Mitä tekisit

Anonyymi-ap

jos ihastuisit palstalaiseen?

T. Pullea Kaverityttö

28

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin voi käydä.

• Anonyymi

Miten niin jos. Olen ihastunut, preesensissä.

• Anonyymi

Ja en tee mitään.

• Anonyymi

Olen joskus ihastunutkin. En tee mitään, jos niin käy. Olen varattu, joten jätän asian sikseen. Sinkkuna voisin pyytää treffeille tuossa tilanteessa, varattuna en.

❄️

• Minulle riittää ihastuttavat mielikuvat muista palstalaisista.
      Aina välilllä tulee suuri tarve ilmaista ihastumistaan, mutta olen pysynyt korrektina.
      Kerran itsekontrolli petti ja höläytin eräälle tytölle, mitä ajattelin.

• Anonyymi

Mitä siinä olisi muka tehtävissä?

-harmiseikirj-

• Eihän sille sitten mitään voi😁 ehkä olenkin jo… kukapa tietää🤭

Rohkeasti vaan kysymään treffeille!🤩

• Anonyymi

Nyt on pakko tunnustaa en ole koskaan ihastunut terveisin mies 48v kohta 49v

• Anonyymi

Toivottaisin kaikille palstalaisille joka aamu hyvää huomenta.

T. Pullea Kaveripoika

• Kysyisin tunteeko hän mahdollisesti samoin. Toki en sitä heti ihan suorilta ilman alustavaa keskustelua ja tunnustelua tekis että onko mahdollista että hän voisi samoin tuntea mutta jos siltä vaikuttaisi niin kysyisin ja tekisin omat tunteeni selviksi.🙂.

• Anonyymi

Kysy tolta toiselta kaveripojalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy tolta toiselta kaveripojalta.

Eipä oo mitään tarvetta eikä syytä miksi sellaisia hältä kyselisin. Sä voit itte kysyä kun kerran kiinnostunut oot.😄.

• Anonyymi

Näen kyseisen tilanteen ERITTÄIN epötodennäköisenä skenaariona. N50

• Anonyymi

Luultavasti olis helpoin ratkaisu tappaa itsensä terveenä en sitä ainakaan pitäs

• Anonyymi

Huh, en mitään, hyvä ihme! Ei voi tietää, miten harhoissani olisin :)

• Anonyymi

Onko joku tehnyt joskus jotain?

• Anonyymi

Olin joskus toisella palstalla ihastunut palstalaiseen, mieheen. Koska olin/olen varattu, en tehnyt mitään, tietenkään. Tai tein sikäli, että aloin kuvitella näkeväni hänet muissa rekatuissa ja puskissa. Kuvittelin hänellä olevan monia nikkejä. Myöhemmin selvisi, että ei ollut, noloa. Tulin tiuskineeksi sitten sekä hänelle että muille nimimerkeille, täysin aiheetta. Sekä rekattuna että puskista. Onneksi hän ei enää ole näillä palstoilla. En tosin itsekään enää samalla lailla täällä viihdy. Palstaihastuminen johtaa palstakoukuttumiseen, niinhän se on.

• Anonyymi

Kenestä oli kysymys?

• Anonyymi

Ja se on hullujen hommaa.

• Anonyymi

En tiiä tuosta palstakoukuttumisestakaan ihan välttämättä, tähän koukuttuu lähinnä (ainakin minä) siksi, että täällä on vilkasta tämä vuorovaikutus toisin, kuin omassa arjessani IRL. Ja minulla on joskus kova tarve vuorovaikutukselle.

Sen tästä saa, vuorovaikutuksen tarpeen tyydytetyksi ja erilaisten asioiden pohtimisenkin toisinaan.

Ihastuminen koukuttaa lähinnä ihastukseen. Tekisi mieli höpöttää jatkuvasti sen ihastuksensa kanssa, muttei vaan voi ruveta kuormaksi kellekkään.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä oli kysymys?

Serpicosta tietenkin.

• Ei niin voi käydä, koska olen varattu. Katson tätä palstaa ainoastaan keskustelufoorumin vinkkelistä. Tämä on minulle viihdettä ja mukava ajankulua.
      Jos tämä olisi joku deittipalsta, tuskin viihtyisin täällä. Olen täällä vain höpöttämässä, en hakemassa kumppania, enkä parisuhdetta. Asennoidun palstaan täysin neutraalisti.

Etsin palstalta vain mukavia ja kohteliaita keskustelijoita, jotka haluavat vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä erilaisista asioista, sekä huumoripläjäyksiä piristämään päivää. Se riittää. 😊🌺

• Anonyymi

Niin onneton en koskaan ole😁💩

• Anonyymi

Siis että ihastuisin palstalaiseen. Mielikuvitus hahmoon? Minulle ei pulleudet merkkaa mitään . Olkaa niin pulleita kun tykkäätte. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis että ihastuisin palstalaiseen. Mielikuvitus hahmoon? Minulle ei pulleudet merkkaa mitään . Olkaa niin pulleita kun tykkäätte. 💩

Se että joku on pullea,vanha eli iäkäs, köyhä ,rikas ,kouluja käynyt ja käymätön.tms . On aivan yhdentekevää. Nämä jotka näihin meriitteihin itsetuntonsa rakentaa. .. niitä en kelpuuta. Ja onneksi mun ei tarvii😁💩

• Mulla nyt ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa yhteyttä. Ajattelin kattotaan nyt lähteekö tästä mitään. Lähti, enempi kuin osattiin odottaa. Eikä kumpikaan edes etsinyt mitään kumppania. Mutta minkäs teet :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8737
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6700
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6469
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5241
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4437
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe