Olen ihmisvihaaja

Anonyymi-ap

Olen ihmisvihaaja
Olen koko elämäni pienestä asti
Nähnyt ihmisten itsekkyyden
Halun hyväksikäyttää heikompia
Minä olen se heikko
Kuinka voisin pitää ihmisistä?

Olen kaikin tavoin suosittu
Näyttelijä
Muut luulevat että välitän
Oikeasti vihaan
Olen ihmisvihaaja

-nainen

43

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No wittu. Mikäs siinä sitten, mutta miksi ätmi henkilöit tämän aloituksesi koetko, että ihmisiin nihkeästi suhtautuva nainen triggeröi jotenkin tyyliin , että soittakaa kirkon vanhimmat paikalle hänessä asuu demoni tai vastaavaa väsynyttä hevon kukkua

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­­N­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17870179x

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kyllä se on tullut vuosikymmenten aikana selväksi ätmi että katkeruutesi kuorrutettuna vihalla on istutettu jo lapsuudessa pikkupoikaan joka nykyään tulee ilmi puskista huudellen ja naamioituen naiseuteen keskustelupalstoilla

• Anonyymi

Juuri näin, millainen hiirulainen piiloutuu naisen roolin taakse näissä pohdiskeluissaan…?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, millainen hiirulainen piiloutuu naisen roolin taakse näissä pohdiskeluissaan…?

Nainen yhä olen

• Anonyymi

No niinhän kaikki järkevät on.

• Anonyymi

Tota just. Olenko vaan liian älykäs tähän maailmaan ?

• Anonyymi

Eli sinä olet itsekäs, etkä välitä muista.

• Anonyymi

En todellakaan välitä itsekkäitä hyötymistä tavoittelevista ihmisistä. Esim eläimistä välitän ja pidän niistä huolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan välitä itsekkäitä hyötymistä tavoittelevista ihmisistä. Esim eläimistä välitän ja pidän niistä huolta

Eli olet hyvin itsekäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet hyvin itsekäs.

Niin sitten. En vaan siedä enkä jaksa ihmisiä. Parempi että minulla on vaan henkilökunta.

• Anonyymi

Yym, onhan noita nähty sen verran paljon epämukavia ihmisiä, ettei juuri mieli tee ihmisten seuraan mennä. Tai ainakin valikoi huolella seuransa.

❄️

• Kuulostaa siltä että sinun ei ole hyvä olla nahoissasi. Ihmisistä oppii pitämään vasta kun rakastaa ensin itseään.

• Anonyymi

Miten voisi pitää hyväksikäyttäjistä tai itsekkäistä?

• Anonyymi

Nimenomaan niin päin, että kun pitää tarpeeksi paljon itsestään, ei voi mitenkään pitää kaikista änkyröistä.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan niin päin, että kun pitää tarpeeksi paljon itsestään, ei voi mitenkään pitää kaikista änkyröistä.

❄️

Siis jos yhtään on elämässään kohdannut epäjohdonmukaisia ja epäreiluja ihmisiä. Kaikista ei mitenkään voi pitää. Sietää voi juuri ja juuri.

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voisi pitää hyväksikäyttäjistä tai itsekkäistä?

No se on eri asia, jos antaa ihmisten hyväksikäyttää itseään. Jos rakastaa itseään, ei niin anna muiden itseään kohdella. Muita ei voi muuttaa. Ainoastaan itseään.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

No se on eri asia, jos antaa ihmisten hyväksikäyttää itseään. Jos rakastaa itseään, ei niin anna muiden itseään kohdella. Muita ei voi muuttaa. Ainoastaan itseään.

Mitä enemmän rakastaa itseään sen vähemmän haluaa olla itsekkäiden ihmisten kanssa tekemisissä. Kyse voi olla älyn lisäksi myös itsensä suojelemisesta

• Anonyymi

Näin se menee, aina joku on roskaa jonkun toisen kengänpohjassa, hyvin harvassa ovat ihmiset joihin tuntee halua tutustua, edes pintapuolisesti

• Anonyymi

Et ole ainoa. Arkielämässä vaatii minulta aika paljon ponnistuksia että sietäisin ihmisiä. Ne joutuu usein juomaan siedettävimmiksi ja mukavimmiksi, jos heidän seurassa meinaa jokusen tunnin viihtyä. Minua ei tosin niinkään paljon vituta ihmisten itsekkyys ja muu sellainen paska. Eniten minua vituttaa ihmisissä ihmisten tyhmyys. 95% ihmisistä on idiootteja. Ja se oli varovainen arvio.

• Maailma on julma ja raaka paikka toisinaan ja jotkut ihmiset pahoja. Silti useimmiten maailma on täynnä kauniita ja hyviä ja ihania asioita ja suurin osa ihmisistä ei ole hyviä tai pahoja vain inhimillisiä ja sitten on niitä todelle ihania, hyviä ja sielultaan kauniita ihmisiä jotka lämpöä ja rakkautta levittävät ympärilleen ihan lähes jokaiseen jonka kohtaavat. Voin ymmärtää tunteesi ja nähdä mistä ne saattavat johtua kuitenkin vaikka oon elämässäni nähnyt ja kokenut paljon pahoja ja synkkiä asioita niin ite olen erimieltä kanssasi ja kovin pahoillaan että noin koet.😊.

• Anonyymi

Kun nyt kerran samalle aaltopituudelle päästiin niin kerropa kuinka monta vuotta sua on raiskattu harjalla perseeeseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kun nyt kerran samalle aaltopituudelle päästiin niin kerropa kuinka monta vuotta sua on raiskattu harjalla perseeeseen?

No niin ei oo tehty kyllä mutta muulla tapaa on ollu rankka elämä kyllä. Tosi ikävää jos sulle on joku sairas yksilö noin tehnyt ei sitä pitäis kenenkään joutua kokemaan ja kuten sanoin ymmärrän kyllä että se saa vihaamaan ihmisiä mutta tosiasiahan kuitenkin on onneksi että ne sairaat yksilöt on niitä poikkeuksia.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No niin ei oo tehty kyllä mutta muulla tapaa on ollu rankka elämä kyllä. Tosi ikävää jos sulle on joku sairas yksilö noin tehnyt ei sitä pitäis kenenkään joutua kokemaan ja kuten sanoin ymmärrän kyllä että se saa vihaamaan ihmisiä mutta tosiasiahan kuitenkin on onneksi että ne sairaat yksilöt on niitä poikkeuksia.🙂.

Kyllä, sairaat on sairaita mutta hyvätkin ihmiset ovat valmiita hyötymään minusta jos vaan tilaisuus suodaan. Olen siis psyykkisesti sairas mutta se ei ketään hidasta. En osaa pitää puoliani.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, sairaat on sairaita mutta hyvätkin ihmiset ovat valmiita hyötymään minusta jos vaan tilaisuus suodaan. Olen siis psyykkisesti sairas mutta se ei ketään hidasta. En osaa pitää puoliani.

Kuulostaa ikävältä ja olen pahoillani puolestasi. Silti kyllä ite uskon että eivät nyt ihan kaikki vain halua hyötyä sinusta vaikka mahdollisuus oliskin. Varmasti on myös ihan oikeasti susta välittäviä ja sun parasta tahtovia ihmisiä. Täyttä totuuttahan mä en kuitenkaan voi tietää kun en sua enkä sun tilannetta tunne mutta noin ainakin tahtoisin uskoa ja todella toivon että niin on. Voin kyllä tietenkin olla väärässäkin eihän se aina ikäväkyllä noin mene.😊.

• Anonyymi

Mjaa, voihan olla että se epämukavin ihmiselle olisi ihminen itse?
      Usein noin onkin, sitä ei vain tiedosteta?!

AV

• Anonyymi

Nää on vaikeita kysymyksiä et miks jotkut sietää ihmisten pahuutta ja jotkut ei

• Anonyymi

Vastapalloon vaan se on elämän päämäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastapallo-liike ei siedä minkäänlaista alistamista ja väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastapallo-liike ei siedä minkäänlaista alistamista ja väkivaltaa.

Väkivaltaan vastataan suuremmalla väkivallalla. Fight fire with fire.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai pahiksille pitää näyttää närhen munat

• Anonyymi

Jos jokaiseen fyysiseen, älylliseen tai henkiseen haasteeseen vastaisi maksimaalisesti..
      Aika hankalaa olisi sekin, vaikkakin houkuttelevaa.
      Laskemme siis tuhanteen hymyn kera.
      Snadi hymiö.

• Anonyymi

Älykkäät ihmiset tekevät maailmalle karhunpalveluksen antaessaan tyhmempien käyttöön välineitä joilla tyhmät voivat toteuttaa tyhmyyttään yli omien kykyjensä.

Ainut älykäs älykäs ihminen taisi olla ydinpommin keksijä.

Kun älykkäät ihmiset olisivat jättäneet älynsä jakamatta, olisi nykyihminenkin vain puussa mölyävä apina, ja sellainenhan ihminen on.

• Anonyymi

Parempi ettei tätä täydennä.

• Anonyymi

Amen!

• Anonyymi

Kiitos samoin. En voi sietää ihmisiä. Juttelen vain eläimille.

• Anonyymi

Mjaa

Minusta tässä rimpsussasi ei näy jälkeäkään ihmisvihasta.

Ihmisvihan ydin ei liity oikeastaan millään tavalla ihmisiin, vaan eläimiin.

((hihitystä)

• Anonyymi

Mjuu

Ihminen joka vihaa ihmisyyttään on mielenkiintoinen alue käyskennellä, raapia itseään ja roikkua yhdellä kädellä ojentuakseen toisella seuraavaan.

Perin vaikea tapaus.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Ihminen joka vihaa ihmisyyttään on mielenkiintoinen alue käyskennellä, raapia itseään ja roikkua yhdellä kädellä ojentuakseen toisella seuraavaan.

Perin vaikea tapaus.

(hirn)

Mjoo

Kun ensin määrittelee itselleen mitä ihmisyydellä tarkoittaa (noin omaan käyttöön), ja sitten erottaa tämän ihmisyytensä muista ihmisyyksistä, niin voi aloittaa julkisen keskustelun itsensä kanssa omasta ihmisyydestään, ei toisten.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Kun ensin määrittelee itselleen mitä ihmisyydellä tarkoittaa (noin omaan käyttöön), ja sitten erottaa tämän ihmisyytensä muista ihmisyyksistä, niin voi aloittaa julkisen keskustelun itsensä kanssa omasta ihmisyydestään, ei toisten.

(hihitystä)

Tämä mjoo horina kertoo vielä kriitisemmästä tilanteesta kuin Jeesus kolumbus tai rankat vuodet. Onko ätmi hermostunut olo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä mjoo horina kertoo vielä kriitisemmästä tilanteesta kuin Jeesus kolumbus tai rankat vuodet. Onko ätmi hermostunut olo?

Ps kyllä minä niin mieleni pahoitin 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

(hihitystä)

Vihan synty

Matkattuani syvemmälle, löysin tuulen, joka oli juuri murtanut jään järveltä, ja nyt keinutteli sen palasia rantakivikossa. Muita ääniä ei ollut, ellei sanonut mitään.

Vieläkään en voi käsittää sitä, että tämä kaikki on minussa, kaikki nämä äänet ja tuoksut. On kuin itseni ja kaikkeuden väliltä puuttuisi raja. Ei se ole yksinäisyyttä, se on loputonta yksinäisyyttä.

(hihitystä)

• Anonyymi

Kuitenkin kurotat ihmisiä kohti, eli välität.

Muuten et olisi tehnyt tätä aloitusta.

Niin. Se on ihmisen osa, välittää. Se voi vituttaa, mutta helpottaa kummasti kun sen hyväksyy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe