Jakamisen tarve

Anonyymi-ap

Mitkä asiat olette valmis jakamaan puolisonne kanssa ja mitkä haluatte pitää omana tietonanne?

15

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähtökohtaisesti kun puolison olisi hyvä olla myös se paras ystävä jos ei luota puolisoonsa niin paljon että pystyy tälle kertomaan aivan kaikesta on väärän ihmisen kanssa

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä.

• Jakamaan va jakamaan, siis oikeastaan millä tasolla? Esimerkiksi duuniasioista voin puhua kaiken, mutta en todellakaan jakaisi duuniani kumppanin kanssa, jotain rajaa.

Mutta periaatteessa jos oletetaan henkistä jakamista, niin jokseenkin kaiken. Kai sitä aina on jotain mitä haluaa märehtiä itsekseen, niin ne sitten jää omalle kontolle.

• Anonyymi

Kyse keskustelutasolsta,,vuorovaikutussuhteesta.

• Anonyymi

Kyllä mä aika avoimesti kerron kaikkea. Mutta jotenkin ei enää viitsi. Kun toinen pimittää tietoja. Sanoo vaan ettet kysynyt. Tai sitten niitä saa kuulla kiertoteitä. Ei tunnu molemminpuoliselta. Tullutkin olo ettei minunkaan tarvitse olla avoin. Monesti jos hän kysyykin että mikä sulla on hätänä. Vastaa vaan enää ei mikään. Ennen olisin kertonut. Tajunnut ei häntä oikeasti kiinnosta.

• Anonyymi

Olen pahoillani,hirvittävän pahoillani

• Anonyymi

Vaiettu aihealue on erittäin kapea, sattumanvarainen ja moraalisesti perusteltavissa,

• Anonyymi

Kenen näkökulmasta moraalisesti perusteltavissa.?En yritä näsäviisastella kunhan haluan lisää näkökulmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen näkökulmasta moraalisesti perusteltavissa.?En yritä näsäviisastella kunhan haluan lisää näkökulmia

Tietyllä, kapealla intiimin kanssakäymisen alueella vaimoni mielenkiinnon raja tulee vastaan ennen omaani joten tilaisuuden tulen olen hankkinut kokemuksia ammattilaisten taholta.
        Ei kiintymystä vaan mielenkiintoa ja tarpeen täyttämistä.
        Välillä vuosienkin välejä.
        Minusta on tarpeetonta puhua asiasta. Olemme kaskustelleet jo aikanaan asiasta. Vaimoni tuntee tarpeeni ja elämme hänen, sinänsä suhteellisen väljien rajojensa puitteissa.

Asiaa sivuten. Puhelimeni lojuu oh:n pöydällä. Vaimoni vastaa siihen. Sama koskee teksitiviestejä. En kuskaa puhelinta mukanani paitsi varsinaisessa tarpeessa.
        Meillä on molempien läppärit vapaassa ristikkäiskäytössä. Sama koskee pankkitilejä ehdoilla rva TAI hra. Kuten myös tallelokeron käytön kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyllä, kapealla intiimin kanssakäymisen alueella vaimoni mielenkiinnon raja tulee vastaan ennen omaani joten tilaisuuden tulen olen hankkinut kokemuksia ammattilaisten taholta.
        Ei kiintymystä vaan mielenkiintoa ja tarpeen täyttämistä.
        Välillä vuosienkin välejä.
        Minusta on tarpeetonta puhua asiasta. Olemme kaskustelleet jo aikanaan asiasta. Vaimoni tuntee tarpeeni ja elämme hänen, sinänsä suhteellisen väljien rajojensa puitteissa.

Asiaa sivuten. Puhelimeni lojuu oh:n pöydällä. Vaimoni vastaa siihen. Sama koskee teksitiviestejä. En kuskaa puhelinta mukanani paitsi varsinaisessa tarpeessa.
        Meillä on molempien läppärit vapaassa ristikkäiskäytössä. Sama koskee pankkitilejä ehdoilla rva TAI hra. Kuten myös tallelokeron käytön kanssa.

Tarkoittaako "moraalisesti perusteltavissa" sitä että maksullisissa käyminen on puolisollesi ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaako "moraalisesti perusteltavissa" sitä että maksullisissa käyminen on puolisollesi ok?

Lue "vaiettu alue jne."!
        Suomeksi. En katso aiheelliseksi kertoilla ja pidän sitä itselleni moraalisesti perusteltuna!
        Jos kysyisi niin vastaisin rehellisesti koska en valehtele mutta eipä tuo ole kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei ole pelkästään kaupallisesta palvelusta vaan sen tyypistä. Satunnainen "kotivajeeni" on sen tyyppistä, ettei pienemmissä kaupungeissa juurikaan ole tarjontaa ja toisaalta, +70v vaimoni on ajoittain aktiivinen silläkin alueella.
        Jostakin syystä aktivoiduin juuri nyt kilkuttelemaan tämän hengentuotteen.

• Anonyymi

Hyvä kysymys, joka ei ainakaan itselleni ole mitenkään yksiselitteinen.

Yksikertaisimmillaan ... itseeni liittyvät asiat voin jakaa, muihin ihmisiin liittyviä en, jollei siihen ole erikseen lupaa. Kuitenkin, en mä ihan kaikkea itseenikään liittyvää ehkä ole aina valmis jakamaan. En ainakaan ihan noin vaan. Jos vaikka jonkin asian käsittely on vielä omassa päässä kesken, niin en mä ihan helposti niitä kenellekään keskeneräisinä ajatuksina jaa. Poislukien tietysti se, jos se asia on jotenkin yhteinen tai kaipaan toisen näkemystä siihen.

• Anonyymi

Älä sää siittä huolehi, jos mää kuitenki sovin siitä mun puolisoni kansa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe