Järkyttävä trikoomuoti

Anonyymi-ap

Tämän vuoden Valtiopäivien avajaisissa sanoi joku uusi nuori naiskansanedustaja näin: Tähän tilaisuuteen oli legginsien käyttökielto, jota minä ihmettelin ! Valtiopäivien avajaiset ovat erittäin arvokas tilaisuus jota tulee kunnioittaa tyylikkäällä ja hyvällä pukeutumisella. Eräs vanhempi mies sanoi minulle kerran, että nykyajan naiset alentavat itse itsensä pukeutumalla ylikireisiin ja paljastaviin trikoohousuihin ihan joka paikkaan ! Minä olen itse aivan samaa mieltä ! Tässä ei ole kysymys naisen koosta, onko joku nainen laiha tai lihava tai jotain siltä väliltä tai minkä ikäinen nainen on, onko nainen nuori tai vanha tai jotain 15 - 85 ikävuoden väliltä. Jotkut nuoret naiset eivät käytä edes minkäänlaisia alushousuja tiukkojen trikoiden kanssa ja niin lantiolta näkyy selvästi kaikki pimpat, vaot ja pakarat ! Kyllä itseään kunnioittavan aikuisen naisen pitäisi ymmärtää, että trikoiden kanssa kuuluu käyttää joko pitkää puseroa, tunikaa tai hametta, että pakarat ja lantio on peitossa. Ja tulevaa kesää ajatellen, kireät trikoot ovat varmaan kuumat pitää ainakin hellepäivinä. Onhan olemassa erilaisia shortseja; Farkkushortseja ja bermudoita ja kangasshortseja ja kaikenlaisia hyvännäköisiä hameita: Puolihameita, kokohameita ja kesämekkoja. Nykyään kesämekot ovat mielestäni aivan ihania ja naisellisia. Kesämekon kanssa ei tarvitse käyttää trikoita eikä sukkahousuja jos on lämmin päivä ja niin mahdolliset kauniit naisten sääret pääsevät oikeuksiinsa. Ennen ihmiset pukeutuivat aina paremmin esim. mennessään teatteriin , konserttiin, syntymäpäivä juhliin ja varsinkin mennessään johonkin arvokkaaseen juhlatilaisuuteen. Silloin niihin ei menty farkuissa, legginseissä tai lenkkitossuihin tai tennareihin pukeutuneina. Ihmisillä oli parempi ymmärrys siitä, miten pukeudutaan paremmin ja siis varsinkin johonkin juhlatilaisuuteen. Tyylikkäällä ja hyvällä juhlapukeutumisella kunnioitetaan itse juhlatilaisuutta ja varsinkin juhlien kohteena olevaa ihmistä.

9

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvinaisen totta ! Ne hiton trikoot tai jumppahousut joka paikassa , jopa juhlissa. Pientä rajaa, ollaan muka nuorekkaita

      • Anonyymi

        Todellakin,tunika tai pitkä paita,hame päälle jos nuo piukat hirveät trikoot on päällä. Vähän itsekunnioitusta naiset kehiin.


    • Anonyymi

      Varmaankin oli viherpiiperö.
      Aikoinaan eräs piiperö oli istuntosalissa,
      koinsyömä villapusero päällä ja kumisaappaat jalassa.

      Eräs piiperö oli itsenäisyysjuhlissa,ja perseenpäällä oli roiskeläppä,
      ja kauhtunut t paita päällä.

    • Anonyymi

      Minäkin käytän sukkahousuja vaikka olen mies.

    • Anonyymi

      Legginsit=kansallisvaate . Niinkuin ennen oli tuulipukukansa

    • Anonyymi

      Niinpä. Mutta elämme 2023.Ihmiset ottaa malin pukeutumisesta mitä tulee Usa,Ranska,Italia muoti viikoilta.Toista oli aika ennen dikimaailmaa.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni kannattaa käyttää sukkahousuja kesämekonkin kanssa (jos ei nyt ihan tukala helle ole). Sukkahousuun verhotut sääret ovat paljon kauniimmat kuin paljaat sääret.

    • Anonyymi

      TÄYTYY PUKEA MUSTAA TIUKKAA KUMIA KUMIHOUSUT ON MUKAVAT JALASSA JA PITKÄT NAHKA SAAPPAAT VAIKKA MIES OLENKIN.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe