Varsat kirmaavat kesälaitumille

Anonyymi-ap

Minusta on hienoa se että velvollisuudet maailman lapsilla päättyvät kesälomaan.

Onnittelen heitä kaikkia, sillä olen itsekin ollut joskus lapsi.

(hihitystä)

28

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko.. sinäkö? Lapsi?

• Anonyymi

Mjoo

Tänään Helsingin kaduilla kipittelee harvinaisen tyylikkäästi pukeutunut tulevaisuus lahjakortit viattomissa hyppysissään valmiina tuhlattavaksi.

En olisi niin huolissaan, sillä minäkin olen ollut lapsi.

En kyllä muista lapsuudestani mitään.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Tänään Helsingin kaduilla kipittelee harvinaisen tyylikkäästi pukeutunut tulevaisuus lahjakortit viattomissa hyppysissään valmiina tuhlattavaksi.

(naurua)

Mjuu

Tuli tuossa mieleen että tämä muistamattomuuteni saattaa jollain tavalla liittyä fiktiivisyyteeni.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

(naurua)

Noh.. minä pidän sinua jonakin taivaasta tipahtaneena.. fallen angel or alien..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh.. minä pidän sinua jonakin taivaasta tipahtaneena.. fallen angel or alien..

Mjoo

Kieltämättä tuollaisen kuvan voi höpinöistäni saada, mutta ei se ole niin vakavaa.

En vain yksinkertaisesti osaa olla mitään muuta kuin se joka olen.

Eli vähän kaikkea.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Kieltämättä tuollaisen kuvan voi höpinöistäni saada, mutta ei se ole niin vakavaa.

Eli vähän kaikkea.

(hihitystä)

Olet hyvä justiinsa noin. Minun oli sinua jopa ikävä poissaollessasi. Ja mitäpä tuo kertoo minusta??

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olet hyvä justiinsa noin. Minun oli sinua jopa ikävä poissaollessasi. Ja mitäpä tuo kertoo minusta??

Mjaa-a

Mitäpä tuohon nyt sanoisi. Kenties toimintaympäristössäsi on jokin vika tai vaje, jota korjataksesi näet myönteisenä ilmiönä taivaalliset välähdykseni, jotka eivät koskaan toista itseään.

Paitsi muutama, jotka saattavat näyttäytyä lukijalle allekirjoituksen kaltaisena signeerauksena, kuten hihityksenä.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Mitäpä tuohon nyt sanoisi. Kenties toimintaympäristössäsi on jokin vika tai vaje, jota korjataksesi näet myönteisenä ilmiönä taivaalliset välähdykseni, jotka eivät koskaan toista itseään.

Paitsi muutama, jotka saattavat näyttäytyä lukijalle allekirjoituksen kaltaisena signeerauksena, kuten hihityksenä.

(hihitystä)

Juu.. toimintaympäristössäni on vaje sekopäisyydelle.. sen slotin täytät kiitettävästi.
        Rakkaudella sanottu..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. toimintaympäristössäni on vaje sekopäisyydelle.. sen slotin täytät kiitettävästi.
        Rakkaudella sanottu..

Mjaa

Jos yhdistää logiikan ja rakkauden samaan virkkeeseen, niin tulisi jo hakea itselleen kirjallisuuden Nobel.

Tai ainakin Finlandia.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Eli vähän kaikkea.

(hihitystä)

Sittenhän tämän päivän pahasti paskotun auton tiiät

• Anonyymi

hyvä joo sitten veljelle kun armeijan ihmisillä töissä tulee Varusmies-lehti tulee

• Joo, kovin kirmaavat kesälaitumella, hirveä pärinä ja palaneen kumin haju. Illalla metsässä kolisee pullot.

Aikuisena seuraan tapahtumia ja ihmettelen missä on minun elämäni.

• Anonyymi

Niin

Nuoruus.

Tämä on minulle hankala aihe, sillä tulisi ulottua mahdottomaan.
        Ei ole mieltä johtopäätöksessä siinä, että elämä itsessään vaikuttaisi olevan loputtomalta tuntuva sarja havahtumisia, mutta ei ole mieltä siinäkään, että näin ei olisi.

Eli jos nuoriso kilisee ja savuaa nyt, niin voi siirtyä aikajanalla minne tahansa, niin tilanne on sama. Ainoa seikka, joka kuviossa vaihtuu, on näkökulma.

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin

Nuoruus.

Tämä on minulle hankala aihe, sillä tulisi ulottua mahdottomaan.
        Ei ole mieltä johtopäätöksessä siinä, että elämä itsessään vaikuttaisi olevan loputtomalta tuntuva sarja havahtumisia, mutta ei ole mieltä siinäkään, että näin ei olisi.

Eli jos nuoriso kilisee ja savuaa nyt, niin voi siirtyä aikajanalla minne tahansa, niin tilanne on sama. Ainoa seikka, joka kuviossa vaihtuu, on näkökulma.

(hirn)

Elämä jatkuu ja olen siirtynyt katsomoon. Jos oma elämä ei riitä, telkkarista tulee Salatut Elämät. Siellä on varmaan hurja meno päällä.

• Anonyymi

Eikyl kulostaa/tuoksuu lapsuuden rollailuista stevareit haneen kauraa mrhumfishoittoriin kunburnaabi

• Anonyymi

Kerää pullot.
        Herää pärinää
        irlysti
        Ländään
        wgkmän

• Anonyymi

Pisti silmään "..maailman lapsilla.." Voisi korjata "Suomen lapsilla"

Hyvin suurella osalla maailman lapsista ei mahdollisuutta käydä koulua. Monissa maissa se on tytöiltä kielletty: yli 575 miljoonaa tyttöä asuu maissa, joissa sukupuoleen perustuva syrjintä on yleistä. Aamusta iltaan lapset raatavat pelloilla, tehtaissa, kaatopaikoilla jne.

- Sheena

• Anonyymi

Mjoo

Sanavalintojen jäsentely on ikuinen ongelma, mutta en puutu siihen, vaan kaikkeuteen, jossa elän.

Mikään meissä ei viittaa mihinkään muuhun kuin unelmaan olemassaolosta.

Jos olet toista mieltä, niin annan sinulle eväät sinne.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Sanavalintojen jäsentely on ikuinen ongelma, mutta en puutu siihen, vaan kaikkeuteen, jossa elän.

Mikään meissä ei viittaa mihinkään muuhun kuin unelmaan olemassaolosta.

Jos olet toista mieltä, niin annan sinulle eväät sinne.

(hihitystä)

Evästeet

Mikä tai millainen on melodia?

Mikä melodia on?

Miksi melodia (näin väittetty) on?

Miksi miksi ja miksi.

😁👌

https://youtu.be/uZ9uWu9mCcc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evästeet

Mikä tai millainen on melodia?

Mikä melodia on?

Miksi melodia (näin väittetty) on?

Miksi miksi ja miksi.

😁👌

https://youtu.be/uZ9uWu9mCcc

Kuinka kaikki päättyy hyvin

Kun kaikki päättyy hyvin, päättelemme mattoa.

Mutta tämä ei pääty kokaan.

(hirn)

https://youtu.be/As3LGNTlPQ0

• Suomen eli entisen Ruotsin lapsilla on ollut oikeus ja velvollisuus oppiin jo 300 vuoden ajan, eli vuodesta 1723. Kuningas määräsi sakon uhalla seurakunnat huolehtimaan, että lapset saavat asianmukaista opetusta. Käytännössä tämä ilosanoman levisi niinkin nopeasti, että jo sadan vuoden päästä oli ihan tavallista, että kiertokoulu kävi opettamassa lapsia ja aikuisia muutaman viikon joka kylässä ja palasi samaan kylään sitten takaisin esim. heti runsaan kymmenen vuoden kuluttua. Tässä tilanteessa kesäloma oli siis joko ikuinen tai vähintään muutaman kesän ja talven kattama. Viimeisenä keinona kesälomalle lompsahtamiseen oli pakeneminen lukkaria ikkunasta Jukolan veljesten tapaan.

• Anonyymi

Nuoriso juo valmistujaisten kunniaksi viinaa sillä viinaan on hyvä tottua jo nuorella iällä.

• Anonyymi

Laitapa pullobloom
        Ettei ryirääkimäster

• Koulujen päättäjäisissä on aina jotain tunteellista. Mieleen tulee omatkin kouluajat, joten tähän päivään kietoutuu paljon nostalgiaa. Suvivirsi, päättäjäisjätskit, todistusten jako, kesälaitumelle kirmaus, ihana vapaus.. Koululaiset ovat todellakin ansainneet kesästä nauttimisen, täyden vapauden olla lapsia ja nuoria.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin on

Kun kuljen pitkin rantaa, niin saan väistellä koko ajan mitä mielikuvituksellisimpia esteitä, joita siltatyömaa Hakaniemeen on tuottanut.

Spugetkin on häädetty.

Kauppahalli nyt sentään avautui - mutta samat seinät siellä on kuin ennenkin.

(hihitystä)

• Anonyymi

Jos varusmiesen mielestä joku upseerinainen on kuin... hihi-juttu hauskaa joku nais luutnantti.

• Anonyymi

Lapset pitää lähettää kesän ajaksi kesäsiirtolaan, jossa oppivat kunnioittamaan sitä oikeata elämää mitä eivät kaupungeissa ole päässeet kokemaan. Palauttakaamme lapset takaisin luontoon niin he virkistyvät silloin ja unikin maittaa yöttömän yön aikana.

Lapset eivät malta tämän siirtolaispolittisen toimenpiteen jälkeen enään palata kaupunkeihin vaan aloittavat kapinan nimikyltteihin kirjoitetuin haistattelikirjoituksin sekä pääkallolipun salkoon nostamisseremonialla. Limonadiakin on nähty anarkistisesti juotavan vihersuvakkien haittatapaan. Täytyneekö lähettää poliisipartioita piipaa-pillejä vinguttaen paikalle vai mitä tartteis tehrä jotta lapset saataisiin tämän jälkeen palaamaan takaisin sivistyksen sekä korkeakulttuurin pariin.

Kauko Parantainen pohdiskelee tätä juttua paljon paremmin sen jälkeen kun on löytänyt sen kansion jossa asia printattiin luettavaksi. Mutta joo niin sitä asiaa haluaisin vielä tässä vaiheessa tähdentää, jotta ei lapsi tykkää asua kaupungissa vaan kivenkolossa yhdessä susien ynnä mäyrien kanssa. Allergiat vähenevät lapsilta sekä lapset saavat terveen talviturkin ilman mitään brasilialaisia sokerihoitoja

P.S.
      En ole oikeasti Kauko Parantainen vaan toivoryynänen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe