Kuten me kaikki hyvin tiedämme, niin fiktiivinen palstasankarimme ei juuri kuvia kumartele.
Mutta
On olemassa jotain, joka olemassaolollaan luo ylimääräisen elementin tähän harmaaseen eminenssiimme luomatta harmautta sille lisää.
Eli vähän kuin tylsyydessä olisi terä.
(hirn)
Fineaun ote palstasta on illuusio
11
224
Vastaukset
- Anonyymi
Aha funeau onkin todellisuudessa fineau, isänmaallisuutta vai yläluokkaisuutta?
- Anonyymi
Mjaa
Yksinkertainen kirjoitusvirhe, joita viljellessä sato on suurin.
Fine
(hihitystä)
- Anonyymi
Sateenkaari on sellainen, joka tuo väriä harmauteen. Siinä se ylimääräinen, joka ei olekkaan ylimääräinen vaan täyttävä.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että Funis on ihastunut johonkin naiseen.
- Anonyymi
Funis on tyhjän nauraja, joka ei kykene kirjoittamaan asiaansa yhteen viestiin. Mitään asiaakaan hänellä ei ole. Kunhan vain sekoilee ja vastailee itselleen.
Aluksi se oli hauskaa, nyt vain ärsyttävää. Noh, meitä on moneen junaan ja funis on aseman pultsari.
>simiti< - Anonyymi
Dimitri Simiti on kuin rämisevä peltikori. Kilinä, kolke ja meteli edeltää ilmestymistään kuin death metal ja saa astahtamaan hieman taaksepäin. Unohdin eiliseen lisätä järkytyksen jonka juuri muistin.
Aah. Tämä lestailu virkistää minua suunnattomasti. Taidan tomutella raviradalta päälleni hieman lisää tuhkaa.
:)
https://youtu.be/gzoM9n2xCLs- Anonyymi
Annappas funis olla tuon viereisen raviradan. Sinne on kuitenkin ripoteltu entisen naisystäväni tuhkat.
>simiti< - Anonyymi
Niin musalinkki unohtui. Ei sitä aivovammainen kaikkea muista. Mutta tässä ole hyvä: https://youtu.be/rehve53QtSw
>simiti<
Höhöö. Olen vapaalla ja aion siis olla pallona Pönttiksen jalassa. Öitä.
- Anonyymi
sairas mies sairaalle miehelle?
en tunne edes koleaa myötätuntoa. Anonyymi kirjoitti:
sairas mies sairaalle miehelle?
en tunne edes koleaa myötätuntoa.Pönttönainen on pönttönainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v15168Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3741879Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2441639Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281619Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2601219- 731043
- 581014
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729