Millaista teillä muilla?

Anonyymi-ap

Puoliso ei kerro suunnitelmistaan.saatan aamullakin herätä kuten tänä aamuna 8 aikaan eikä häntä näy missään 3ikä näy vieläkään.Perään ei saa soittaa jos haluaa välttyä puolison hermostumiselta. Miten koette, haluatt3ko tietää missä puoliso menee ?
Minusta joka pikku pyörähdystä ei tarvitse kertoa jos esim tekee pihalla autoremppaa ja käy hakemassa välillä muutaman kilsan päästä kaupasta öljyä tuo on ok.
Mutta jos ei kerro mitään mitä suunnittelee niin alkaa tuntumaan ettei toinen kuulu hänen elämäänsä.

10

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ompa kummallista. Joko hän ei hoksaa, jolloin sinun pitää kertoa että haluat tietää missä hän on, ettet turhaan huolestu tai hän ei yksinkertaisesti välitä siitä, tiedätkö vai et. JOten kysy kummasta vaihtoehdosta on kysymys

      • Anonyymi

        Sekin vielä että jos haluaa pitää imagonsa vastaa ilmsnmuuta että hvälittää veikkei välittäisikään.


    • Anonyymi

      Sanotaan että jos sun kerta jokainen hänen menemisensä täytyy tietää ni silloin sinä itsekin kerrot jokaisen menemisesi itse vaatisin sulta jo pilkuntarkan selostuksen missä olet ollut ja mihin aikaan vielä ja mitä tehnyt ja kenen keiden kanssa ja mitä on tapahtunut et kannattaa miettiä mitä toiselta vaatii ja mihin on itse valmis kykenevä

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kertoa joka pikku risauksesta, ei toki,täytyyhän hänellä olla omaakin elämää.Itse toki kerron menoistani, jos mies on kotona. Muutoinkin kerron suunnitelmistani sillä koen parhaimmaksi noin tehdä sillä eipähän toisen tarvitse elää epävarmuudessa kanssani. Minusta on toisen huomioon ottamista avautua suunnitelmistaan.

        Toisaalta mies myöntää sen että panostan enemmän suhteeseen kuin hän. Myöntää senkin että suhteemme ei ole vastavuoroista.

        Mitä tuttava pariskuntiimme tulee en tiedä yhtäkään,joka kertoo menoistaan,asioistaan yhtä vähän kuin mieheni.
        Esim käy lääkärissä ja kuulen tuon parin viikon päästä ystävältäni.
        Tai on ostamassa uutta autoa niin tuokin tieto tulee muuta kautra minulle
        Tai on varannut ulkomaanmatkan tai että on valittu puheenjohtajaksi 2 vuotta sitten.
        Olemme aviopuolisoita niin olettaisin puhuvan ettei tarvitse ihmetellä missä on vaikka koko päivän tai koko viikonlopun.
        Saattaa sanoa juuri lähdönhetkellään että menee Lappiin kelkkailemaan muutamaksi päiväksi,samalla kun pakkaa tavaroitaan eikä osaa varmaksi sanoa milloinbtulee takaisin.

        Ei en koskaan tekisi tuota samaa puolisolleni mitä hän tekee minulle vaan kerron ja pidän ajantasalla sekä kartalla missä mennään ja kuvioissani mukana koska olen nimen omaan parisuhteessa saman katon alla asuva enkä elä vain itselleni ja itseäni varten.


    • Anonyymi

      Ehkä se keksitty mies ei ihan aina jaksa olla trollin seurassa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa todella oudolta. Jos kotoa poistuu ja varsinkin pidemmäksi aikaa, niin on minusta asiatonta olla ilmoittamatta. Minä soittaisin, vaikka siitä suuttuisi kuinka. Enkä kauaa katselisi, jollei homma muutu. mistä hitota sitä tietää sitäkään, että onko toiselle jotain sattunut, jos ei edes tiedä missä hän on ja koska aikoo suurinpiirtein palata. Mä en edes ymmärrä mikä ilmoittamisessa onosan ihmisistä mielestä niin vaikeaa tai vastenmielistä. Itselleni se on itsetäänselvyys, ollut ihan mukulasta saakka, että menoistaan ilmoitetaan ja piste. Jos ei käy, niin ovi on vapaa aikuiselle kulkea ja pysyä poissa.

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole mistään kotoisin. Kyllähän sitä nyt kerrotaan jos kotoa jonnekin lähdetään. Meillä tapana jos pitempiä reissuja vaikka autolla tehdään ilmoittaa toiselle että ollaan perillä ja milloin lähdettään. Varsinkin jos toinen ulkomailla niin tarvitse miettiä onko jotain sattunut. Jos ei ala kuulumaan niin itse ainakin murehdin. Ei tietenkään mitään jos käyn päivällä kävelyllä ja toinen töissä niin ilmoittele mitään jne. Paitsi jos toinen kotona niin kyllä silloin sanon että lähden kävelylle.

      • Anonyymi

        No aivan totta ettei sitä töihin soittele toiselle osapuolelle menoistaan paitsi jos löhtee kauemmaksi missä menee koko päivä niin laitan viestiä että meen sinne ja kerron miksi että toinen kotiin tullessaan tietää missä olen.

        Ehkä toiset kokevat pienenkin menokyselyn kontrolloimiseksi? Yksi yö mies lähti vessaan ja heräsin siihen heräsin uudestään tunnin päästä eikä miestä näkynyt niin lähdin katsomaan onko kyukahtanut sinne vessaan. Ei ollut ja alkoi kamala meteli siittä miten kyttään ja seuraan häntä joten ei paljon huvita perään kysellä ja soitella vaan pyrin pitämään nykyään matalaa profiilia ja olla kyselemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aivan totta ettei sitä töihin soittele toiselle osapuolelle menoistaan paitsi jos löhtee kauemmaksi missä menee koko päivä niin laitan viestiä että meen sinne ja kerron miksi että toinen kotiin tullessaan tietää missä olen.

        Ehkä toiset kokevat pienenkin menokyselyn kontrolloimiseksi? Yksi yö mies lähti vessaan ja heräsin siihen heräsin uudestään tunnin päästä eikä miestä näkynyt niin lähdin katsomaan onko kyukahtanut sinne vessaan. Ei ollut ja alkoi kamala meteli siittä miten kyttään ja seuraan häntä joten ei paljon huvita perään kysellä ja soitella vaan pyrin pitämään nykyään matalaa profiilia ja olla kyselemättä.

        Mulle se on ainakin tärkeää että ilmoittaa itsestään. Aiemmissa suhteissa toinen katoili eikä ilmoittautunut itsestään vastannut viesteihin. Se oli ahdistavaa ja inhottavaa. Kertoo ettei arvosta.


    • Anonyymi

      Ajatuskin asetelmasta on täysin käsittämätön!
      Emme ole tehneet tiliä menemisistämme vaan ne ovat olleet luonnollinen osa normaaleja, päivittäisiä keskustelujamme.
      On joukko rutiineja jotka tiedämme puolin ja toisin. Vaihdamme kuulumisia.
      Työvuosina oli pitkiä aikoja jolloin näin miestäni vain viikonloppuisin.
      Toki tiesin työskentelypaikkakunnan mutta päivittäiset puhelinkeskustelut käsittelivät päivän tapahtumia.
      Nyt näinä eläkevuosina kummankin rutiinit ovat molempien tiedossa. Toki "ketä siel nyt oli" jne. on aivan rutiinia.
      Tai mie oon lähös liitelii. Oks siul mitä asiaa? Käyvääks samal kirjastossa?
      Ja vastaavaa.

      Jos mieheni ryhtyisi vaieten sooloilemaan niin se olisi vakava oire jostakin. Ensin epäilisin korvienvälin toimintaa. Vaatiiko terveydenhuollon puolen toimenpiteitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe