Tämä oli kiinnostavalta kuullostava idea mutta harmi vaan että toteutus on menty sieltä missä aita on matalin. Pisteet päivittyvät päivien viivellä, kamala käyttää kännykällä, ei saa luotua omia kaveriporukan liigoja jne. Hyvä että on tehty mutta olisi sitten tehty kunnolla.
Vaahteraliiga pick your squad-fantasy
Anonyymi-ap
7
797
Vastaukset
- Anonyymi
Paska mikä paska. Ihme että tuotakin skeidaa pitää hehkuttaa joka tuutista, vai saako toimari siitä hilloa liiton kassaan???
- Anonyymi
Toi on vielä testissä oleva beta versio. Otetaan ihan rauhassa.
- Anonyymi
On sunnuntai ja edes torstain pelien pisteitä ei ole vielä olemassa. Vie mielenkiinnon koko fantasysta.
- Anonyymi
Taitaa tulla kaikkien kierroksen pelien pisteet kerralla, ja maanantaisin aina tulevat pisteet
- Anonyymi
Eipä ole taas pisteitä näkynyt vielä edes torstain peleistä, miten voi olla noin vaikeaa.
- Anonyymi
Tämä onkin sitten kaikessa hiljaisuudessa kuollut ja kuopattu???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420