Ainut syy miksi söin tässä kahtena päivänä pulaa oli että en ollut syönyt sitä moneen kuukauteen.
Kalorit nousi heti 4200 kaloriin päivässä kun ne aikaisemmin on olleet vain 2300
Lihomisen huomasin HETI koska otan pihtimittaukset nyt joka päivä.
Lihomista EI näe ollenkaan painosta vaan pihtimitta on ainut luotettava tapa todeta lihominen tai laihtuminen.Ne pitää ottaa aina samoista paikoista ja samalla tavalla.Se on huomattavasti tarkempi kuin kehonanalyysimittaukset.
Lihomista tuli ylävatsa 2 mm ja alavatsa 1 mm.Kalorini on olleet nyt muutenkin liian suuret ja liikuntaa liian vähän.
Lihominen olisi estynyt jos liikuntaa olisi ollut enemmän ja kalorit pienemmät.
Nyt uusi kuuri vähän kevyemmällä mutta pitkäkestoisella liikunnalla koska raskas liikunta rasittaa liikaa selkää enkä uskalla sitä vaarantaa.
Raskas liikunta kyllä laihduttaa nopeasti mutta sitä ei kannata aina harrastaa.
Vaikka lajina olisi mikä vain niin raskaassa liikunnassa voi tulla liikuntavammoja.
Alaselkä on vaarassa pyöräilyssäkin jos tekee liian pitkiä ja raskaita lenkkejä.
Kannattaako pullalla lihottaa itseään,nyt kevyttä liikuntaa.
Anonyymi-ap
3
240
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sitten käymme odottamaan Massiivipakaravartijan puolustuspuhetta tuolle satutuokiolle.
- Anonyymi
Mínulla on näköjään títtelí vaíhtunut ”Pedofíílí” ➔ ”Massíívípakaravartíja”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mínulla on näköjään títtelí vaíhtunut ”Pedofíílí” ➔ ”Massíívípakaravartíja”.
Sen varmaan itse tiedät parhaiten, mutta missä on fanina se puolustuspuheenvuorosi? Anna nyt tulla muutama sana puolustusta ap-sadulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488