Tänne luokseni hauskaa pitämään.
Vastaukset 19
No ei kai siinä sitten mitään, jokainen tekee mitä itse haluaa... onnea, kai?
Tuleeko ne Woltilla? Onko toimitus tarpeeksi nopea? Mikä on hinta-laatusuhde?
😂- Anonyymi
Ei tinderistä ne kaksi korkeakoulutettua tulee jos pitää aikuisemmista naisista ja jos nuoremmista niin korkeakoulu opiskelijoita eli tinderistä ne tytöt tulee
- Anonyymi
Jos tykkää ja on pörssi kunnossa niin miksi ei. Omalla kohdalla prostituoidut on ei kiitos. En ole koskaan maksanut seksistä mutta olen sitä kyllä saanut.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että ne ilmaiset tulee lopulta todella kalliiksi , luulet vaan että et maksa sexistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin on että ne ilmaiset tulee lopulta todella kalliiksi , luulet vaan että et maksa sexistä.
Käsiseksi on ilmaista ja kaiken lisäksi parasta.
- Anonyymi
Mikä oli aloituksen pointti, arvaten palstan aktivointi ?
- Anonyymi
Toinen on palstan sinkkunainen.
- Anonyymi
Samanlainen palvelu kuin KotiPizza, KotiNainen, mistä voi tilata nappulaa painamalla kotiin erilaisia naisia kuvastosta.
- Anonyymi
Paneppa nekin paksuksi sitten.
- Anonyymi
Eixois, helpompi. Pitää fyrkat. Pitelemättömän Hauskaa, iltaa
- Anonyymi
Hyvä, että kaksi saavat pitää keskenään hauskaa, kun sinä vaan palstailet.
❄️ - Anonyymi
Siitä vaan
- Anonyymi
Kyl naisenkin voi tilata. On niitä sivustoja jossa maksu naisiin saa yhteyden ja ne tuulee kylään jos hinnasta sopii.
- Anonyymi
Juuri näin tässä parasta antia mi
tä ilmaiseksi saa. - Anonyymi
Nus nus
- Anonyymi
Parhaat miehet tilaa maksullisia naisia. Ne ei jää roikkumaan ja mies voi olla vapaa.
- Anonyymi
Naimisissa oleva mies ei ole VAPAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512