Tulin kokeiltua Tata plantur 39 hoitoainetta hiuksiin kun olin kuullut tästä hyviä arvosteluja hoitoaineena..
Levitin aineet hiuksiin ja annoin vaikuttaa muutaman minuutin ja pesin pois. Minulla ei ollut mitään ihotuntemuksia mutta kun katsoin peiliin pesun jälkeen. Oli kasvoissa rakkuloita ja posket ja kaula olis selvästi turvonneet...en ole tietoinen että olisin millekään aineelle allerginen mutta voisiko tämä olla allerginen reaktio...
Luulin että tämä olisi ollut melko luomu tuotetta kun on melkein päivittäiseen käyttöön tarkoitettu
Plantur 39 ja allergia
8
611
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä oli ruskeilla hiuksille tarkoitettu hoitoaine jonka pitaisi sävyttää hiuksia useamman käyttökerran jälkeen mutta ainakaan tämä ensimmäinen kerta ei näyttänyt olevan vaikutusta muuta kuin näppylät ja turvotus naamalle
- Anonyymi
En ole värjännyt koskaan hiuksia joten minulla ei pitäisi olla hiusväri allergiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole värjännyt koskaan hiuksia joten minulla ei pitäisi olla hiusväri allergiaa
Mistäs tiedät , kun et ole koskaan käyttänyt mitään väriaineita.
- Anonyymi
Nyt näin aamulla näppylät on melko lailla hävinneet mutta turvotus vielä selvästi näkyy
- Anonyymi
Hiuksethan kasvaa tupista. Leikkaako planttu.
- Anonyymi
Olen käyttänyt sekä hoitonestettä että ruskeaa värjäävää shampoota ja hoitoainetta. Hiukset ovat tuuheat ja hyvinvoivat. Ja päänahkakin lakannut kutisemasta. Tykkään.
- Anonyymi
Kiva että jollakin toimii. Käyttäjä arvosteluista en löytänyt keneltäkään samoja oireita mitä minulle aiheutti ..aineet lentää nyt roskiin
Täytyy kai ehkä hakeutua myös allergia testeihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737