Mikä on ajan (eli amorfisen, laajenevan/supistuvan aika-avaruuden) vastakohta?
Fasaaniteoria avaa maailmankaikkeuden suuret salaisuudet
12
489
Vastaukset
- Anonyymi
universumi, joka muuttuu kauttaaltaan menneisyydestä tulevaisuuteen 'koko ajan'. ?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874099e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Vastaus on energia. Fasaaniteoria lanseeraan uuden käsitteen, joka on aika-energia-avaruus.
Miettikää millaista voisi olla aika-energia-avaruuden potentiaalienergia, jonka lepomassa on nolla?Energialla ei ole aikaa, eikä tilaa. Energia on riippumaton asia aika-energia-avaruuden rakenteessa. Musta-aukko kaareuttaa aika-energia-avaruuden potentiaalienergiaksi. Madonreikä on tukittu energialla!
- Anonyymi
höyhenpuvussa kirjoitti:
Energialla ei ole aikaa, eikä tilaa. Energia on riippumaton asia aika-energia-avaruuden rakenteessa. Musta-aukko kaareuttaa aika-energia-avaruuden potentiaalienergiaksi. Madonreikä on tukittu energialla!
Kyllä musta-aukko on suuri massainen, mutta sen ydin voi olla energia muodossa massattomana lepoenergiana, esim potentiaalienergia. Jos oikein ymmärsin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä musta-aukko on suuri massainen, mutta sen ydin voi olla energia muodossa massattomana lepoenergiana, esim potentiaalienergia. Jos oikein ymmärsin?
Suhteellisuusteorian mukaan suuri massa vääristää aikaa. mustaan aukoon tippuminen voisi kestää miljardeja vuosia. meistä nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisuusteorian mukaan suuri massa vääristää aikaa. mustaan aukoon tippuminen voisi kestää miljardeja vuosia. meistä nähden.
Lisksi ne voi olla mustia, koska niitä ei ole ajassamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisuusteorian mukaan suuri massa vääristää aikaa. mustaan aukoon tippuminen voisi kestää miljardeja vuosia. meistä nähden.
Kyllä. On siinä teräväkärkisessä ruuvissa jenkoja riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisksi ne voi olla mustia, koska niitä ei ole ajassamme.
Energia on ajatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Energia on ajatonta.
Jaa onko? Entalpia kasvaa kaikesta toiminnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Energia on ajatonta.
Ei ehkä ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä ole!
Onko "Energiaa" Ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613