Ja energiat on päin prinkkalaa.
Taas ei maadoitus toimi.
18
235
Vastaukset
- Anonyymi
Tåtä se on . Hämäystä. Vedätystä. Asiat ei parane. Huononee.
- Anonyymi
Kaikki toiveet on hämäystä. Kaikki huononee koska maailmankaikleus käy kohti loppua. Oletko eri mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki toiveet on hämäystä. Kaikki huononee koska maailmankaikleus käy kohti loppua. Oletko eri mieltä?
Nyt juuri ihan kaikki ennustajat ja kanavoijat, ovat ennustaneet muutosta. Yksi tosin tuumasi, että loppuvuosi mennään näillä.
Mitä sinä itse uskot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt juuri ihan kaikki ennustajat ja kanavoijat, ovat ennustaneet muutosta. Yksi tosin tuumasi, että loppuvuosi mennään näillä.
Mitä sinä itse uskot?En usko että ainakaan parempaan muutosta tulee. Se on tämä aika mitä elämme. Ei hyvää aikaa. Ei vuosi kymmeniin,satoihin. Turha on tyhjässä toivossa elää. Mitä mieltä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että ainakaan parempaan muutosta tulee. Se on tämä aika mitä elämme. Ei hyvää aikaa. Ei vuosi kymmeniin,satoihin. Turha on tyhjässä toivossa elää. Mitä mieltä ?
Mutta kun sitä kylvää, mitä niittää. Jos elät epätoivossa, niin mistä sitä hyvää tulisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun sitä kylvää, mitä niittää. Jos elät epätoivossa, niin mistä sitä hyvää tulisi?
Ei mitään niin. Mutta turhaan toivoonkaa ei liene hyvää tuudittautua. Pettyy vaan turhiin lupauksiin.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869436y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sitä sanotaan, että syö prosessoimatonta ruokaa ja juo paljon vettä. Tepsiikö tuo?
- Anonyymi
Vatsa kiittää tai ainakin protestoi hieman vähemmän, kenties.
Elon entropiaa sekin liennee.. - Anonyymi
Enpä usko. Aika heppoinen olettamus että tuolla maailma parantuisi. Kysymys lienee suuremman luokan asioista. Johan tuon maalaisjärkikin kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko. Aika heppoinen olettamus että tuolla maailma parantuisi. Kysymys lienee suuremman luokan asioista. Johan tuon maalaisjärkikin kertoo.
Jokainen pienen pieni yksilö luo maailman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen pienen pieni yksilö luo maailman.
Toivotaan niin. Jos hyvää tahtoo🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan niin. Jos hyvää tahtoo🤗
Hyvästä on hyvä lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästä on hyvä lähteä.
Näinpä! ♥️
- Anonyymi
Liiallisesta veden juonnistakin ,voi saada myrkytyksen.
- Anonyymi
Suorita madotus ja energiat käynnistyy
- Anonyymi
Meillä kuusella madottavat ittiäsä 4päivää. Enrgiaa näyttää piisaavan.
- Anonyymi
Te tahdotte hyvää. Vaikka kuin puihin menisi,tahtonne on hyvä. Kiitos siitä. Ihailtavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263948- 453146
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512816
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262216Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978- 411938
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511918- 291766