https://www.keski-uusimaa.fi/paikalliset/5968096
kovat on
ajat
vai mitä tuumaa rovaniemen asukkaat
Poliisi ohjeistaa, etteivät nuoret liikkuisi yksin juna-asemilla edes päiväsaikaan
19
500
Vastaukset
- Anonyymi
Missä uskaltaa lomailla?
Hesa ja turku vaarallisia paikkoja?- Anonyymi
Tampere?
- Anonyymi
Matut valloittaneet Suomen. Ok.
- Anonyymi
Älä höpötä
- Anonyymi
Mihin katosi maailman onnellisimman kansan turvallisuus? Aivan muutamassa vuodessa Suomi on luisunut monessa asiassa huonompaan suuntaan. Kansalaisten pahoinvointi vyöryy voimalla joka puolelle, nuorten mielenterveysongelmat, koululaisten taitojen rapautuminen, terveydenhoidon ongelmat ja ikääntyvän väestön huono hoito tätä päivää. Päättäjät elävät omassa kuplassaan ja erkaantuneet tavallisten ihmisten arjesta niin paljon, että asiat vain heikentyvät.
Ikävää, jos täällä pitää oikeasti pelätä. Päivittäin saamme tietoa esimerkiksi siitä, että jo kouluikäiset lapset kiusaavat ja rötöstelevät ikäistensä keskuudessa. Mihin tämä johtaa ja millainen tulevaisuus odottaa lapsia jotka jo nyt ovat luisuneet rikosten tielle? Millaisia "sankareita" heistä tullenee?
Ei minulla ole reseptiä millä korjaisin epäkohtia. Erittäin ikävään suuntaan on todellakin lipsuttu muutamassa vuodessa. - Anonyymi
vittu rovaniemen asemalla ei oo 2 henkilöä kerrralla haloota pösilö ..
- Anonyymi
No jo jo taas. Jos matkustaa, niin kyllä sitä menee muillekin asemille kuin Rovaniemi!!!!
Katso peiliin niin näet pösilön. haloota vaan neropatti itsellesi. - Anonyymi
Jaha, lääkkeet jäänyt ottamatta
- Anonyymi
tää ap..tapetaann maksan siit satatuhatta -- oot mulkku.
- Anonyymi
https://twitter.com/MarttalaJorma/status/1625352644314206210
hyvää tuppaa tulemaan PS
sano
muuta - Anonyymi
rhat tuli ap.. kuolee ..
- Anonyymi
Jos jumalauta noita gangstereita, enemmistö jotain vitun rättipäitä, saa kuriin, niin jokainen pitää ampua. Oman käden oikeus. Kohta on pakko olla ase mukana, että uskaltaa kulkea.
- Anonyymi
AINOA KEINO ON OTTAA SUOMEN LAKI OMIIN KÄSIIN JA ALKAA .............NE MEITÄ HAKKAAVAT JA TAPPAVAT !! AKA VASTUSTAA !
- Anonyymi
rovaniemen ohjsietuksella ei ovittyuakkan väliä rosvot pska ,,t
- Anonyymi
Kiitos keskusta ja juha sipilä
Pirulle pikkusormi annettu.
Maahanmuutto ja kulttuurit - Anonyymi
onpa turvallinen maa
naiset kotiin kuten afgaaneissa ja oopiumpellot viljelyyn - Anonyymi
Ota mustapoika turvaksi
- Anonyymi
Maahanmuutto
professori-ruotsin-jengivakivallasta-hallinta-on-menetetty/
Anonyymi-ap
2023-06-17 17:41:08
Ilmoita
https://www.verkkouutiset.fi/a/professori-ruotsin-jengivakivallasta-hallinta-on-menetetty/
avoin sota vaihtoehto?
sdp asiaa?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147