No pain no gain

Anonyymi-ap

Onko palstalla no pain no gain nimeen vannovia juoksijoita? Jotka tykkää painaa kivunsietoa koetellen. En minä ainakaan. Pyrin viimeiseen asti välttämään tuskaa juostessa. Aina hölkkään mukavuusalueella. Välillä kulkee välillä ei. Pappaiässä sen tietää jo milloin ja miten kulkee.

58

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kipua haluat sietää niin koitapa liivijahtia. Tai sitten voisit ravata sub3h maratonin perässä.

      • Anonyymi

        Stubbhin perään vaan juoksemaan.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178684875

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Rennolla tavolla mukana aina

      • Anonyymi

        Vantaalla nähdään. Alle neljän irvistelemättä.

        Toiset pojat saavat kärvistellä sub3h jahdissaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        HIIT:tti on ihan vammaista. Varsinkin joka päivä tehtynä. Itse en juokse koskaan täysillä. Aina olisi varaa vetää vielä kovempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HIIT:tti on ihan vammaista. Varsinkin joka päivä tehtynä. Itse en juokse koskaan täysillä. Aina olisi varaa vetää vielä kovempaa.

        Jos ei koskaan juokse täysiä et myöskään saa kisoissa itsestäsi kaikkea irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei koskaan juokse täysiä et myöskään saa kisoissa itsestäsi kaikkea irti.

        Kähöllä vaan viiden tunnin HCM


    • Anonyymi

      Kipu ei ole rentoa.

    • Anonyymi

      Yleensä tuota hokemaa eniten hokevat sellaiset jotka eivät ole treenanneet kovaa ollenkaan. Kerran viikossa vähän tuntumahölkkäävät ja niin ovat no pain no gain koviksia.

      • Anonyymi

        Kestävyysurheilussa kovaa treenaamisen no pain no gain tulee määrän kautta. Tuska on se sietämätön pitkäveteisyys tiestöllä tulevista kilometreistä. Jos et tee määrää et saa gainsseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestävyysurheilussa kovaa treenaamisen no pain no gain tulee määrän kautta. Tuska on se sietämätön pitkäveteisyys tiestöllä tulevista kilometreistä. Jos et tee määrää et saa gainsseja.

        Juu. Ei tuskaa ei tuloksia. Hölkkään aina mukavan vähän ja rennosti. Tulokset ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Never easy jos tuloksia hakee

      • Anonyymi

        Näin se vaan menee. Pitää ahnehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se vaan menee. Pitää ahnehtia.

        Ei pidä ahnehtia! Rennosti rallatellen tulos paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä ahnehtia! Rennosti rallatellen tulos paras.

        ahnehdin rennosti


    • Anonyymi

      Aerobisen harjoittelun kipu on hieman erilaista kuin anaerobisen. Mutta kipua sekin on.

    • Anonyymi

      Rento hölkkä ei kipua aiheuta.

      • Anonyymi

        Juu. Rennosti rallatellen. Ja jos ei hölkkä hotsita, niin lepopäivä.


    • Anonyymi

      No mulla kivut loppu kun aloin ostamaan kalliimmat lenkkitossut ja asiantuntija opasti millaiset aktiivisen kuntoilijan kannattaa ostaa ja katsoi samalla jalkani muotoja. No siinä tehtihin hyvät kaupat ja sain laadukkaat kengä, mut kyl ne noin vuodessa pitää aina ostaa uudet. Kirppareilta en viitsi ostaa koska sieltä voi tulla mitä tahansa kenkälaatua eli parhaassa tapauksessa huippulaatua mut huonoimmassa tapauksessa sekundaa. Suosittelen että ostaa kengät ja heti oikein huippulaadukkaat esim semmoset joissa on joustoa pohjissa.

      Kivut lakkaa myös usein jos muistaa venytellä tarpeeksi paljon. Ei riitä välttämättä yksi tai kaksi venytystuokiota viikon aikana vaan enemmän (etenkin jos aktiivinen liikkuja). Kannattaa miettiä myös maasto missä juoksee&hölkätä&kävelee eli suosia enempi hiekkateitä kuin pikiasfalttiteitä.

      Myös oikea esim kävelytekniikka on tärkeää . Voi pahimmassa tapauksessa väärä kävelytekniikka aiheuttaa esim lantionseudun ongelmia, jopa vakavia sellaisia.

      • Anonyymi

        Ja sori unohdin vastata kysymyksees eli en näe viisaana mennä juoksehen kippeenä eli jos on kipuja, niin en juokse.


      • Anonyymi

        No ei kai hullukaan osta mitään kirpparikenkiä? Länään astutuilla en minä ainakaan juokse, 700 kilometriä kun on perus treenikengillä rullattu, jalkaholvin tuki on jo länässä vaikka kenkä ulkoisesti ehjältä näyttäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai hullukaan osta mitään kirpparikenkiä? Länään astutuilla en minä ainakaan juokse, 700 kilometriä kun on perus treenikengillä rullattu, jalkaholvin tuki on jo länässä vaikka kenkä ulkoisesti ehjältä näyttäisi.

        Juu. Käytettyjä en ostaisi, ainoastaan jos halvalla joku myy torissa kerran pari kokeillut väärän kokoisiksi havaitut.


    • Anonyymi

      Miula ei hölkkä aiheuta kipuilua. Toisaalta en kehitykään juuri mitenkään.

    • Anonyymi

      Ei kehity jos ei välillä vähän raasta. No pain no gain.

    • Anonyymi

      No pain no gain -asenteella loppuu harjoittelu nopeasti rasitusvammojen takia.

      • Anonyymi

        Juu. No pain no gain asenne sama kuin never easy. Varmasti loppuu juoksut ennen pitkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. No pain no gain asenne sama kuin never easy. Varmasti loppuu juoksut ennen pitkää.

        En ymmärrä miten joku pystyy painaa never easyllä. Minulla tuska tekee stopin. Juoksen aina rennosti.


    • Anonyymi

      Jos juostessa tuntuu kipua, on jotain vialla. Kipu on varoitus siitä, että asiat eivät ole hyvin.

    • Anonyymi

      Mikä ero on No pain no gain -harjoittelun ja never easy -harjoittelun välillä?

      • Anonyymi

        Never easy on no pain no gainin ammattilaistaso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Never easy on no pain no gainin ammattilaistaso.

        Auttaisiko baltsua jos hän vaihtaisi never easyn no pain no gain -harjoitteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisiko baltsua jos hän vaihtaisi never easyn no pain no gain -harjoitteluun?

        Ei auttaisi. Baltsun pitäisi aloittaa juokseminen always easy mentaliteetilla.


    • Anonyymi

      Joo, kyllähän sitä vähän tuskaa pitää kokea, että kehitystä tapahtuu. Huom. sanonta on no pain no gain, eikä no full pain no gain. Eli pikkiriikkisen pitää epämukavuusalueelle mennä.

      • Anonyymi

        Siulla asenne kohallaan. Mie vaan hölkkään. Always easyllä.


    • Anonyymi

      Tankkeja vastaan juokseminen vaatii harjoitteena juoksemista 40 asteen kuumeessa paljasjaloin kynnöspellolla kasapanosta kantaen. Kuten 44 kesäkuussa.

      • Anonyymi

        Nykypäivän rynnäkkötankki telaketjuin varustettuna saavuttaa helposti 120 km/h nopeuden Ukrainan aropelloilla.

        Passaa alkaa reenaamaan, kasapanoksia vyötäiset täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypäivän rynnäkkötankki telaketjuin varustettuna saavuttaa helposti 120 km/h nopeuden Ukrainan aropelloilla.

        Passaa alkaa reenaamaan, kasapanoksia vyötäiset täynnä.

        Täällä taas tämä sotafanaatikko haaveilee tankeista.


    • Anonyymi

      Juoksun pitää olla tuskatonta. Heti hölkälle stoppi, kun tuntuu pahalta.

    • Anonyymi

      Toimiiko never easy? Zone3 peruslenkkeily? Ahnehtivat ukkelit näyttävät ahdistuneilta somessa.

    • Anonyymi

      Suomessa on kymmeniä tuhansia juoksijoita joista puolet on omasta mielestään kovinkin kiinnostavia

      Voin sanoa että ketään ei kiinnosta tavisplösön treenit tai puuhat

      • Anonyymi

        Juu. Mutta ukot jotka ahnehtii ja tubettaa, se kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Mutta ukot jotka ahnehtii ja tubettaa, se kiinnostaa.

        Ite vaan nautiskelen. Juoksusta ja ahnehtijoiden tubesta.


      • Anonyymi

        Itsehän olen kilpajuoksijapsykoosissa, niin treenaan ja tuuttaan somea maailmalle.


    • Anonyymi

      Jos juostessa tuntuu kipua, jotain on vialla.

    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista juosta liian hitaasti. Mitä hitaampi sitä parempi. Ei pidä ahnehtia.

    • Anonyymi

      Buts ei ole täällä, Kilroy viivähti.

    • Anonyymi

      Miule sykealueet ihan hepreaa. Kuinka korkeilla sykkeillä pitäisi hölkätä?

      • Anonyymi

        Rennosti vuoan.


    • Anonyymi

      Miule tuska hepreaa. Kuinka paljon sitä pitäisi olla kehittyäkseen?

    • Anonyymi

      Kyllä aina pitää hiukkasen puskea lenkillä. Ok, aloitus hitaasti verrytellen, mutta lopussa yläpk:ta. No pain no gain.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa viikossa tuskaa. Sitten lepopäivä, palauttava, perus ja kehittävä harjoitus.

    • Anonyymi

      Yksi kova viikossa ei riitä miule.

      • Anonyymi

        Sama. Kerran viikossa no pain no gain riittää. Muuten läpsyttelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Kerran viikossa no pain no gain riittää. Muuten läpsyttelyä.

        Nopeammin kunto kohoaa kun teek 4x viikossa no pain no gain.


      • Anonyymi00061

        3x viikossa no pain no gain miule. Muuten läpsyttelyä.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        3x viikossa no pain no gain miule. Muuten läpsyttelyä.

        Miulla sama mutta ilman stressiä. Intervalli, lyhyt tempo ja pitkä tempo. Rentoa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe