistakoot yksineliä runkutpaskat😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhukset sanoi ,rakastetaan niin satasella. Olleen ihan kiihkoissaan. Joku ulisee ettei vanhukset saa rakastaa! Hah . Hauistakoot yksineliä runkutpaskat😁💩

        Ha ha. Hauskaa . Ton randen vois laittaa pussiin😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha. Hauskaa . Ton randen vois laittaa pussiin😁💩

        Pieneen suljettavaan biopussiin💩 miten olis? Ehei meissä lienee kipinää ennen sitä💋💗♥️💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieneen suljettavaan biopussiin💩 miten olis? Ehei meissä lienee kipinää ennen sitä💋💗♥️💩

        Että pussiin, biopussiin... Jos nyt kuitenkin tekisit pari reikää siihen kuitennii, hengittäminen voi muuten mennä hankalaksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Että pussiin, biopussiin... Jos nyt kuitenkin tekisit pari reikää siihen kuitennii, hengittäminen voi muuten mennä hankalaksi.

        Totakai kuolisitit
        hapenpuutyeeseen muuten .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totakai kuolisitit
        hapenpuutyeeseen muuten .

        No kiva, kiitos 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Että pussiin, biopussiin... Jos nyt kuitenkin tekisit pari reikää siihen kuitennii, hengittäminen voi muuten mennä hankalaksi.

        Kuolisit mieluummieluummin kun jäisit ilman kokemusta kakkiksesta💋💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuolisit mieluummieluummin kun jäisit ilman kokemusta kakkiksesta💋💩

        Katsotaan, katsotaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolisit mieluummieluummin kun jäisit ilman kokemusta kakkiksesta💋💩

        🤷‍♀️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kiva, kiitos 🤣

        Voi sinua pieni mies.


    • Anonyymi

      Äh. Ei mitään pakohuoneita. Plääh mieluummin pienet hiprakat luonani... sellaiset kuumat ja kiihkeät😁 että seuravana päivänä ihmettelet,mihin se tukka päästä jäi🤷‍♀️
      .

      • Anonyymi

        😉💩


      • Mikä tukka? Eikä mitään kunnon kännejä, vaan sellaiset seitinohuet päivähutikat että herää Tukholmasta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mikä tukka? Eikä mitään kunnon kännejä, vaan sellaiset seitinohuet päivähutikat että herää Tukholmasta.

        Haha. Juuri sellaiset. Olet niin ajan hermoillsa että.😁


      • Anonyymi

        Niin no mähän sanoinkin, että jos toimittaisiin mun makuni mukaan, niin ei se kenellekään muulle kelpaisi. Ihan kuten ei toi sunkaan ehdotuksesi kelpaisi minulle, vaikka miittiin osallistumisesta maksettaisiin. 😁


    • Anonyymi

      No niin, alitajunta toimii ja näin aiheesta painajaista. Joku muka tuttuni oli onnistunut huijaamaan mut johonkin palstamiittiin. Yhtäkkiä ympärillä oli huijauksessa mukana olevia palstalaisia, ja paikka oli Linnanmäki.

      Tätä tuttuani, kaveriani, en oikeasti ole koskaan nähnyt, mutta siinä unessa oli hyvinkin tuttu. Oli petetty olo, ja harmitti. Sellainen pikku yllätys.. stanan idiootit 🤬😂

      Mä en koskaan lähtisi tapaamaan sinkut-palstan kirjoittajia oikeassa elämässä. Palstailu on ihan kivaa palstalla, ja tähän ympäristöön saa jäädä. Anonyymina. Ehdottomasti. Mun oikea henkilöllisyyteni ei kuulu täällä kenellekään. Suojelen myös omaa tärkeää lähipiiriäni.

      xLiner

      • Anonyymi

        Anonymiteettiään suojelevat voivat pitää varjomiitin täällä palstalla vaikka samaan aikaan kun te muut muualla!

        Jokainen katsoo itselleen mukavan paikan palstailla, ja sitten Suomi24:n sinkut-palsta auki! Tarjoilut omasta takaa, eikä tule ongelmia matkojen kanssa. Ja jos ei huvitakaan, läppää vain sivun kiinni, kukaan ei loukkaannu 😂

        xLiner


    • Ihan mielenkiintoista joo.

      Mielelläni näkisin palstalaisia ja höpöteltäisi niitä ja näitä. Itseäni tituleeraan turvalliseksi henkilöksi. En ala stalkkaamaan tai vainoamaan ketään :) En myöskään "myy" tietojani eteenpäin. Ja olen helposti lähestyttävä mummoihminen :)

      Mutta mutta. Tämä vuosi on ollut paha ja saattaa vielä ikävämmäksi mennä. En ole välttis mitään mukavaa seuraa kenellekään. Katsotaan nyt mitä tiedän parin kuukauden päästä. Jos hyvin käy, saatan harkita asiaa. Tosin muistelen että elokuu on mulla huono vaihtoehto joka tapauksessa.

      • No toivotaan, että asiat menevät suotuisampaan suuntaan ja saat edes mahdollisuuden harkita miittiäkin 🤗

        Ei ole kiire, kesää pitkin kattelet miten maailmasi makaa. Nuo kaksi miittiä järjestän kuitenkin ellei tule yllätyksiä ja vaikkapa kolaroin itteni sairaalaan tms. 😂


      • Lady-E.. minä haluaisin tavata sinut. Ja halata. Olet ollut kovasti mielessäni, mutta en ole sinua yhyttänyt juurikaan palstalta ja muutoinkin .. on asioita jotka .. no syyt.


      • Anonyymi

        "En ala stalkkaamaan tai vainoamaan ketään :) "

        Niin et sinä mutta melkein tuon lukiessa kuulin äänen "kop kop lumps kop kop lumps kop kop lumps kop kop lumps kop........."

        Elisaketun korkokengät kopsahtelevat asfalttiin syksyisen sateisella kadulla, Ellu kiihdyttää askeliaan, tuo kummallinen lumpsahtelu hermostuttaa...Ellu miettii missä on kuullut sen aiemmin........siellähän se oli, randen sinkkutapaamisessa, useammallakin epämääräisellä ätmillä oli tarralenkkarit joista lähti juuri tuollainen "lumps, lumps, lumps, lumps" jokapuolella oli lumps siinä tapaamisessa :D

        -harmiseikirj-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Lady-E.. minä haluaisin tavata sinut. Ja halata. Olet ollut kovasti mielessäni, mutta en ole sinua yhyttänyt juurikaan palstalta ja muutoinkin .. on asioita jotka .. no syyt.

        Voi kultaseni, minäkin niin mielelläni tapaisin sinut. *halaus*

        Olet sinäkin ollut mielessäni. Laitoin eilen tuohon Norpan ketjuun, etten voi hyvin ja kaikki yhteydenpitoni on huonoa koska en vaan jaksa vastata enää yhdellekään mitä-sulle-teille-kuuluu-juttuihin. Kun ei ole koskaan mitään hyvää. Annoin Rantulle luvan kysyä sulta mikä mättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ala stalkkaamaan tai vainoamaan ketään :) "

        Niin et sinä mutta melkein tuon lukiessa kuulin äänen "kop kop lumps kop kop lumps kop kop lumps kop kop lumps kop........."

        Elisaketun korkokengät kopsahtelevat asfalttiin syksyisen sateisella kadulla, Ellu kiihdyttää askeliaan, tuo kummallinen lumpsahtelu hermostuttaa...Ellu miettii missä on kuullut sen aiemmin........siellähän se oli, randen sinkkutapaamisessa, useammallakin epämääräisellä ätmillä oli tarralenkkarit joista lähti juuri tuollainen "lumps, lumps, lumps, lumps" jokapuolella oli lumps siinä tapaamisessa :D

        -harmiseikirj-

        Sä olet Harmis taas ihan mahdoton :-D

        Ei mua ätmit stalkaa, miehän sanoin että olen kiltti ja turvallinen mummoihminen :)

        Luen teille lapsukaisille vain iltasatuja, keittelen kaakaota ja paistan sämpylöitä. Ja jos oikein vielä kiukuttaa, niin sitten vien saunaan löylytettäväksi ja pesen kylmällä kaivovedellä.

        Sinutkin olisi kiva tavata.


      • elisakettu kirjoitti:

        Voi kultaseni, minäkin niin mielelläni tapaisin sinut. *halaus*

        Olet sinäkin ollut mielessäni. Laitoin eilen tuohon Norpan ketjuun, etten voi hyvin ja kaikki yhteydenpitoni on huonoa koska en vaan jaksa vastata enää yhdellekään mitä-sulle-teille-kuuluu-juttuihin. Kun ei ole koskaan mitään hyvää. Annoin Rantulle luvan kysyä sulta mikä mättää.

        Mä jotenkin hiffaan sua. Ymmärrän, vaikka en tiedä mistään mitään. En todellakaan odota sinulta mitään, kaikelle on aikansa ja paikkansa.

        Elämää, ei sen enempää.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä jotenkin hiffaan sua. Ymmärrän, vaikka en tiedä mistään mitään. En todellakaan odota sinulta mitään, kaikelle on aikansa ja paikkansa.

        Elämää, ei sen enempää.

        Ehkäpä me koijataan Ellu tapaamaan meidät Lahes kesän mittaan? Mä oon hyvä höpöttään ja paha ajaan, niin homma on jo melkein tehty 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkäpä me koijataan Ellu tapaamaan meidät Lahes kesän mittaan? Mä oon hyvä höpöttään ja paha ajaan, niin homma on jo melkein tehty 😂

        Sisarukset konsanaan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sisarukset konsanaan..

        Todellakin! Sä oot peilikuvani, hyvä ajaan ja paha höpöttään 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Todellakin! Sä oot peilikuvani, hyvä ajaan ja paha höpöttään 🤣🤣🤣

        Höh.. mitäs sä ny häröilet.. minäkö hyvä ajaan? Not really!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh.. mitäs sä ny häröilet.. minäkö hyvä ajaan? Not really!

        No tottakai! Työnjako on selvä Lahen reissulle: Sinä ajat ja minä höpötän. Koko matkan höpötänkin. Varmasti ei päästä perille ja Ellu "pelastuu" 🤣


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Sä olet Harmis taas ihan mahdoton :-D

        Ei mua ätmit stalkaa, miehän sanoin että olen kiltti ja turvallinen mummoihminen :)

        Luen teille lapsukaisille vain iltasatuja, keittelen kaakaota ja paistan sämpylöitä. Ja jos oikein vielä kiukuttaa, niin sitten vien saunaan löylytettäväksi ja pesen kylmällä kaivovedellä.

        Sinutkin olisi kiva tavata.

        Ei sitä tiedä miten riehaannut jos on drinksuja tarjolla :D

        Olis ehken joo, sinä olet niitä aika harvoja palstalaisia joita voisikin ehkä tavata kun olet täysipäisten porukkaa :D mutta tuollaiseen yleismiittiin en kyllä taivu :)

        -harmiseikirj-


      • randombypasser kirjoitti:

        No tottakai! Työnjako on selvä Lahen reissulle: Sinä ajat ja minä höpötän. Koko matkan höpötänkin. Varmasti ei päästä perille ja Ellu "pelastuu" 🤣

        Juu jäätäisiin tien varteen heti kättelyssä. 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No tottakai! Työnjako on selvä Lahen reissulle: Sinä ajat ja minä höpötän. Koko matkan höpötänkin. Varmasti ei päästä perille ja Ellu "pelastuu" 🤣

        Voi jeesus teijän kahden kanssa! Ootte ihan mahtavia!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu jäätäisiin tien varteen heti kättelyssä. 🤣

        Sitä varten on hinurit 🤣


      • elisakettu kirjoitti:

        Voi jeesus teijän kahden kanssa! Ootte ihan mahtavia!

        Jaa mää vai? Emmää ny kyl oikein tiärä, mää ny vaan on tämmöi 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tiedä miten riehaannut jos on drinksuja tarjolla :D

        Olis ehken joo, sinä olet niitä aika harvoja palstalaisia joita voisikin ehkä tavata kun olet täysipäisten porukkaa :D mutta tuollaiseen yleismiittiin en kyllä taivu :)

        -harmiseikirj-

        Tunnet miut sitten jo valmiiksi tarpeeksi hyvin niin ei anneta drinksuille siimaa. Mun miitit yleensä on mennyt ilman alkoholia. No tosin yhden typsyn kanssa otettiin parit. Mutta ei villiinnitty :)

        Täyspäinen?? :-D osaat yllättää :-D

        Mutta pidetään mielessä, josko joskus...


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tunnet miut sitten jo valmiiksi tarpeeksi hyvin niin ei anneta drinksuille siimaa. Mun miitit yleensä on mennyt ilman alkoholia. No tosin yhden typsyn kanssa otettiin parit. Mutta ei villiinnitty :)

        Täyspäinen?? :-D osaat yllättää :-D

        Mutta pidetään mielessä, josko joskus...

        Niin, sitä joko ihminen on täysipäinen tai ei :D Ehkä hieman yllättäen myös jonkun linjerin vaikkei olla samaa mieltä suunnilleen mistään luen palstan täysipäisiin :D Eli siis semmoisista arkijärkevistä ihmisistä ilman kohtauksia tietää että ne on aikalailla täysipäisiä.

        -harmiseikirj-


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitä varten on hinurit 🤣

        Ja hei.. kuule veliseni .. oletko kuullut sellaisesta kuin valtion rautatiet?

        Kuskia ei tarvita ja saa höpötellä sielunsa syövereistä. Voi nauttia virkistävän kulauksen limonaadia vaarantamatta tieturvallisuutta?
        Se on sellainen juna, joka kulkee tsuk-tsuk Lahteen Helsingistä monta kertaa tunnissa..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja hei.. kuule veliseni .. oletko kuullut sellaisesta kuin valtion rautatiet?

        Kuskia ei tarvita ja saa höpötellä sielunsa syövereistä. Voi nauttia virkistävän kulauksen limonaadia vaarantamatta tieturvallisuutta?
        Se on sellainen juna, joka kulkee tsuk-tsuk Lahteen Helsingistä monta kertaa tunnissa..

        En käytä kiskobusseja. Mulla on oma rallitaksi joka vie perille hetkessä, siinä VinotRaiteet jää toiseksi millä tahansa etapilla 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sitä joko ihminen on täysipäinen tai ei :D Ehkä hieman yllättäen myös jonkun linjerin vaikkei olla samaa mieltä suunnilleen mistään luen palstan täysipäisiin :D Eli siis semmoisista arkijärkevistä ihmisistä ilman kohtauksia tietää että ne on aikalailla täysipäisiä.

        -harmiseikirj-

        Lineri on timanttia ja dynamittia, samaa mieltä täyspäisyydestä.

        Itse arvostan useampia ihan järkeenkäyviksi tyypeiksi. Se, että jokaisella meillä on huolemme, kotkotuksemme ynnämuut mielentilaan vaikuttavat asiamme, niin on aika ymmärrettävää, jos joskus hieman repeilee. Tuossa Diksulle muualla jo sanoinkin, kun olen tavannut elämäni aikana niin paljon erilaisia ihmisiä, en osaa ehkä olla niin kovin kriittinen. Tiedän miten ahdistus vaikuttaa käyttäytymiseemme, vaikka sen joskus olen tuominnutkin.

        Tiedän miksi olet allerginen noille "kohtauksia saavista". Sekin on ymmärrettävää.


      • randombypasser kirjoitti:

        En käytä kiskobusseja. Mulla on oma rallitaksi joka vie perille hetkessä, siinä VinotRaiteet jää toiseksi millä tahansa etapilla 🤣

        Höhlä.. kiskobussit on helpompia. Sä olet vaan niin vanhankantainen, että se oma pipulin jatke on oltava.. no, en mä ny sitä tarkoittanut kuin vain puolitosissani, mut sä olet kiintynyt siihen autoiluun ehkä hieman keskivertoa enemmän. Kuten sanottu, ajat mielelläsi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höhlä.. kiskobussit on helpompia. Sä olet vaan niin vanhankantainen, että se oma pipulin jatke on oltava.. no, en mä ny sitä tarkoittanut kuin vain puolitosissani, mut sä olet kiintynyt siihen autoiluun ehkä hieman keskivertoa enemmän. Kuten sanottu, ajat mielelläsi.

        Hmm hmm, voi olla, hyvinkin joo. Mutta tosiaan diggaan ajamisesta, saan aivot narikkaan siinä, ne menee johonkin automaattitilaan ja voin olla vain kuolaava zombie hetken 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sitä joko ihminen on täysipäinen tai ei :D Ehkä hieman yllättäen myös jonkun linjerin vaikkei olla samaa mieltä suunnilleen mistään luen palstan täysipäisiin :D Eli siis semmoisista arkijärkevistä ihmisistä ilman kohtauksia tietää että ne on aikalailla täysipäisiä.

        -harmiseikirj-

        Lista taitaa olla lyhyt? :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmm hmm, voi olla, hyvinkin joo. Mutta tosiaan diggaan ajamisesta, saan aivot narikkaan siinä, ne menee johonkin automaattitilaan ja voin olla vain kuolaava zombie hetken 🤣

        No mä voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että susta tulee myös raa'alla viinalla kuolaava zombie.. mut hei.. älä vällää .. niin tulee monesta muustakin. Eli et ole poikkeus siinä.

        Seuraavalla kerralla mä teen driksut. Mä teen meinaan maltillisia driksuja. Mut toisaalta, jos vedetään napanderia, niin miksi pelleilemään..?

        Jokaiselle makunsa mukaan. Eix je, bro?

        Ja muuten.. oli ihan kivaa. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lista taitaa olla lyhyt? :)

        Suhteellisen lyhyt on joo :)

        -harmiseikirj-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että susta tulee myös raa'alla viinalla kuolaava zombie.. mut hei.. älä vällää .. niin tulee monesta muustakin. Eli et ole poikkeus siinä.

        Seuraavalla kerralla mä teen driksut. Mä teen meinaan maltillisia driksuja. Mut toisaalta, jos vedetään napanderia, niin miksi pelleilemään..?

        Jokaiselle makunsa mukaan. Eix je, bro?

        Ja muuten.. oli ihan kivaa. Kiitos.

        🤣🤣🤣🤣
        Ei kun vänkäävä zombie 😉

        Käy! Tai no voidaan tehdä drinksuja kumpikin toisillemme, mutta ne sitten on oikeita drinkkejä, ei raakaa viinaa enää, se on nyt taas testattu. Ja hyvin toimi 😂

        Jep, oli kivaa sis, ainakin niiltä osin kuin muistan 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhteellisen lyhyt on joo :)

        -harmiseikirj-

        Eli Harmis, Ellu ja Liner 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣
        Ei kun vänkäävä zombie 😉

        Käy! Tai no voidaan tehdä drinksuja kumpikin toisillemme, mutta ne sitten on oikeita drinkkejä, ei raakaa viinaa enää, se on nyt taas testattu. Ja hyvin toimi 😂

        Jep, oli kivaa sis, ainakin niiltä osin kuin muistan 😉

        Jumankauta.. jos sä teet driksuja mulle, niin musta tulee kuolaava zombietar.. se on varmaa.
        Mutra ny hyvää yötä. Nukkuzombie tuudittaa jo minua uneen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jumankauta.. jos sä teet driksuja mulle, niin musta tulee kuolaava zombietar.. se on varmaa.
        Mutra ny hyvää yötä. Nukkuzombie tuudittaa jo minua uneen.

        Ei tuu, osaan mä tehdä oikeitakin drinksuja, paljon aikanaan tehnytkin muille, itelle kelpas sillonkin hyvin ne raa'at 😂

        Kauniita unia siskoseni 😘


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli Harmis, Ellu ja Liner 😂

        Odotas kun mietin kuka ei ole juuri kilahdellut palstalla....sergei muuten varmaan on sellainen mutta se tulisi paikalle ukraina ja natolippuja heilutellen :D mutta niinhän se tulisi linerikin mutta nuo tuskin saisi mitään hirveitä raivareita siltikään, toki kyllä yrittäisin sitä saada aikaan :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotas kun mietin kuka ei ole juuri kilahdellut palstalla....sergei muuten varmaan on sellainen mutta se tulisi paikalle ukraina ja natolippuja heilutellen :D mutta niinhän se tulisi linerikin mutta nuo tuskin saisi mitään hirveitä raivareita siltikään, toki kyllä yrittäisin sitä saada aikaan :D

        -harmiseikirj-

        No enpä ole seuraillut kenenkään kilahteluja, se kun on hukkaan heitettyä aikaa. Kalle kilahtaa niin että kaikki kirjoitus on versaalilla ja Hannu taas lievästi piikittelee. Ei kenestäkään voi kirjoitustenkaan perusteella sanoa onko kilahtanut, korkeintaan että nyt taitaa olla keskimääräistä enemmän kierroksia koneessa jostain syystä.

        Mulla on eri kirjoittajista omat näkemykseni ja niin sen kuuluu ollakin, persoonat kohtaavat kirjaimilla ja joidenkin osalta hommat natsaavat, joidenkin toisten kohdalla eivät natsaa. Elämää vain.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No enpä ole seuraillut kenenkään kilahteluja, se kun on hukkaan heitettyä aikaa. Kalle kilahtaa niin että kaikki kirjoitus on versaalilla ja Hannu taas lievästi piikittelee. Ei kenestäkään voi kirjoitustenkaan perusteella sanoa onko kilahtanut, korkeintaan että nyt taitaa olla keskimääräistä enemmän kierroksia koneessa jostain syystä.

        Mulla on eri kirjoittajista omat näkemykseni ja niin sen kuuluu ollakin, persoonat kohtaavat kirjaimilla ja joidenkin osalta hommat natsaavat, joidenkin toisten kohdalla eivät natsaa. Elämää vain.

        Onhan se noinkin mutta se on ikävää jos tuollaisessa illanvietossa tulee sitten jollekin paha mieli ja seuraa äänekästä riitelyä niin viisainta jos koolla on ennakkoon ajatellen tasaisia tyyppejä. Sitä kun ei oudossa porukassa aina tiedä miten eri ihmiset ottaa toisten ihan harmittomaksi tarkoitetut huumoriheitot joita tuollaisessa miitissä varmaan väkisin tulee, murikoita lentää puolin ja toisin enkä minä ainakaan oikeasti tykkäisi kenenkään mieltä pahoittaa. Saisi olla sen verran paksunahkaista porukkaa joka sen kestää tai sitten ellun kaltaista jolle nyt ei kukaan edes kehtaa heitellä kovin isoja murikoita.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No enpä ole seuraillut kenenkään kilahteluja, se kun on hukkaan heitettyä aikaa. Kalle kilahtaa niin että kaikki kirjoitus on versaalilla ja Hannu taas lievästi piikittelee. Ei kenestäkään voi kirjoitustenkaan perusteella sanoa onko kilahtanut, korkeintaan että nyt taitaa olla keskimääräistä enemmän kierroksia koneessa jostain syystä.

        Mulla on eri kirjoittajista omat näkemykseni ja niin sen kuuluu ollakin, persoonat kohtaavat kirjaimilla ja joidenkin osalta hommat natsaavat, joidenkin toisten kohdalla eivät natsaa. Elämää vain.

        Jos nyt ajatellaan vaikka trollikka, joka varmaan olisi muuten mainiota seuraa mutta en tuollaisessa miitissä kyllä uskaltaisi tavata. Joutuisin varmaan pahoinpidellyksi jossain vaiheessa iltaa kun käsittäisi jonkun sanomani väärin, hyvällä tuurilla voisi selvitä vain sillä että saa kaljatuopin niskaan, sitten asiaa puitaisiin vielä palstalla, ei kiitos :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se noinkin mutta se on ikävää jos tuollaisessa illanvietossa tulee sitten jollekin paha mieli ja seuraa äänekästä riitelyä niin viisainta jos koolla on ennakkoon ajatellen tasaisia tyyppejä. Sitä kun ei oudossa porukassa aina tiedä miten eri ihmiset ottaa toisten ihan harmittomaksi tarkoitetut huumoriheitot joita tuollaisessa miitissä varmaan väkisin tulee, murikoita lentää puolin ja toisin enkä minä ainakaan oikeasti tykkäisi kenenkään mieltä pahoittaa. Saisi olla sen verran paksunahkaista porukkaa joka sen kestää tai sitten ellun kaltaista jolle nyt ei kukaan edes kehtaa heitellä kovin isoja murikoita.

        -harmiseikirj-

        En usko että tulee, jengi yleensä on aika varpaillaan noissa miiteissä ja juo vähemmän tai ei mitään alkoholia, safe side, monellakin tavalla.
        Mutta kaikki on mahdollista, siitä ei pääse kyllä mihinkään. Kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut, itsellä tosin ainoastaan tutussa porukassa, siinä jengi uskaltaa ottaa ja olla kusipäitäkin. Huoh.

        Siksikin on tarkoitus järjestää täysin avoin miitti ja rajatumpi miitti. Ja nimenomaan rajata toista miittiä niin, että jos henkka69 ja miathequeen eivät palstalla tule yhtään juttuun, niin yhtä aikaa eivät kyllä tule miittiinkään. Piste. Ja siksi myös ennakkoilmoittautumiset mulle, osaan ainakin hiukan rajata jotain mahdollisia ristiriitoja pois. Tarvittaessa myös itseni, jos se on tarpeen.

        Musta on aina hupaisaa kun mun äänekkyydestä tulee mun kilahteluani. Se kun ei pidä paikkaansa, vaan annan takaisin kun vittuillaan tai jopa ns. hyökätään. Jos kukaan ei ns. hyökkää, olen tyyni ja se siitä. Jos vittuillaan, joko nauran mukana tai vittuilen takaisin. Jos hyökätään, niin ei ole olemassa kuin yksi vaihde, maksimaalinen vastaisku ja niin pitkään että toinen luovuttaa tavalla tai toisella. Opittu toimintamalli, tosin opittu malli IRL tilanteista "nyt saat kunnolla turpaas", mutta menee aika syvälle ja näkyy.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En usko että tulee, jengi yleensä on aika varpaillaan noissa miiteissä ja juo vähemmän tai ei mitään alkoholia, safe side, monellakin tavalla.
        Mutta kaikki on mahdollista, siitä ei pääse kyllä mihinkään. Kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut, itsellä tosin ainoastaan tutussa porukassa, siinä jengi uskaltaa ottaa ja olla kusipäitäkin. Huoh.

        Siksikin on tarkoitus järjestää täysin avoin miitti ja rajatumpi miitti. Ja nimenomaan rajata toista miittiä niin, että jos henkka69 ja miathequeen eivät palstalla tule yhtään juttuun, niin yhtä aikaa eivät kyllä tule miittiinkään. Piste. Ja siksi myös ennakkoilmoittautumiset mulle, osaan ainakin hiukan rajata jotain mahdollisia ristiriitoja pois. Tarvittaessa myös itseni, jos se on tarpeen.

        Musta on aina hupaisaa kun mun äänekkyydestä tulee mun kilahteluani. Se kun ei pidä paikkaansa, vaan annan takaisin kun vittuillaan tai jopa ns. hyökätään. Jos kukaan ei ns. hyökkää, olen tyyni ja se siitä. Jos vittuillaan, joko nauran mukana tai vittuilen takaisin. Jos hyökätään, niin ei ole olemassa kuin yksi vaihde, maksimaalinen vastaisku ja niin pitkään että toinen luovuttaa tavalla tai toisella. Opittu toimintamalli, tosin opittu malli IRL tilanteista "nyt saat kunnolla turpaas", mutta menee aika syvälle ja näkyy.

        Juu en minä sano että sinäkään tai joku disse isoja riskejä olisitte, mutta sitten se alkaa jo porukka laajenemaan että mihin sitä alkaisi rajan vetämään?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ajatellaan vaikka trollikka, joka varmaan olisi muuten mainiota seuraa mutta en tuollaisessa miitissä kyllä uskaltaisi tavata. Joutuisin varmaan pahoinpidellyksi jossain vaiheessa iltaa kun käsittäisi jonkun sanomani väärin, hyvällä tuurilla voisi selvitä vain sillä että saa kaljatuopin niskaan, sitten asiaa puitaisiin vielä palstalla, ei kiitos :D

        -harmiseikirj-

        Trollikka on oma lukunsa. Diggaan kun on luonnetta ja asennetta, mutta sitten on asioita jotka ei ole kohdillaan sosiaalisessa mielessä, mun mielestäni, mutta vain mun mielestäni.

        Kyllä mä edelleen ihan muitta mutkitta uskaltaisin tavata vaikka olis mahdollisuus molempien juoda viinaakin, ei mitään ongelmaa sen suhteen, mutta ainakaan nyt en halua. Syyt on monitahoisia eikä niillä ole väliäkään, pääasia että molemmat tietää että on parempi pysyä erillään jo palstalla 😂

        Mutta metka leidi, ei eri mielisyydet sitä näkökulmaa poista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en minä sano että sinäkään tai joku disse isoja riskejä olisitte, mutta sitten se alkaa jo porukka laajenemaan että mihin sitä alkaisi rajan vetämään?

        -harmiseikirj-

        Täytyy muistaa, että palstaa lukemalla ei tiedä kaikkia puolia kenestäkään. Joku kiva voi olla täysi yllätys ja joku jota kauhulla ajattelee on täysin jotain muuta kun päässään on maalaillut. Ja tuominnut.

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu en minä sano että sinäkään tai joku disse isoja riskejä olisitte, mutta sitten se alkaa jo porukka laajenemaan että mihin sitä alkaisi rajan vetämään?

        -harmiseikirj-

        Rajanveto on aina hankalaa jos on muitakin mahdollisuuksia kuin on ja off, musta ja valkoinen.

        Mutta mieti sitä mahdollisuutta, että voisit harkita sitä ei avointa miittiä. Mä nyt ainakin otan sut avosylin vastaan ja seison mukana, suojanakin tarvittaessa. Me kaks ei olla monestakaan asiasta samaa mieltä, mutta joku kumma keskinäinen kunnioitus tai ainakin hyväksyntä on löytynyt, mä pidän siitä 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Rajanveto on aina hankalaa jos on muitakin mahdollisuuksia kuin on ja off, musta ja valkoinen.

        Mutta mieti sitä mahdollisuutta, että voisit harkita sitä ei avointa miittiä. Mä nyt ainakin otan sut avosylin vastaan ja seison mukana, suojanakin tarvittaessa. Me kaks ei olla monestakaan asiasta samaa mieltä, mutta joku kumma keskinäinen kunnioitus tai ainakin hyväksyntä on löytynyt, mä pidän siitä 🤗

        Joo en :D Tylsäähän täällä olisi jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy muistaa, että palstaa lukemalla ei tiedä kaikkia puolia kenestäkään. Joku kiva voi olla täysi yllätys ja joku jota kauhulla ajattelee on täysin jotain muuta kun päässään on maalaillut. Ja tuominnut.

        ❄️

        Juuri näin 👍😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo en :D Tylsäähän täällä olisi jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta.

        -harmiseikirj-

        Valintakysymyksiä ja niihin ei oikein voi puuttua, jokainen valitsee itse mitä haluaa tai ei halua 😁

        No sit voit miettiä kahden hengen miittiäkin, käydään kahvilla kaksin. Palstamiitin XtraLite -versio 😂 Mut kyllä mä lähden mukaan, olen metka otus 😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotas kun mietin kuka ei ole juuri kilahdellut palstalla....sergei muuten varmaan on sellainen mutta se tulisi paikalle ukraina ja natolippuja heilutellen :D mutta niinhän se tulisi linerikin mutta nuo tuskin saisi mitään hirveitä raivareita siltikään, toki kyllä yrittäisin sitä saada aikaan :D

        -harmiseikirj-

        Kuka ihme on Sergei?


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Kuka ihme on Sergei?

        Rakkaan naapurimme herra Lavrov 😁


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Kuka ihme on Sergei?

        sgrc vai miten se meni? sergeiksi sen aina lukee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        sgrc vai miten se meni? sergeiksi sen aina lukee.

        -harmiseikirj-

        scrg eli Sergei 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        scrg eli Sergei 🤣🤣🤣

        Ja sinut lukee helposti dissembypasser ja dissen passempydisser, menette helposti sekaisin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinut lukee helposti dissembypasser ja dissen passempydisser, menette helposti sekaisin :D

        Kaikin mokomin jos niin haluat ajatella. Omalta osaltani... Takaan että tulet pettymään jos luet palstaminut ja kuvittelet saavasi saman IRL. Mutta sinun valintasi 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kaikin mokomin jos niin haluat ajatella. Omalta osaltani... Takaan että tulet pettymään jos luet palstaminut ja kuvittelet saavasi saman IRL. Mutta sinun valintasi 😉

        Ootte vaan niin samiksia joskus, enkä minä pahalla sano tätä :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootte vaan niin samiksia joskus, enkä minä pahalla sano tätä :)

        -harmiseikirj-

        Paljon on samaa, se on totta, hyvin paljon, mutta on eronsakin ja nekin on aika isoja. Tai siltä ainakin vaikuttaa kirjoitustemme perusteella. Mutta aika näyttää, ehkä joskus ehditään Dissen kanssa saunaan ja kaljalle, sitten sen näkee 😂


    • Anonyymi

      Mjoo, en taida osallistua. Vaatisi liikaa vaivannäköä päästä lähtemään ja raflat ei myöskään ole paikkoja missä viihtyisin. Enkä usko, että mulla olisi paljon isommassa lössissä tarvetta ollakkaan ja puhua. Menis taustalla hiljaa katteluksi. 😄

      ❄️

      • Elä höpötä muru 😘😂
        No katotaan, ehkä joskus jossain tavataan, baarihan se ei ole, sen olen tiennyt jo piiiiiiiiiiitkään. Kattotaan, aikaa on koko elämä 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Elä höpötä muru 😘😂
        No katotaan, ehkä joskus jossain tavataan, baarihan se ei ole, sen olen tiennyt jo piiiiiiiiiiitkään. Kattotaan, aikaa on koko elämä 😉

        Mmm, olen pohjimmiltani ujo ja varautunut. Hyvin harvassa seurassa olen avoin ja rennosti minä. Will see. 😝

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmm, olen pohjimmiltani ujo ja varautunut. Hyvin harvassa seurassa olen avoin ja rennosti minä. Will see. 😝

        ❄️

        Sinä, Ellu, PP(P) ja minä. Ensi kesän mittaan, keskellä päivää. Bay City Market, kahvit ja pehmikset. Helppo kattaus. Makustele 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sinä, Ellu, PP(P) ja minä. Ensi kesän mittaan, keskellä päivää. Bay City Market, kahvit ja pehmikset. Helppo kattaus. Makustele 😁

        Heh, makustelen. Mutten lupaa mitään. 🙂

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, makustelen. Mutten lupaa mitään. 🙂

        ❄️

        Juupelis, turha lupailla etukäteen tarkemmin, makustelussa on riittävästi. Mä kyllä sitten pommitan sua meilillä jos tuo Bay City Great Summit järjestyy kesälle 😁


    • Anonyymi

      Tästä ei taas tykätä, mutta koska se ei mua haittaa niin varoitanpa vähän.

      Jokainen varmasti nyt sitten miettii kaikki riskit mitä tuollaisiin tapaamisiin ja ennen kaikkea tapaamista seuraavaan aikaan voi sisältyä.

      Mikä on kenenkäkin motiivi selvittää nimimerkin takana olevan kirjoittajan henkilöllisyys?

      Miten toisten tapaaminen vaikuttaa osallisten palstakäyttäytymiseen jatkossa? Jyräävätkö dominoivat persoonat ja alistuvatko sovittelevammat ja aremmat helpommin, kun suhteesta on tullut tavallaan henkilökohtainen eikä ole enää anonymiteetin suojassa? Vapaa sana tukahtuu?

      Onko mahdollista, että palstalle putkahtelee erimielisyyksien jälkeen jonkun henkilötietoja tai henkilökohtaisia asioita?

      Sen mitä olet historiassa anonymiteettiisi luottaen kirjoittanut itsestäsi, lähipiiristäsi ja kokemuksistasi, muuttuu hetkessä avautumiseksi omilla kasvoilla ja nimellä vieraille ihmisille. Kirjoittaisitko samoja asioita avoimelle Facebook -sivullesi?

      Toivon ettei kukaan joudu katumaan miitteihin osallistumistaan myöhemmin.

      xLiner

      • Anonyymi

        Aiheellinen huomautus. Minä jo tuolla ylempänä randelle mainitsin että ainoastaan oletettavasti melko täysipäisiä viitsisi edes harkita näkevänsä. Varsinkin kun ei voi tietää kaikkien motiiveja ja jos sitten seuraa ongelmia, ketä sitten syytetään? Rande saattaisi helposti joutua tikunnokkaan vaikka itse olisikin ihan vilpittömällä mielellä porukkaa koolle kutsunut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheellinen huomautus. Minä jo tuolla ylempänä randelle mainitsin että ainoastaan oletettavasti melko täysipäisiä viitsisi edes harkita näkevänsä. Varsinkin kun ei voi tietää kaikkien motiiveja ja jos sitten seuraa ongelmia, ketä sitten syytetään? Rande saattaisi helposti joutua tikunnokkaan vaikka itse olisikin ihan vilpittömällä mielellä porukkaa koolle kutsunut.

        -harmiseikirj-

        Vai että pidät mua tervejärkisenä. Mielipide sekin 😅 Sähän olet ollut varmaan kaikista varovaisin yksityiselämästäsi. Erittäin järkevää.

        Mulla on aivan tarpeeksi tuttuja ja läheisiä oikeassa elämässä eikä mulla ole sellaista draamailun halua että haluaisin hakea ongelmia elämääni. Välttelen muutenkin aina turhia riskejä ja mä näen tuollaisen miitin täysin turhana riskinä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että pidät mua tervejärkisenä. Mielipide sekin 😅 Sähän olet ollut varmaan kaikista varovaisin yksityiselämästäsi. Erittäin järkevää.

        Mulla on aivan tarpeeksi tuttuja ja läheisiä oikeassa elämässä eikä mulla ole sellaista draamailun halua että haluaisin hakea ongelmia elämääni. Välttelen muutenkin aina turhia riskejä ja mä näen tuollaisen miitin täysin turhana riskinä.

        xLiner

        Aah, täyspäinen, ei tervejärkinen. Päähän voi olla täynnä vaikka mitä 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, täyspäinen, ei tervejärkinen. Päähän voi olla täynnä vaikka mitä 😂

        xLiner

        Nimenomaan siinä on pieni ero :D Mutta tuossa suhteessa siis että siitä ei koituisi jälkeenpäin ongelmia uskon sinun olevan järkevimmästä päästä sekä oman että muiden yksityisyyden suhteen enkä usko että sulla olisi mielenkiintoa jonkun muun yksitysiasioita alkaa palstalla levittelemään, kaikista muista ei voi olla ihan varma.

        -harmiseikir-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan siinä on pieni ero :D Mutta tuossa suhteessa siis että siitä ei koituisi jälkeenpäin ongelmia uskon sinun olevan järkevimmästä päästä sekä oman että muiden yksityisyyden suhteen enkä usko että sulla olisi mielenkiintoa jonkun muun yksitysiasioita alkaa palstalla levittelemään, kaikista muista ei voi olla ihan varma.

        -harmiseikir-

        Varman asiasta tekee ainakin se, etten tapaile palstalaisia oikeassa elämässä.

        Tuohon ekaan miittiin voi joku lähteä vakoilemaan, seurailee sivusta, kuuntelee ja kuvaa. Sitten vaan etsii sosiaalisesta mediasta lisää tietoa. Ei tarvitse olla edes varsinainen osallistuja. Vaikka voi olla sekin.

        Ja kyllä. Tällä palstalla on ainakin yksi muumi, joka on taatusti paikalla keräämässä tietoa. Pitkäaikaiset palstalaiset varmasti tiedostavat tapauksen.

        Olenpa varoittannut. Ugh!

        xLiner


      • Anonyymi

        Juu, mietin itse samaa. Noissa on riskinsä kaikkeen tuohon. Mitä oon ihmisiä muutaman suomi24 kautta IRL tavannut, niin heidänkin kanssa juttelin pitkään yksityisestikin tutustuen. Ennen kuin sovin tavata heitä.

        Halusin varmistua millaisiin ihmisiin luotan itseni IRL seuraan. Olen avoin kyllä tiettyyn pisteeseen asti, mutten hyppää tuntemattomaan ja päästä yksityiselämääni helposti edes IRL tapaamiani ihmisiä osalliseksi. Kuten sanoin ihmisistä on usein koitunut harmia.

        Terve varovaisuus. 👍

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan siinä on pieni ero :D Mutta tuossa suhteessa siis että siitä ei koituisi jälkeenpäin ongelmia uskon sinun olevan järkevimmästä päästä sekä oman että muiden yksityisyyden suhteen enkä usko että sulla olisi mielenkiintoa jonkun muun yksitysiasioita alkaa palstalla levittelemään, kaikista muista ei voi olla ihan varma.

        -harmiseikir-

        Nuo on rikos asia, jos kenenkään yksityisasioita vuotaa nettiin tai höpöttelee ihmisistä perättömiä heitä mustamaalaten, niin että tunnistettava ihminen on kohteena.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on rikos asia, jos kenenkään yksityisasioita vuotaa nettiin tai höpöttelee ihmisistä perättömiä heitä mustamaalaten, niin että tunnistettava ihminen on kohteena.

        ❄️

        Se vaan, kun sellaisesta ei seuraa rikosasiana yhtään mitään. Poliisilla ei ole resursseja ja juttu vanhenee. Parempi toimia itse niin, ettei vahinkoa pääse syntymään.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan, kun sellaisesta ei seuraa rikosasiana yhtään mitään. Poliisilla ei ole resursseja ja juttu vanhenee. Parempi toimia itse niin, ettei vahinkoa pääse syntymään.

        xLiner

        Sehän se. Jotkut tapaukset päätyy kyllä käsittelyyn ja tulee tuomioitakin. Mutta yleensä vahinko on jo tapahtunut ja aiheuttanut mittavaa vahinkoa. Joten kyllä tuo ihan järkevää on miettiä mihin ryhtyy ja mitä siitä saattaa seurata.

        Liian sinisilmäisiä koijataan. Maailma on läpeensä kiero ja vaikkei kaikki olekkaan, niin viisasta silti perehtyä tuttaviinsa tietyllä herkkyydellä. Ovatko hölöttäjiä, pääseekö lipsahduksia herkästi ja millaisia muutenkin ovat.

        Ihmisiä ei tietysti ikinä opi tuntemaan, jos kaikkia kavahtaa, mutta malttia ja harkintaa. 👍

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se. Jotkut tapaukset päätyy kyllä käsittelyyn ja tulee tuomioitakin. Mutta yleensä vahinko on jo tapahtunut ja aiheuttanut mittavaa vahinkoa. Joten kyllä tuo ihan järkevää on miettiä mihin ryhtyy ja mitä siitä saattaa seurata.

        Liian sinisilmäisiä koijataan. Maailma on läpeensä kiero ja vaikkei kaikki olekkaan, niin viisasta silti perehtyä tuttaviinsa tietyllä herkkyydellä. Ovatko hölöttäjiä, pääseekö lipsahduksia herkästi ja millaisia muutenkin ovat.

        Ihmisiä ei tietysti ikinä opi tuntemaan, jos kaikkia kavahtaa, mutta malttia ja harkintaa. 👍

        ❄️

        Ja mikä mua itseäni palstalla ärsyttää, niin että puhutaan ohi asianomaisen ja vieläpä hänen asioitaa spekuloiden. Vittu miten ärsyttävää. Juoruakkailua, josta en tykkää yhtään.

        Jos olen paikalla, en tykkää että minusta jaaritellaan ikään kun olisin joku päivän lööppi. ❄️ sitä ja ❄️ tätä.

        Enkä tykkää siitä kenenkään muunkaan kohdalla, se on jo epäluottamuslause, jos ei osaa puhua asianomaiselle itselleen, vaan huutelee sivuun. Oman mielipiteen voi kertoa, muttei muuta. Eikä toisen suulla.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä mua itseäni palstalla ärsyttää, niin että puhutaan ohi asianomaisen ja vieläpä hänen asioitaa spekuloiden. Vittu miten ärsyttävää. Juoruakkailua, josta en tykkää yhtään.

        Jos olen paikalla, en tykkää että minusta jaaritellaan ikään kun olisin joku päivän lööppi. ❄️ sitä ja ❄️ tätä.

        Enkä tykkää siitä kenenkään muunkaan kohdalla, se on jo epäluottamuslause, jos ei osaa puhua asianomaiselle itselleen, vaan huutelee sivuun. Oman mielipiteen voi kertoa, muttei muuta. Eikä toisen suulla.

        ❄️

        Jokainen puhukoon vaan omasta puolestaan, ei muitten.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen puhukoon vaan omasta puolestaan, ei muitten.

        ❄️

        Mua ei sinänsä haittaa, jos musta joku haluaa kirjoitella. Siitä vaan, kaikkihan sen näkee, minäkin, jos satun paikalla lähiaikoina olemaan lukemassa.

        Sekin toimii hyvänä muistutuksena mitä täällä kannattaa itsestään kertoa. Ihan kaikki nousee joskus taas esille. Palsta ei unohda, kaikki kirjoitukset löytyy kun viitsii selailla tarpeeksi taaksepäin. Jokuhan täällä sitäkin harrastaa, nostelee vuosia vanhoja aloituksia etusivulle.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei sinänsä haittaa, jos musta joku haluaa kirjoitella. Siitä vaan, kaikkihan sen näkee, minäkin, jos satun paikalla lähiaikoina olemaan lukemassa.

        Sekin toimii hyvänä muistutuksena mitä täällä kannattaa itsestään kertoa. Ihan kaikki nousee joskus taas esille. Palsta ei unohda, kaikki kirjoitukset löytyy kun viitsii selailla tarpeeksi taaksepäin. Jokuhan täällä sitäkin harrastaa, nostelee vuosia vanhoja aloituksia etusivulle.

        xLiner

        Lähinnä tarkoitan jotain palstakähinöitä, kun joku selvittää asiantuntijana minun motiiveja tai toisen, vaikka kähisijät saisi itse selvittää välinsä.

        Heppamattilat yms. evvk jos joku muistaa mun joskus keroneen asuneeni jossain. Siitä on sata vuotta, kun se on kerrottu ja ajat menny eteenpäin.

        Mutta noin muuten kaikki sekaantuminen ja lietsominen sucks.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitan jotain palstakähinöitä, kun joku selvittää asiantuntijana minun motiiveja tai toisen, vaikka kähisijät saisi itse selvittää välinsä.

        Heppamattilat yms. evvk jos joku muistaa mun joskus keroneen asuneeni jossain. Siitä on sata vuotta, kun se on kerrottu ja ajat menny eteenpäin.

        Mutta noin muuten kaikki sekaantuminen ja lietsominen sucks.

        ❄️

        Kaikki omasta suustani tullut ei haittaa, mutta spekuloinnit ihmisistä ärsyttää. Eri asia, jos sanoa töksäyttää suoraan asianomaiselle näkemyksensä, silloin se on suoraan hänelle asiasta puhumista eikä juorukerhossa rääpimistä.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki omasta suustani tullut ei haittaa, mutta spekuloinnit ihmisistä ärsyttää. Eri asia, jos sanoa töksäyttää suoraan asianomaiselle näkemyksensä, silloin se on suoraan hänelle asiasta puhumista eikä juorukerhossa rääpimistä.

        ❄️

        Voi olla etten mä ihan ymmärrä mitä tarkoitat.

        Palstarähinöissä herää muillakin mielipiteitä ja ajatuksia aiheesta ja kirjoittajista, ja julkisiahan ne rähinät on. Ei palstalla ole mitään yksityistä.

        Mä en myöskään näe että xLineriä voi kauheesti loukata tai provosoidakaan, kun ei se ole sama kuin kirjoittajansa.

        Mutta ehkä meillä on erilaiset "hahmot" täällä. Oot enemmän oma itsesi?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla etten mä ihan ymmärrä mitä tarkoitat.

        Palstarähinöissä herää muillakin mielipiteitä ja ajatuksia aiheesta ja kirjoittajista, ja julkisiahan ne rähinät on. Ei palstalla ole mitään yksityistä.

        Mä en myöskään näe että xLineriä voi kauheesti loukata tai provosoidakaan, kun ei se ole sama kuin kirjoittajansa.

        Mutta ehkä meillä on erilaiset "hahmot" täällä. Oot enemmän oma itsesi?

        xLiner

        Joo, oon oma itseni. Ja tykkään puhua puolestani ja puolustaa itse itseäni.

        Täällä on näitä joitain jotka tekee ihmisistä aloituksia ja sitten niitä porukalla ruoditaan. Ne on ikäviä.

        Mua inhottaa kaikenlainen selkkaus touhu. 🙂

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei sinänsä haittaa, jos musta joku haluaa kirjoitella. Siitä vaan, kaikkihan sen näkee, minäkin, jos satun paikalla lähiaikoina olemaan lukemassa.

        Sekin toimii hyvänä muistutuksena mitä täällä kannattaa itsestään kertoa. Ihan kaikki nousee joskus taas esille. Palsta ei unohda, kaikki kirjoitukset löytyy kun viitsii selailla tarpeeksi taaksepäin. Jokuhan täällä sitäkin harrastaa, nostelee vuosia vanhoja aloituksia etusivulle.

        xLiner

        Pullea kamupoika palstis tänään linkitti minun kommentin jonka joko se itse tai joku muu eilen välittömästi poisti, oli siis joko palstiksella tallessa tai pääsee kirjoitusten historiaan käsiksi. Ehkä pönttis ei ollut kaverista ihan väärässä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullea kamupoika palstis tänään linkitti minun kommentin jonka joko se itse tai joku muu eilen välittömästi poisti, oli siis joko palstiksella tallessa tai pääsee kirjoitusten historiaan käsiksi. Ehkä pönttis ei ollut kaverista ihan väärässä.

        -harmiseikirj-

        Poistetut kirjoitukset kuulemma näkyy rekkautuneilla ilmoituksissa tai jossain. Sieltä kopioitu. Että voit poistaa tällä kertaa foliosuojaukset 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oon oma itseni. Ja tykkään puhua puolestani ja puolustaa itse itseäni.

        Täällä on näitä joitain jotka tekee ihmisistä aloituksia ja sitten niitä porukalla ruoditaan. Ne on ikäviä.

        Mua inhottaa kaikenlainen selkkaus touhu. 🙂

        ❄️

        Mun mielestäni aloitukset jostain kirjoittajasta tai tietynlaisesta ikävästä käyttäytymisestä ovat joskus ihan aiheellisia.

        Selkkaukset usein selvittävät asioita. Mä taas en pidä ongelmien peittelystä ja hyssyttelystä. En kyllä arvosta raivareitakaan.

        Sulla on täysi oikeus puolustaa itseäsi 👍

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni aloitukset jostain kirjoittajasta tai tietynlaisesta ikävästä käyttäytymisestä ovat joskus ihan aiheellisia.

        Selkkaukset usein selvittävät asioita. Mä taas en pidä ongelmien peittelystä ja hyssyttelystä. En kyllä arvosta raivareitakaan.

        Sulla on täysi oikeus puolustaa itseäsi 👍

        xLiner

        Ehkä sellaiset joo. Muttei keksimällä keksityt lynkkaamis ketjut. Mitä niitäkin on täällä välillä ollut.

        Joku inhoo tyyliin jotain ja pystyttää ketjun lynkkaamiseen. Ne on minusta epäkypsien ihmisten touhuja.

        Ja joo, puolustan kyllä itseäni aina, kun koen tarvetta. 👍

        ❄️


    • Anonyymi

      Olisko Turussa mitään vastaavaa?

      No.. Siellä olis kai vaan minä, peris ja trollikka.

      • En tiedä onko, ei ainakaan minun ideoimanani nyt, vaan kaikkeen repeä yksi ihminen. Sinällään voisin hyvin kyllä järkättä settiä Turkuunkin jos itselleni jokin yösija järjestyy, Turku on kiva kaupunki.

        On siellä muitakin, tiedän, mutta en tiedä olisivatko halukkaita tulemaan miittiin, osa luultavasti olisikin.

        Kannattaa itse viritellä miittiä kasaan Turkuun 👍😊


    • Eilen ja tänään oli palstamiitti, minimi osallistuja määrä oli, eli 2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe